Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hobro - OB 27/9
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Har hørt at Hobro nok har mere fokus på divisionskampen mod Kolding i weekenden.
Jeg tror ikke resultatet betyder så meget for AA s fremtid. Spillet skal gå op i en højere enhed for at han forbliver.
På den anden husker jeg al elendigheden i begyndelsen af fyrede Kents tid i AAB. Og pludselig var de mestre
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
Jeg kan ikke engang nå at køre derop til kampstart efter job. Kan ikke begribe den kamp ikke streames, når vi kunne se Tune-kampen!Last edited by Online; 27-09-2023, 11:58.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Cenholt Se indlægJeg håber sku ellers på der kan tankes lidt selvtillid, men kan godt være jeg er alt for naiv. Tager i hvert fald afsted og ser den. I mo'gang og mo'gang.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Hvis/når vi taber føler jeg mig meget sikker på Alm kapitlet er slut. Så skal vi videre i bogen.
Skulle man have lavet panik fyringen burde det være sket, og akut farer for nedrykning er der trods alt ikke da vi er så tidligt i sæsonen. Holdt op imod at top 6 er væk så koster det næppe det store at beholde Alm et par kampe til.
- Syntes ikke man kunne se på indsatsen mod FCM at spillerne havde givet op, så håber og tror det er planen. For Alm bør være fortid
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg håber sku ellers på der kan tankes lidt selvtillid, men kan godt være jeg er alt for naiv. Tager i hvert fald afsted og ser den. I mo'gang og mo'gang.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæghttps://fyens.dk/ob/ob-s-anfoerer-bl...kampen-i-hobro
Paulsen og Osuwu er ikke med i morgen. Hobro er godt kørende, og gode til at stå dybt. Plejer ikke at være vores kop the. Bliver ikke overrasket, hvis vi taber.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hobro - OB 27/9
https://fyens.dk/ob/ob-s-anfoerer-bl...kampen-i-hobro
Paulsen og Osuwu er ikke med i morgen. Hobro er godt kørende, og gode til at stå dybt. Plejer ikke at være vores kop the. Bliver ikke overrasket, hvis vi taber.Tags: Ingen
Leave a comment: