Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Markus Jensen tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Markus Jensen tråden

Markus udtaget til U19 landsholdet

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/markus...9-landsholdet/

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sådan Markus!

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ikke-snor-nok

Comment

Vi må se om hollænderne køber ham, eller han vender hjem til Odense.
        Kan jo være han er blevet bedre på det år og er tættere på holdet. Men tvivler på han har niveauet til next level.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kan jo være han er blevet bedre på det år og er tættere på holdet. Men tvivler på han har niveauet til next level.
          tænker kun det kan hjælpe med mere spilletid - Luca havde jo også godt af et par lejeophold.

Hvor højt niveau han så har spillet på har jeg svært ved at vurdere.

Og det næste er så hvordan han ville passe ind på OBs hold som de spiller nu. Har svært ved at se det.

Håber han har gjort det så godt de gerne vil købe ham fri, det vil nok være det bedste for både OB og ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nederlænderne... klubben ligger ikke i Holland

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Markus Jensen kalder det Holland i artiklen. Han ved åbenbart ikke hvor han spiller.

Jeg har slet ingen idé om hvor det ligger. Har kun været i Amsterdam.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Måske du skal have dine skolepenge retur, HVIS du da har gået i skole:

“Holland (formelt
                Nederlandene) ligger i Nordvesteuropa. Landet grænser op til Nordsøen mod vest og nord, Tyskland mod øst og Belgien mod syd. Det er et lavtliggende land, kendt for sine diger og floddeltaer.”…

Comment

Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

Måske du skal have dine skolepenge retur, HVIS du da har gået i skole:

“Holland (formelt
                  Nederlandene) ligger i Nordvesteuropa. Landet grænser op til Nordsøen mod vest og nord, Tyskland mod øst og Belgien mod syd. Det er et lavtliggende land, kendt for sine diger og floddeltaer.”…
                  Inden du bliver lidt for smart:
                  Nederlandene er det officielle navn på hele landet. Det består af 12 provinser. Navnet henviser til, at landet er meget lavtliggende (faktisk ligger omkring en fjerdedel af landet under havets overflade).

Holland er egentlig kun navnet på to ud af de 12 provinser:

• Noord-Holland (hvor Amsterdam ligger)

• Zuid-Holland (hvor Rotterdam, Den Haag og Utrecht-området ligger)

Så hvis du kunne koncentrere dig mere om indholdet end formen ville meget være nået ift til en god og respektfuld tone!

Comment

Jeg går ind på forum og tror, at der har været gang i en livlig diskussion om Markus Jensens fremtid i OB, hvorvidt han passer ind i Zornigers spillestil, om han ville kunne være en indskifter på 10'erpositionen/Arps position eller oppe på toppen. Måske der endda var nogen, eller nogen der kender en lokal, der har set en enkelt kamp eller to og kunne sige noget om hans udvikling det seneste års tid. I kan vel forestille jer min skuffelse over at se hvad der faktisk er blevet talt om henover natten Et symbol på, at forum er blevet så voldsomt negligeret at vi ikke har nogen moderator.

For ikke at bidrage yderligere til afsporingen af debatten, så vil jeg give mit besyv med MJ; jeg gad godt at se ham blive prøvet af op på toppen. Jeg husker ham som god på bolden, og han kan vel siges at ligne Niemiec, om end uden tyskerens imponerende antrit. Men hvis han har lagt på enten fysisk eller til sin defensive disciplin (husker jeg ret, var han lidt en luksusspiller for hvem returløb ikke lå naturligt til ham), kan jeg godt se en mening i at have ham som akademistindskifteren på toppen, hvis Legolas ikke vurderes klar før om et års tid eller halvandet. Det nemmeste, og måske bedste for MJ ville nok være at sende ham videre. Har ikke set noget fra ham, i hvert fald under Krogh-æraen, at der lå en top-6 spiller gemt i ham, men mere en Greve eller JJT, som hhv. er eller har været ok superligaspillere der periodevis har været profiler på deres mandskaber.

Comment

Det er meget simpelt: MJ er kantspiller - og vi spiller ikke med kantspillere

Comment

Working...
                      X