Jeg ser med på min computer i udlandet. Og det må kunne blive en god og spændende kamp. Jeg håber så meget at se noget godt OB-spil på det hurtige kunstgræs. Forstår forresten ikke hvorfor OB's egen kunstgræsbane ikke vandes før hver træning, så spillerne kan træne med fart.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-FCN søndag den 8. oktober kl 14
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg ser med på min computer i udlandet. Og det må kunne blive en god og spændende kamp. Jeg håber så meget at se noget godt OB-spil på det hurtige kunstgræs. Forstår forresten ikke hvorfor OB's egen kunstgræsbane ikke vandes før hver træning, så spillerne kan træne med fart.
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg ser med på min computer i udlandet. Og det må kunne blive en god og spændende kamp. Jeg håber så meget at se noget godt OB-spil på det hurtige kunstgræs. Forstår forresten ikke hvorfor OB's egen kunstgræsbane ikke vandes før hver træning, så spillerne kan træne med fart.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægJeg ser med på min computer i udlandet. Og det må kunne blive en god og spændende kamp. Jeg håber så meget at se noget godt OB-spil på det hurtige kunstgræs. Forstår forresten ikke hvorfor OB's egen kunstgræsbane ikke vandes før hver træning, så spillerne kan træne med fart."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hvad ville Nico der??? Der kom den første brøler i forsvaret men blev heldigvis ikke straffet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
Comment