Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nyt område til aktivt stemningsskabende fans på tribunen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægKunne være mega fedt. Storladent og originalt. Jeg tænker bare at der måske skulle komme et eller andet efter verset(nået shå lå lå, eller hoppe eller klappe), så den ikke bare stopper bratTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg har prøvet mig lidt med Lars Lilholt - Den hvide dværg.
http://youtu.be/OWKaY6hEW8M (0.56-1.09)
Op' fra tribunen
ka' du hører os syynge!
Den fyn-ske hær
I en sang om kærligheeed
Hej ho! Hej ho!
(Her starter den på melodien fra "Ka' du hører os syyynge" igen)
Vi ve' kæmpe og leeeve
For Od-en-se
Det her er kærligheed.Last edited by Klinge11; 10-11-2014, 14:37.
Comment
-
Jeg er også stadig skeptisk ift. den nye placering af stemningsområdetSynes kun stemningen er gået nedaf, da vi står så meget mere spredt. Visse grupper er ikke flyttet med ned foran desværre.
Men bakker selvfølgelig stadig op omkring de stemningsskabende arbejde og tro på at området bliver en succes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEr der noget nyt under opsejling frem mod forårssæsonen ?
Syntes bestemt vi trænger til et løft , stemningen på stadion er faldet til et meget lavt niveau og away er vi nærmest pinlige .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlægDet er sgu lidt svært, at skabe steming nede foran, når man bliver modarbejdet fra stort set alle sider!
Spredte grupper som kører hver deres retning .
Lidt for offensiv attitude fra unge stemningskabere som har fået nogle af os ældre til at rykke lidt ud til siden , og nogle til helt at rykke væk fra stemningsområdet .
Billige billetter som får for mange ikke bidragene tilskuere til at købe billet til stiften .
Manglende resultater og elendige indkøb har kostet en del ( Hej medløbere )
Det er nogle af de grunde jeg ser der har drænet stemningen .
Hvordan får vi bedre kommunikation mellem " kernen " , de ældre , og de grupper som er fordelt på stiften ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa den er ihvertfald helt gal , syntes jeg .
Spredte grupper som kører hver deres retning .
Lidt for offensiv attitude fra unge stemningskabere som har fået nogle af os ældre til at rykke lidt ud til siden , og nogle til helt at rykke væk fra stemningsområdet .
Billige billetter som får for mange ikke bidragene tilskuere til at købe billet til stiften .
Manglende resultater og elendige indkøb har kostet en del ( Hej medløbere )
Det er nogle af de grunde jeg ser der har drænet stemningen .
Hvordan får vi bedre kommunikation mellem " kernen " , de ældre , og de grupper som er fordelt på stiften ?
Lav 1/4 af FS være decideret stemningsområde, det ville give stemningen et løft
Comment
Comment