Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Det kan simpelthen ikke blive ringere i 2.halveg, nuuuj en sørgelig omgang. Men træneren har jo også meldt at det er ringe, så bliver det det vel også…..

    Comment


      #92
      pojkar det här är ingen träningsmatch. Jag såg fel, så du bör dölja. Hälsningar Andreas.

      Comment


        #93
        45 min til at udskyde den totale katastrofe i at glippe top 6 efter kun 8 kampe.

        Tror jeg på det? Nej på ingen måde - Silkeborg spiller godt, og de ved hvad de skal og vil.

        OB spiller bolden fra side til side på egen banehalvdel - og så går det ellers i stå så snart vi krydser midterlinjen.

        Vi er elendige til at forsvarer - hvis vi så bare var ekstremt stærke offensivt - men det er vi jo heller ikke medmindre vi spiller mod Tune eller måske Hvidovre.

        Jeg savner en klar og nok lidt mere enkel plan for hvordan vi skal spille, Ove P og den parkerede bus? måske ikke helt - men de vil nu har vi ikke holdet til.

        Comment


          #94
          Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen. Når træneren står og ligner et omvandrende nederlag smitter det af på spillerne. Også selvom de er professionelle.

          Comment


            #95
            Håber Charly kommer ind nu. Selvén er slet ikke på banen.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Men Alm har jo aldrig været den rette. Udover en pokalfinale har vi jo sejlet rundt gennem snart 2 og halv sæson under Alm.
              Tag ikke fejl, jeg ønsker også Alm væk.
              men nævn lige hvilke 3 top6 spillere vi har haft på samme tid og i over en sæson?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Alm er læst. Luk ned centralt for Al Haj, og vi kan intet. Den kunne selv Poul Hansen have udtænkt.

                Comment


                  #98
                  Er problemet ikke for mange spilere med for dårlig teknik

                  Comment


                    #99
                    ... lad os få Bo til. Gejst og lidt mere simpel bold. Det kunne være fantastisk.

                    Comment


                      Mon ikke at Alm giver skylden på omklædningsrumene ikke er færdige.

                      Comment


                        Mustafic er en håbløs tramper
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Silkeborg er også faldet i niveau. Pt er det en virkelig ringe kamp.

                          Comment


                            Venstresiden viser intet. Mickelson og Charly ind tak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Mustafic er en håbløs tramper
                              tag ham ud igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Mustafic er en håbløs tramper
                                Han er godt nok ringe ja

                                Comment

                                Working...
                                X