Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fredericia - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Tror du han forhandler med Barca, eller bare blevet knotten over at have tabt sin plads?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
Ingen af delene er rigtigt. GDPR gør bare, at man ikke kan fortælle alt i avisen, og så kommer det hurtigt til at lyde mere dramatisk, end det i virkeligheden er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
9 ændringer i startopstillingen fra sidste kamp + en formationsændring."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvad? Lyder ja som vi stiller med et B-hold.
Men Al Hajj er vel tilbage? Hvad med Mickelson og Don D? det kunne jo godt være ændringer man kan lave uden at svække holdet. Mener også det vil give mening at starte Tyler over Selvén.
Bernat har lige vundet pladsen - mon dog man skifter ham?
Forsvaret kunne jo være Mouritsen BP Ivan Grubbe - jo ikke vores stærkeste men bør kunne stå imod et 1 div hold.
Midtbanen er der jeg vil være mest nervøs hvis man går helt til reserverne Ejdum - Mustafic, håber som min. vi starter en af Köhler,Trybull eller Manneh
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså er der 9 ændringer fra sidste start formation kan det ikke tolkes som værende ret meget andet. Så må vi bare håbe Fredericia også spare nogle spillere - så langt er der trods alt ikke fra os til dem.
Men Al Hajj er vel tilbage? Hvad med Mickelson og Don D? det kunne jo godt være ændringer man kan lave uden at svække holdet. Mener også det vil give mening at starte Tyler over Selvén.
Bernat har lige vundet pladsen - mon dog man skifter ham?
Forsvaret kunne jo være Mouritsen BP Ivan Grubbe - jo ikke vores stærkeste men bør kunne stå imod et 1 div hold.
Midtbanen er der jeg vil være mest nervøs hvis man går helt til reserverne Ejdum - Mustafic, håber som min. vi starter en af Köhler,Trybull eller Manneh
.........................HC
Mihajlo...........BP............Sauli
Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
..................Buray............Rami
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS/SF går med 9 ændringer i fht. SIF-kampen
.........................HC
Mihajlo...........BP............Sauli
Grubbe...Mustafic...Köhler...Ejdum...Mouritsen
..................Buray............Rami
Comment
Comment