Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Men vi har været så tæt på sejrer i parken før, bare for at smide det til sidst… Kom så gutter!!! Kæmp fight gør det!!!

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Undskyld

Andre spillere, jeg skal gå efter ?
      Skulle lige til at skrive at Sven har lavet for mange fejlafleveringer, så ramte han Owusu i dybden.

Comment

Rami (selvom det var tæt på at gå fra genialt til galt)

Comment

håber ikke Alm venter for længe med at skifte friske ben ind

Comment

Vi skal bare forsætte med vores spil FCK VIL satse og det kommer til at give os nogle chancer.

Comment

Vi skal snart skifte ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                Owusu spiller stærkt i dag. Men det er godt nok nogle stærke indskiftninger FCK kan lave.
                Mickelson og Owusu er mine MOMs foreløbig, med Rami som runner up.

men nu stiller vi os alt for langt tilbage.

Comment

Begge Backs spiller solidt. Midtbanen spiller også solidt. Jeg er en stolt OB fan.

Comment

for nu begynder det at blive lidt for meget os, der losser den væk, og FCK der bygger op på ny

Comment

Vi er trykket helt ned vi har brug for en periode med bolden

Comment

Hold nu fast, hvor laver vi mange fejlafleveringer og tekniske fejl. Det er helt håbløst, når vi er foran.

Comment

Dommeren er latterlig, klart frispark til Franco, men forære istedet FcK en omstilling

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Mickelson og Owusu er mine MOMs foreløbig, med Rami som runner up.

men nu stiller vi os alt for langt tilbage.
                            Owusu, Rami har været stærke i dag. Men jeg vil gerne fremhæve Nico, som har været virkelig, virkelig god i dag. Måske den bedste kamp, jeg har set ham spille i striwerne.

Nuuuuuuuuj der var vi heldige!

Comment

Skift nu ud for fanden

Comment

Kan vi godt snart stoppe med at smide den uprovokeret væk hver gang vi har den??

Comment

Working...
                                X