Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBtakt OB-LBK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Pyha

    Comment


      #62
      OB's startopstilling:
      Martin Hansen
      Nicholas Mickelson, Tobias Slotsager, Filip Helander, Aske Adelgaard
      Sven Köhler, Alasana Manneh
      Don Deedson, Louicius, Rami Al Hajj, Johannes Selven
      Bashkim Kadrii.​

      (fra bold.dk - og med deres kommasætning starter vi med 12 mand, så måske vi har en chance i dag :-D )
      Last edited by Grønvang; 02-10-2023, 17:09.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Bernat
        Mickelson. Slotsager. Helander. Aske.
        Manneh. Kohler.
        DonD. Haji. Charly.
        Kadrii.
        Jeg synes ikke Martin Hansen har været så dårlig. Forstår behovet for, at der skal ske en masse ændringer , men i mine øjne er målmandsposten nok stadig den position hvor der er størst afstand fra starter til reserve. Desværre. Dvs. nok kun overgået af Köhler til Mustafic.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

          Jeg synes ikke Martin Hansen har været så dårlig. Forstår behovet for, at der skal ske en masse ændringer , men i mine øjne er målmandsposten nok stadig den position hvor der er størst afstand fra starter til reserve. Desværre. Dvs. nok kun overgået af Köhler til Mustafic.
          Syntes så ikke at Martin Hansen har været bedre end Bernat og så bør vi satse på talentet.
          Syntes at Martin Hansen er faldet i niveau siden foråret. Har ikke set alt men sy tes at kunne læse at han ikke redder noget vildt og lader noget gå ind der ikke burde. At han måske endda har været lidt småskadet .. så tænker man mere på sig selv end holdet .. og så hørte jeg i SFÅ at han åbenbart har så meget vinderinstinkt at han råber af de andre når han selv laver fejl .. er med til at skabe dårlig kultur .. som en af de erfarne skulle han gerne gå forrest med både det gode og imod det mindre gode ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Den ender 0-2 til Lyngby, og det må simpelthen være Alm sidste kamp. Hvis Ivancevic er spilleklar, så er det mig en gåde han ikke spiller ved siden af Helander.
            0-2 bliver ikke engang nok...... farvel og tak for lort Alm.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Syntes så ikke at Martin Hansen har været bedre end Bernat og så bør vi satse på talentet.
              Syntes at Martin Hansen er faldet i niveau siden foråret. Har ikke set alt men sy tes at kunne læse at han ikke redder noget vildt og lader noget gå ind der ikke burde. At han måske endda har været lidt småskadet .. så tænker man mere på sig selv end holdet .. og så hørte jeg i SFÅ at han åbenbart har så meget vinderinstinkt at han råber af de andre når han selv laver fejl .. er med til at skabe dårlig kultur .. som en af de erfarne skulle han gerne gå forrest med både det gode og imod det mindre gode ..
              Jeg står ved det ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Forstår sgu godt du ikke magter de 120km overvejer at blive hjemme selvom jeg bor 10 min fra stadion
                Det blev så den lange tur hjem, 4 mand i larmende tavshed, helt slukkede af endnu et jammerligt resultat.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Det blev så den lange tur hjem, 4 mand i larmende tavshed, helt slukkede af endnu et jammerligt resultat.
                  Fedt i tog turen det bliver godt igen, bare rolig.

                  Comment

                  Working...
                  X