Vi skal en tur til Hobro i pokalen .. lorte lodtrækning
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalen
Collapse
X
-
Superligahold kan ikke trække hinanden hvilket virker som en fordel for de klubber .. syntes jeg ikke giver mening .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSuperligahold kan ikke trække hinanden hvilket virker som en fordel for de klubber .. syntes jeg ikke giver mening ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså skal vi gøre os noget håb om at nå langt så skal vi da også kunne slå hobro...
når vi trækker fck og kunne have fået et 2 div. hold - så kan vi kalde det en lorte lodtrækning
Men OB er jo ikke kendt for at tromle over de modstandere som “ vi skal vinde over” samtidig er denne kamp på alle måder usexet, langt ude på Lars Tyndskids pløjemark. Jeg frygter vi møder op med en slatten attitude, og Hobro kommer med ild i øjnene, og en kæmpe fightervilje, som vi får svært ved at matche.
Hobro kan sagtens stille defensivt op, og lade OB skabe kampen, hvilket umidlbart ikke er vores stærkeste side.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
enig - alle hold burde da bare hældes i samme bowle. Top 6 holdene fra sidste år har vel så oven i købet den fordel at de først træder ind i turneringen nu...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
https://fyens.dk/ob/ob-s-anfoerer-bl...kampen-i-hobro
Paulsen og Owusu ikke med i morgen. Hobro er godt kørende, og gode til at stå dybt. Plejer ikke at være vores kop the. Bliver ikke overrasket, hvis vi taber.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
Comment