Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd FCK-OB 11.august
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægPause 0-0.
Stillingen burde være 2-1 til FCK.
men nu må vi holde tungen lige i munden, score på den chance vi for og kæmpe røven ud af bukserne!!!!
Ser gerne Selven ind i stedet for Charly. Han smider bolden væk konstant.
En off side hvor han skulle være løbet on side - så havde der været en stor chance og en anden mulighed hvor han blev liggende for længe efter at have tabt bolden, kunne have givet 2 store chancer
Comment
-
Jeg ved det er meget tidligt, men frygter at Charly bliver en ny Hylle.
Imponerer os i starten med deres hurtighed og scorer i et par (trænings-)kampe. Derefter er de læst af modstanderne og farten er ligegyldig, når teknikken/spilforståelsen/fysikken endnu ikke er der.
Håber virkelig jeg tager fejl !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg synes da også vi har haft store chancer. Synes faktisk vi har spillet en klog første halvleg. Det er sateme svært at holde det der FCK hold fra store chancer i Parken.
Comment
-
Puhh lidt heldigt at den står 0-0 men klogt af MH lige at få. Smadret kakerlakkernes rytme.
Lidt mere held så hakker Bashkim ind, og så. Skal vi være bedre til at få Franco med i spillet han ligger derude og løber de rigtige løb og kalder på den. Irriterende og jeg har set det i en del kampe nu.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg ved det er meget tidligt, men frygter at Charly bliver en ny Hylle.
Imponerer os i starten med deres hurtighed og scorer i et par (trænings-)kampe. Derefter er de læst af modstanderne og farten er ligegyldig, når teknikken/spilforståelsen/fysikken endnu ikke er der.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg ved det er meget tidligt, men frygter at Charly bliver en ny Hylle.
Hyllegaard er hurtig, god dybdeløber og en fin afslutter. Thats it.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Det har vi - men hvis vi tager det som udgangspunkt, så plejer FCK at score på mindst 1-2 af de chancer Oskarsson har fået. Mon ikke han holder maksimalt 55 min.
Comment
Comment