Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg har selv et par forslag til nye sange. Bær over med mine tekster ;)

    1) http://www.youtube.com/watch?v=oiFtwalmOuA

    Tekst:
    Na waaaa, Oh eh (eller Olé)
    Syng, så hele byen hører deeeeeet.
    Vi er Od-en-se i hvid og blååååå
    Med en passion, andre ik' ka' forståå
    Odn'se/Stiften/Ultras synger højt, og vi bli'r veeeeeeeed
    Og derfor vil vi ha' hele stadion meeeeed....

    Na waaaa.....

    2)
    http://www.youtube.com/watch?v=WNiDEe6hBE4

    Starter ved 4.01 og kører Sja la la indtil 4.18

    Her er vi fra Odn'se å
    Slås for farverne hvid og blåååå
    Vi står sammen, alle mand
    Og synger alle så højt vi kaaan

    Og også på en gråvejrsdaaaag
    hæver vi stolt Odn'ses flag

    Sja la la la.............

    Hvis ikke mine videoer bliver embedded, hvordan kan jeg så gøre dette? Det gør det trods alt lidt nemmere at følge med i teksterne så :)
    Der var jo faktisk lavet en sang til melodi nr.2 fra aik, som vi skulle lære. Denne sang blev dog aldrig rigtig indført på tribunen... Desværre :(

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Forstår jeg heller ikke , kan da aldrig være skidt at Brøndby stadion er ved at falde sammen :-)
      Sådan kan man selvfølgelig se på det :)
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
        Kunne være mega fedt. Storladent og originalt. Jeg tænker bare at der måske skulle komme et eller andet efter verset(nået shå lå lå, eller hoppe eller klappe), så den ikke bare stopper brat
        Det har du helt sikkert ret i, det ville være oplagt med et klimaks efterfølgende, i en eller anden forstand, både set ud fra melodien, men også ud fra den givne tekst... der bliver lagt op til et stort "udbrud"... :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Jeg har prøvet mig lidt med Lars Lilholt - Den hvide dværg.
          http://youtu.be/OWKaY6hEW8M (0.56-1.09)


          Op' fra tribunen
          ka' du hører os syynge!
          Den fyn-ske hær
          I en sang om kærligheeed
          Hej ho! Hej ho!
          (Her starter den på melodien fra "Ka' du hører os syyynge" igen)
          Vi ve' kæmpe og leeeve
          For Od-en-se
          Det her er kærligheed.
          Last edited by Klinge11; 10-11-2014, 14:37.

          Comment


            Er der noget nyt under opsejling frem mod forårssæsonen ?

            Syntes bestemt vi trænger til et løft , stemningen på stadion er faldet til et meget lavt niveau og away er vi nærmest pinlige .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Jeg er også stadig skeptisk ift. den nye placering af stemningsområdet Synes kun stemningen er gået nedaf, da vi står så meget mere spredt. Visse grupper er ikke flyttet med ned foran desværre.
              Men bakker selvfølgelig stadig op omkring de stemningsskabende arbejde og tro på at området bliver en succes

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er der noget nyt under opsejling frem mod forårssæsonen ?

                Syntes bestemt vi trænger til et løft , stemningen på stadion er faldet til et meget lavt niveau og away er vi nærmest pinlige .
                Prøver lige igen , da svarene var lige så mangelfulde som vores stemning/opbakning ....
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Det er sgu lidt svært, at skabe steming nede foran, når man bliver modarbejdet fra stort set alle sider!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
                    Det er sgu lidt svært, at skabe steming nede foran, når man bliver modarbejdet fra stort set alle sider!
                    Ja den er ihvertfald helt gal , syntes jeg .
                    Spredte grupper som kører hver deres retning .
                    Lidt for offensiv attitude fra unge stemningskabere som har fået nogle af os ældre til at rykke lidt ud til siden , og nogle til helt at rykke væk fra stemningsområdet .
                    Billige billetter som får for mange ikke bidragene tilskuere til at købe billet til stiften .
                    Manglende resultater og elendige indkøb har kostet en del ( Hej medløbere )

                    Det er nogle af de grunde jeg ser der har drænet stemningen .
                    Hvordan får vi bedre kommunikation mellem " kernen " , de ældre , og de grupper som er fordelt på stiften ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ja den er ihvertfald helt gal , syntes jeg .
                      Spredte grupper som kører hver deres retning .
                      Lidt for offensiv attitude fra unge stemningskabere som har fået nogle af os ældre til at rykke lidt ud til siden , og nogle til helt at rykke væk fra stemningsområdet .
                      Billige billetter som får for mange ikke bidragene tilskuere til at købe billet til stiften .
                      Manglende resultater og elendige indkøb har kostet en del ( Hej medløbere )

                      Det er nogle af de grunde jeg ser der har drænet stemningen .
                      Hvordan får vi bedre kommunikation mellem " kernen " , de ældre , og de grupper som er fordelt på stiften ?
                      Mindre stemningsområde, dvs. gå væk fra at HELE FS er stemningsområde..
                      Lav 1/4 af FS være decideret stemningsområde, det ville give stemningen et løft

                      Comment


                        Hvad var egentligt meningen med at placere stemningskernen på den gamle placering i toppen af tribunen?

                        Comment


                          Meget hjalp det da ikke. Noget af den tammeste stemning det har været. Andre klubber støtter sgu da deres hold i modgang. Bare ikke os :-)

                          Comment


                            Forrest eller bagerst på tribunen idag?

                            Comment


                              Var det ikke meningen at stemningsboykoten kun skulle vare i de første 15 minutter af kampen?

                              Comment


                                Jeg er ked af at mine siddepladser i årevis blandt de ti forreste rækker bag målet er inddraget til ståpladser for stille fans. I dag sad jeg blandt mange Brøndbyfans på den kedelige langside.
                                Bolden er rund

                                Comment

                                Working...
                                X