Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hobro - OB 27/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Har hørt at Hobro nok har mere fokus på divisionskampen mod Kolding i weekenden.
    Jeg tror ikke resultatet betyder så meget for AA s fremtid. Spillet skal gå op i en højere enhed for at han forbliver.
    På den anden husker jeg al elendigheden i begyndelsen af fyrede Kents tid i AAB. Og pludselig var de mestre
    Spørgsmålet er om vi har råd til endnu en pokalfædase som imod Falster? Vinder vi ikke i aften, som jeg ikke tror bliver en let kamp, så er det nok tid til at trykke på knappen, uanset vi stadig er matematisk med i top 6 kampen

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Har hørt at Hobro nok har mere fokus på divisionskampen mod Kolding i weekenden.
    Jeg tror ikke resultatet betyder så meget for AA s fremtid. Spillet skal gå op i en højere enhed for at han forbliver.
    På den anden husker jeg al elendigheden i begyndelsen af fyrede Kents tid i AAB. Og pludselig var de mestre

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

    Jeg kan ikke engang nå at køre derop til kampstart efter job. Kan ikke begribe den kamp ikke streames, når vi kunne se Tune-kampen!
    Hurra for flekstid. Afsted mod Hobro!

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

    Jeg kan ikke engang nå at køre derop til kampstart efter job. Kan ikke begribe den kamp ikke streames, når vi kunne se Tune-kampen!
    Mener der vælges tre kampe per (indledende) runde. I denne har DR og TV3+ sat sig på de to. Så den tredje er for at sikre at turneringen "kan ses" (Tror heller ikke der er OB vogne/ressourcer til at dække så mange kampe samtidigt). Som tidligere skrevet i en anden tråd streames kampene fra FCM, Randers, Silkeborg og Viborg heller ikke i dag.
    Last edited by Online; 27-09-2023, 11:58.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Cenholt Se indlæg
    Jeg håber sku ellers på der kan tankes lidt selvtillid, men kan godt være jeg er alt for naiv. Tager i hvert fald afsted og ser den. I mo'gang og mo'gang.
    Jeg kan ikke engang nå at køre derop til kampstart efter job. Kan ikke begribe den kamp ikke streames, når vi kunne se Tune-kampen!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Hvis/når vi taber føler jeg mig meget sikker på Alm kapitlet er slut. Så skal vi videre i bogen.
    nu man har trukket den så længe - mon ikke man allerede er igang bag kulliserne og man lige trækker den til næste landskampspause - 8 oktober spiller vi mod FCN og så er der ikke kamp før d 23 okt. så vil en ny træner have 15 dage med holdet (minus de par stykker der er væk med landshold)

    Skulle man have lavet panik fyringen burde det være sket, og akut farer for nedrykning er der trods alt ikke da vi er så tidligt i sæsonen. Holdt op imod at top 6 er væk så koster det næppe det store at beholde Alm et par kampe til.
    - Syntes ikke man kunne se på indsatsen mod FCM at spillerne havde givet op, så håber og tror det er planen. For Alm bør være fortid

    Leave a comment:


  • Cenholt
    replied
    Jeg håber sku ellers på der kan tankes lidt selvtillid, men kan godt være jeg er alt for naiv. Tager i hvert fald afsted og ser den. I mo'gang og mo'gang.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    https://fyens.dk/ob/ob-s-anfoerer-bl...kampen-i-hobro

    Paulsen og Osuwu er ikke med i morgen. Hobro er godt kørende, og gode til at stå dybt. Plejer ikke at være vores kop the. Bliver ikke overrasket, hvis vi taber.
    Hvis/når vi taber føler jeg mig meget sikker på Alm kapitlet er slut. Så skal vi videre i bogen.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Slet.

    Leave a comment:


  • sinus
    started a topic Hobro - OB 27/9

    Hobro - OB 27/9

    https://fyens.dk/ob/ob-s-anfoerer-bl...kampen-i-hobro

    Paulsen og Osuwu er ikke med i morgen. Hobro er godt kørende, og gode til at stå dybt. Plejer ikke at være vores kop the. Bliver ikke overrasket, hvis vi taber.
Working...
X