Det kan simpelthen ikke blive ringere i 2.halveg, nuuuj en sørgelig omgang. Men træneren har jo også meldt at det er ringe, så bliver det det vel også…..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Silkeborg 18/9/2023
Collapse
X
-
45 min til at udskyde den totale katastrofe i at glippe top 6 efter kun 8 kampe.
Tror jeg på det? Nej på ingen måde - Silkeborg spiller godt, og de ved hvad de skal og vil.
OB spiller bolden fra side til side på egen banehalvdel - og så går det ellers i stå så snart vi krydser midterlinjen.
Vi er elendige til at forsvarer - hvis vi så bare var ekstremt stærke offensivt - men det er vi jo heller ikke medmindre vi spiller mod Tune eller måske Hvidovre.
Jeg savner en klar og nok lidt mere enkel plan for hvordan vi skal spille, Ove P og den parkerede bus? måske ikke helt - men de vil nu har vi ikke holdet til.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægMen Alm har jo aldrig været den rette. Udover en pokalfinale har vi jo sejlet rundt gennem snart 2 og halv sæson under Alm.
men nævn lige hvilke 3 top6 spillere vi har haft på samme tid og i over en sæson?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
Comment