Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Han kom fra baglinien og prøvede at genere Grabara i skudøjeblikket (så han havde indflydelse på spillet)
    Har lige set den igen. Han går fra bag baglinjen og lige baglæns, godt og vel 1-2 meter på den anden side af stolpen. Han er ikke i nærheden af at have indflydelse på spillet før han rører bolden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Det skal være sidste kamp med Tongya. Køb nu en god erstatning for Sabbi. Uden bedre kanter kan vi rykke ned....
      Rykke ned? Du skal passe lidt på i fredags baren.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Pause 0-0.

        Stillingen burde være 2-1 til FCK.

        men nu må vi holde tungen lige i munden, score på den chance vi for og kæmpe røven ud af bukserne!!!!

        Ser gerne Selven ind i stedet for Charly. Han smider bolden væk konstant.
        desværre - ser ud til han konstant træffer de forkerte beslutninger. Men i glimt ser man også hvad han kan - han skal bare vise det lidt oftere.

        En off side hvor han skulle være løbet on side - så havde der været en stor chance og en anden mulighed hvor han blev liggende for længe efter at have tabt bolden, kunne have givet 2 store chancer

        Comment


          Jeg ved det er meget tidligt, men frygter at Charly bliver en ny Hylle.

          Imponerer os i starten med deres hurtighed og scorer i et par (trænings-)kampe. Derefter er de læst af modstanderne og farten er ligegyldig, når teknikken/spilforståelsen/fysikken endnu ikke er der.

          Håber virkelig jeg tager fejl !

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Jeg synes da også vi har haft store chancer. Synes faktisk vi har spillet en klog første halvleg. Det er sateme svært at holde det der FCK hold fra store chancer i Parken.
            Det har vi - men hvis vi tager det som udgangspunkt, så plejer FCK at score på mindst 1-2 af de chancer Oskarsson har fået. Mon ikke han holder maksimalt 55 min.

            Comment


              vi er ikke uheldige, men vi kunne også have sat en pind tidligere med lidt mere skarphed. Det er alt i alt ikke så forfærdeligt ringe, som jeg frygtede efter Viborg-kampen. Vi skal åbenbart bare ikke spille på hjemmebane...hm.

              Comment


                Godkendt første halvleg, hvor OB med lidt kynisme og selvtillid havde scoret. Det kunne FCK så også have gjort, men OB er med.

                Charly har haft mange muligheder, men ser langsom og hæmmet ud. Det kan tyde på et skift dér. Han har smidt meget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Har lige set den igen. Han går fra bag baglinjen og lige baglæns, godt og vel 1-2 meter på den anden side af stolpen. Han er ikke i nærheden af at have indflydelse på spillet før han rører bolden.
                  Okay, det har jeg ikke

                  Comment


                    Puhh lidt heldigt at den står 0-0 men klogt af MH lige at få. Smadret kakerlakkernes rytme.

                    ​​​​​Lidt mere held så hakker Bashkim ind, og så. Skal vi være bedre til at få Franco med i spillet han ligger derude og løber de rigtige løb og kalder på den. Irriterende og jeg har set det i en del kampe nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Jeg ved det er meget tidligt, men frygter at Charly bliver en ny Hylle.

                      Imponerer os i starten med deres hurtighed og scorer i et par (trænings-)kampe. Derefter er de læst af modstanderne og farten er ligegyldig, når teknikken/spilforståelsen/fysikken endnu ikke er der.

                      Håber virkelig jeg tager fejl !
                      syntes jeg ser gode ting fra ham - men som om han konstant ligger sit spil på et niveau hvor han ikke altid kan være med. Det er ok at spille den enkle aflevering en gang imellem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Jeg ved det er meget tidligt, men frygter at Charly bliver en ny Hylle.

                        Imponerer os i starten med deres hurtighed og scorer i et par (trænings-)kampe. Derefter er de læst af modstanderne og farten er ligegyldig, når teknikken/spilforståelsen/fysikken endnu ikke er der.

                        Håber virkelig jeg tager fejl !
                        Charly har meget mere at byde på end Hyllegaard. Mere kropsstærk, bedre med bolden tæt på kroppen, bedre teknik og lang bedre dribler.
                        Hyllegaard er hurtig, god dybdeløber og en fin afslutter. Thats it.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Det har vi - men hvis vi tager det som udgangspunkt, så plejer FCK at score på mindst 1-2 af de chancer Oskarsson har fået. Mon ikke han holder maksimalt 55 min.
                          Rooney blev så syndebukken i stedet - men vi skal stadig holde til en skarpere angriber på banen.

                          Comment


                            Endnu en tosset sløv fejl af Charly, og så dækker Tongya bolden af til et hjørnespark til FCK :-)

                            Comment


                              Hold nu fast. Jeg tror Charly har en afleverings og driblingssucces på noget under de 20 %

                              Comment


                                BP med rundens dribling med en fræk tunnel på Achouri :P

                                Comment

                                Working...
                                X