Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBtakt OB-LBK
Collapse
X
-
OB's startopstilling:
Martin Hansen
Nicholas Mickelson, Tobias Slotsager, Filip Helander, Aske Adelgaard
Sven Köhler, Alasana Manneh
Don Deedson, Louicius, Rami Al Hajj, Johannes Selven
Bashkim Kadrii.
(fra bold.dk - og med deres kommasætning starter vi med 12 mand, så måske vi har en chance i dag :-D )Last edited by Grønvang; 02-10-2023, 17:09.Vi skal bare vinde resten ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Bernat
Mickelson. Slotsager. Helander. Aske.
Manneh. Kohler.
DonD. Haji. Charly.
Kadrii.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg synes ikke Martin Hansen har været så dårlig. Forstår behovet for, at der skal ske en masse ændringer , men i mine øjne er målmandsposten nok stadig den position hvor der er størst afstand fra starter til reserve. Desværre. Dvs. nok kun overgået af Köhler til Mustafic.
Syntes at Martin Hansen er faldet i niveau siden foråret. Har ikke set alt men sy tes at kunne læse at han ikke redder noget vildt og lader noget gå ind der ikke burde. At han måske endda har været lidt småskadet .. så tænker man mere på sig selv end holdet .. og så hørte jeg i SFÅ at han åbenbart har så meget vinderinstinkt at han råber af de andre når han selv laver fejl .. er med til at skabe dårlig kultur .. som en af de erfarne skulle han gerne gå forrest med både det gode og imod det mindre gode .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Syntes så ikke at Martin Hansen har været bedre end Bernat og så bør vi satse på talentet.
Syntes at Martin Hansen er faldet i niveau siden foråret. Har ikke set alt men sy tes at kunne læse at han ikke redder noget vildt og lader noget gå ind der ikke burde. At han måske endda har været lidt småskadet .. så tænker man mere på sig selv end holdet .. og så hørte jeg i SFÅ at han åbenbart har så meget vinderinstinkt at han råber af de andre når han selv laver fejl .. er med til at skabe dårlig kultur .. som en af de erfarne skulle han gerne gå forrest med både det gode og imod det mindre gode .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment