Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hobro - OB 27/9
Collapse
X
-
Leif Rasmussen nævner i sin reportage fra Hobro, at Frank Hjortebjerg heller ikke i dag sad på trænerbænken. Det samme var jo tilfældet i Herning forleden. Gad vide, om han har været kritisk overfor "professoren"
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægEn af Alms store synder i den her sæson er at han fuldstændig har tabt Charly. Han var god i opstarten og startede sæsonen stærkt, men kan af den ene eller anden grund ikke købe sig en startplads, hverken i ligaen eller pokalen...
Leave a comment:
-
vi gik videre - det var alt andet lige det vigtigste.
Jeg kan stadig ikke forestille mig at resultatet i denne kamp eller de næste par stykker har noget at sige ifht Alms fremtid i klubben - han MÅ være på vej ud
Leave a comment:
-
Vi vinder måske 1-0 mod et reduceret Hobro-hold. De mangler SEKS spillere fra sidste divisionskamp. Pinligt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er lidt mærkeligt at vi skal vælge MoM hvor der er kun er lidt folk på stadion som kan se kampen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus
1 - 1
Der var en kommentar på facebook, men den forsvandt igen. Tråden og google siger 0-1?
Disclaimer: Jeg er et sted med meget langsomt internet.
Leave a comment:
-
Som det tørt lød fra tribunen: “Hvis du laver clean sheet nu, Martin, så vinder vi”
- Likes 7
Leave a comment:
Leave a comment: