Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBtakt OB-LBK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Med de dårlige resultater på hjemmebane og en regnfuld vejrudsigt + et dårligt stadion Max 6000 tilskuere
    Må indrømme jeg overvejer at blive hjemme, magter næsten ikke at køre 120 km til Odense, for at se et hold af ugidelige lejesvende.
    Men jeg har dog samtidig en fornemmelse af at vi vinder i morgen, så det trækker jo lidt alligevel.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Den ender 0-2 til Lyngby, og det må simpelthen være Alm sidste kamp. Hvis Ivancevic er spilleklar, så er det mig en gåde han ikke spiller ved siden af Helander.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Må indrømme jeg overvejer at blive hjemme, magter næsten ikke at køre 120 km til Odense, for at se et hold af ugidelige lejesvende.
        Men jeg har dog samtidig en fornemmelse af at vi vinder i morgen, så det trækker jo lidt alligevel.
        Forstår sgu godt du ikke magter de 120km overvejer at blive hjemme selvom jeg bor 10 min fra stadion
        siden 1887

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

          Forstår sgu godt du ikke magter de 120km overvejer at blive hjemme selvom jeg bor 10 min fra stadion
          Det er især turen hjem som plejer at være dødsyg ovenpå en pis-kamp.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det er især turen hjem som plejer at være dødsyg ovenpå en pis-kamp.
            Det synes jeg også, din er dog noget længere.
            siden 1887

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Det synes jeg også, din er dog noget længere.
              Kommer dog alligevel, ligsom jeg håber du gør. Så har vi været der når de endelig vinder på hjemmebane
              siden 1887

              Comment


                #37
                Jeg forventer en sejr imorgen. Jeg forventer intensitet og vildskab i alt hvad der bliver gjort. Man skal virkelig kunne se at spillerne vil det her.

                Vi plejer ikke at være gode når vi kommer foran - det skal vi være imorgen. Jeg er fucking ligeglad om vi spiller pænt, vi skal bare have de 3 point. Videre.

                Nederlag og vi er isoleret med Vejle og HIF i bunden.

                Hvis det ender ud i et nederlag - er det farvel til Alm.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Det er jo bare skuespil, han ved godt hvad klokken har slået.
                  FS skriver i dag at Alms overvejelse går på at give Slotsager en tur på bænken og spille Helander og BP i cf.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Kommer dog alligevel, ligsom jeg håber du gør. Så har vi været der når de endelig vinder på hjemmebane
                    Ja det ender jo nok med at vi tager af sted
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      FS skriver i dag at Alms overvejelse går på at give Slotsager en tur på bænken og spille Helander og BP i cf.
                      Uden Slots, er vi så nået dertil hvor 0 % er akademispillere?

                      Har tidligere stillet spørgsmål til om vi kun investerer lige præcis nok til at få de 4 stjerner fra DBU?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        FS skriver i dag at Alms overvejelse går på at give Slotsager en tur på bænken og spille Helander og BP i cf.
                        Har læst det.
                        Hvis Bjørn er halvskadet pt og han ikke ryger på bænken, så kan jeg ikke se hvornår han skulle det.
                        Last edited by Brogaard99; 02-10-2023, 07:02.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Mon vi ser et dyk i tilskuertallet i morgen?

                          Hvad laver vores capo forresten , han har ik været til kamp de sidste par runder?

                          Jeg, som ellers prioriterer kampene højt, bliver hjemme i aften. Er ærligt talt lidt "mæt" efter turen til Hobro.

                          Comment


                            #43
                            Truppen:
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ngby-boldklub/
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Wooow, for en gang skyld har DanskeSpil os som favorit på hjemmebane

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Ruben

                                Altså uden BP. Jeg sukker lidt når jeg læser navnene.
                                Uden BP?

                                Comment

                                Working...
                                X