Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen

    Jeg prædiker måske for de frelste her, men anyway. I en mørk mørk tid for de stribede, synes jeg at SFÅ er et kæmpelys, og et sted hvor man kan dyrke sin sygelige lidenskab i et fællesskab med mennesker, som bærer det samme kors, og få bearbejdet sine fodboldtraumer. Martin Davidsen er vokset helt enormt med opgaven, og står lige nu som en meget central og vigtig figur, der har løftet sit medie op på et niveau, som er i toppen af ligaen for klub-podcasts. Han gør det nuanceret og balanceret, og med stor ansvarlighed og ydmyghed overfor opgaven.

    Derfor: Støt SFÅ. Vores sæsonkort er så billige, at man godt kan undvære en skilling til podcasten. Så skulle der være nogle OB fans, som endnu ikke har gjort det, please gør det :-)

    #2
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg prædiker måske for de frelste her, men anyway. I en mørk mørk tid for de stribede, synes jeg at SFÅ er et kæmpelys, og et sted hvor man kan dyrke sin sygelige lidenskab i et fællesskab med mennesker, som bærer det samme kors, og få bearbejdet sine fodboldtraumer. Martin Davidsen er vokset helt enormt med opgaven, og står lige nu som en meget central og vigtig figur, der har løftet sit medie op på et niveau, som er i toppen af ligaen for klub-podcasts. Han gør det nuanceret og balanceret, og med stor ansvarlighed og ydmyghed overfor opgaven.

    Derfor: Støt SFÅ. Vores sæsonkort er så billige, at man godt kan undvære en skilling til podcasten. Så skulle der være nogle OB fans, som endnu ikke har gjort det, please gør det :-)
    Super godt skriv... SELVFØLGELIG kan man undvære de 69 kr. per måned for at støtte et så godt medie som Stemmer fra Ådalen!

    Comment


      #3
      Jeg er fuldstændig enig. Sfå er soundtrack til min madlavning hele ugen og plæneklipning i weekenden, og en kamp er først rigtig fordøjet, når den er blevet talt igennem af Davidsen og de andre. De holder et utrolig højt niveau. Ærligt talt bedre end de bedste podcasts fra The Athletic, som ellers vinder internationale priser.
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

        Super godt skriv... SELVFØLGELIG kan man undvære de 69 kr. per måned for at støtte et så godt medie som Stemmer fra Ådalen!
        Tror kun det er 59,-…

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Tror kun det er 59,-…
          Fandme billig psykologhjælp, uanset.

          Comment


            #6
            Ikke for at ødelægge meningen med trådstarterens indlæg her, men jeg synes nogle gange, at folk kommer til at glemme OBstruktion i alt det her. Jeg ved godt, at de ikke er så mange, og måske ikke er så eksponeret, som SFÅ er, men jeg må virkelig også indrømme, at jeg er ganske imponeret over, hvad der kommer ud derfra. Jeg synes især, de er gode til at få noget ud af dem, de interviewer, som de andre medier ikke får. Senest i deres interview med Andreas Alm.

            Det var ikke for at skifte emne, men mere for at sige, at vi som OB fans generelt er rigtige heldige med det arbejde, der bliver lagt fra flere sider for at dække vores elskede klub. Respekt herfra

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
              Ikke for at ødelægge meningen med trådstarterens indlæg her, men jeg synes nogle gange, at folk kommer til at glemme OBstruktion i alt det her. Jeg ved godt, at de ikke er så mange, og måske ikke er så eksponeret, som SFÅ er, men jeg må virkelig også indrømme, at jeg er ganske imponeret over, hvad der kommer ud derfra. Jeg synes især, de er gode til at få noget ud af dem, de interviewer, som de andre medier ikke får. Senest i deres interview med Andreas Alm.

              Det var ikke for at skifte emne, men mere for at sige, at vi som OB fans generelt er rigtige heldige med det arbejde, der bliver lagt fra flere sider for at dække vores elskede klub. Respekt herfra
              Du har fuldstændig ret. Vil gerne tilgive at Martin Davidsen gør det rigtig, rigtig godt, men de to OBstruktion-drenge er endnu tættere på holdet. De har åbenbart et rigtig godt forhold til alle som løber rund der i Ådalen og det kan ses og høres under deres interviews som er på et niveau man ellers ikke finder så let i sportsverden. Kloge spørgsmål og de giver interviewpartnere den nødvendige tid og rum at forklare sig. Uden at udstille en anden men med ærlige spørgsmål som går i dybden og bringer folk til at tale. Og det er en to-mand-trup uden stor støtte fra "baglandet"! Kan kun sige: "Chapeau!"
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                Ikke for at ødelægge meningen med trådstarterens indlæg her, men jeg synes nogle gange, at folk kommer til at glemme OBstruktion i alt det her. Jeg ved godt, at de ikke er så mange, og måske ikke er så eksponeret, som SFÅ er, men jeg må virkelig også indrømme, at jeg er ganske imponeret over, hvad der kommer ud derfra. Jeg synes især, de er gode til at få noget ud af dem, de interviewer, som de andre medier ikke får. Senest i deres interview med Andreas Alm.

                Det var ikke for at skifte emne, men mere for at sige, at vi som OB fans generelt er rigtige heldige med det arbejde, der bliver lagt fra flere sider for at dække vores elskede klub. Respekt herfra
                Du har ret. Jeg er for dårlig til at tjekke op på de ting der laves, men særligt deres videointerviews er virkelig gode, fordi de formår at lave det ret råt og ærligt, uden så meget filter.

                Comment


                  #9
                  Jeg synes ALLE skal høre dette interview med Kim Brink. Jeg blev meget klogere. Martin var ret opsat på at holde den afholdte tid så han blev lidt for speedet et par gange, synes jeg. Brink kunne godt snakke uden at blive styret så meget. Men, igen, hør det.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Jeg prædiker måske for de frelste her, men anyway. I en mørk mørk tid for de stribede, synes jeg at SFÅ er et kæmpelys, og et sted hvor man kan dyrke sin sygelige lidenskab i et fællesskab med mennesker, som bærer det samme kors, og få bearbejdet sine fodboldtraumer. Martin Davidsen er vokset helt enormt med opgaven, og står lige nu som en meget central og vigtig figur, der har løftet sit medie op på et niveau, som er i toppen af ligaen for klub-podcasts. Han gør det nuanceret og balanceret, og med stor ansvarlighed og ydmyghed overfor opgaven.

                    Derfor: Støt SFÅ. Vores sæsonkort er så billige, at man godt kan undvære en skilling til podcasten. Så skulle der være nogle OB fans, som endnu ikke har gjort det, please gør det :-)
                    Meget enig. SFÅ er en af de få årsager til, at jeg ikke er tunet ud for lang tid siden.

                    Dejligt, at nogen er passioneret omkring klubben, nu hvor klubben ikke rigtigt selv er det!
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment

                    Working...
                    X