Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nu kommer aske ind - owusu nok skadet

Comment

Kom så drenge 5 min mere

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

VAR ser da det hele, De vælger bare ikke at gøre noget ved det...
        Det er jo desværre en vurderingssag hvornår noget er en klar og åbenlys fejl, og systemet bruges meget konservativt i Danmark.

Jeg vil da gætte på, at hvis dommeren rent faktisk ser den som den er, så fløjter han frispark. Det gjorde han desværre ikke.

Jeg har mest fokus på om hele nedtaktstudiet handler om fejldommen, som det ville gøre med omvendt fortegn.
        Last edited by B(ob); 11-08-2023, 19:52.

Comment

Er nervøs ved Aske. Hvordan tackler han at Mickelson er klart bedre end ham for tiden. Overgør han noget?

Comment

Jeg fucking vidste det

Comment

Det gør så skideondt når det skal ske på den her måde altså.

Comment

Som forventer.

FCK vinder på held og dommerfejl.

Comment

Ja godaw do.... typisk

Comment

ja, det var det. Men ok, bedre end frygtet. Vi er stadigvæk bare ret ringe på bolden, og det er det mest bekymrende på den lange bane

Comment

Øv. Hvor er det pisse surt og møguheldigt. Men det er sgu flot kæmpet gutter.

Comment

Klassisk, ellers spiller vi en god kamp

Comment

Tak for i aften - drengene faldt med ære.

Comment

I det sekund vi skiftede til at spille med 5 i bagkæden inviterede vi bare til et stormløb mod vores mål. Akkurat som mod Randers. Og hvorfor er vores spillere så tappet for kræfter? Det er trods alt ikke os der spillede Champions League i tirsdags

Comment

.. tja en hjemmebanedom, og os selv der bliver presset for dybt grundet manglende kræfter og dermed for sene udskiftninger. En kamp der bliver tabt på taktik brættet igen

Comment

godt kæmpet drenge
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Working...
                                X