Tror MH ryger videre og vi henter Jonathan Fischer som konkurrent/backup til HC
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
fint - bare vi begynder at flytte os i den rigtige retning.
Desuden; hvad er det "rette hold" - et hold der kan skaffe top 6? Det bør vel ikke være det store "End Goal"
mit største problem med denne sæson er ikke at vi igen igen ikke nåede top 6. Men at vi igen rykkede os den forkerte retning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det kan man sige. Jeg mener bare at top 6 er springbrættet til top 3 på sigt. Vi kommer ikke til at springe fra 10.-pladsen til en medalje. Derudover gider jeg ikke se mere bund 8-12 fodbold. Det er simpelthen for kedeligt at ligge dernede uden mulighed for europæisk. En superligaklub som ALDRIG spiller europæisk er en ligegyldighed i min optik.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...be-ob-angriber Afsted med ham
Vi har ikke et reelt alternativ til BK, og det går ikke. 9ere er dyre, og for mig ville det være oplagt at prøve med Fenger, men forstår nu godt, hvis han vil blive i det svenske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg så egentligt gerne Fenger få en frisk start i OB. Han fylder væsentlig mere end BK, omend han ikke er en helt klassisk opspils-9er, og er også dygtig i presspillet.
Vi har ikke et reelt alternativ til BK, og det går ikke. 9ere er dyre, og for mig ville det være oplagt at prøve med Fenger, men forstår nu godt, hvis han vil blive i det svenske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Netop af den grund du skriver, ville det give rigtig god mening at hente ham tilbage. Han er en helt anden type end Bashkim. Jeg har aldrig været den største Fenger fan, men hans arbejdsraseri og tilstedeværelse i feltet er noget vi virkelig godt kunne bruge lige nu..
Last edited by manner; 04-12-2023, 12:36.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det kan man sige. Jeg mener bare at top 6 er springbrættet til top 3 på sigt. Vi kommer ikke til at springe fra 10.-pladsen til en medalje. Derudover gider jeg ikke se mere bund 8-12 fodbold. Det er simpelthen for kedeligt at ligge dernede uden mulighed for europæisk. En superligaklub som ALDRIG spiller europæisk er en ligegyldighed i min optik.
mht bund og top fodbold - hvor ville jeg håbe man ville droppe den her inddeling igen - føler ikke vi spiller i samme liga som top 6 holdene, vi kommer lige på besøg i efteråret og resten af tiden befinder vi os i en eller 1½ division
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Netop af den grund du skriver, ville det give rigtig god mening at hente ham tilbage. Han er en helt anden type end Bashkim. Jeg har aldrig været den største Fenger fan, men hans arbejdsraseri og tilstedeværelse i feltet er noget vi virkelig godt kunne bruge lige nu..
Kan igen undre mig over hvad der er, BW vil, såfremt vi lader ham gå.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er vi helt enige om.
mht bund og top fodbold - hvor ville jeg håbe man ville droppe den her inddeling igen - føler ikke vi spiller i samme liga som top 6 holdene, vi kommer lige på besøg i efteråret og resten af tiden befinder vi os i en eller 1½ division
Comment
-
Jeg så egentligt gerne Fenger få en frisk start i OB. Han fylder væsentlig mere end BK, omend han ikke er en helt klassisk opspils-9er, og er også dygtig i presspillet.
- Likes 2
Comment
-
Han har jo beviseligt ikke niveauet. Videre med ham.
Hvis du har tiltro til at BW kan finde en god 9er til budgetpris, så be my guest. Hvis ikke, så virker Fenger som en ‘gratis’ mulighed for en anden type angriber, som lige nu er i form og skadesfri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tror han vil passe godt ind i en akademirolle (f.eks angribstræner), når han så åbenlyst erklære sin kærlighed til klubben og har nogle kompetencer andre ikke har.
- Likes 3
Comment
-
Han er en kriger, og så scorede han altså en del mål, inden talrige skader satte karrieren i bero. Han har gjort det godt i Sverige efterfølgende.
Kan igen undre mig over hvad der er, BW vil, såfremt vi lader ham gå.
Comment
Comment