Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi mangler kvalitet på kanterne. Charly kan desværre ikke løfte den offensive opgave alene - der er endnu for lidt bund i spillet.

Comment

Charly virker tungt offensivt og defensivt. Desværre.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Så skal man dælme være mere end almindelig striwet for at se den.
        Det tager jeg som et kompliment

Comment

36 min spillet

vi er okay med, står fint defensivt men laver alt for mange fejl i kontraen. Charly er storslem, han skal lærer at holde i bolden. Man behøves ikke drible hvergang…. Rami må også gerne træffe bedre beslutninger

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Det tager jeg som et kompliment

Comment

Genialt af MH. FCK’s rytme ødelagt

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Charly virker tungt offensivt og defensivt. Desværre.
                Måske Selven bør komme ind ved pausen eller lidt efter? For det er virkelig sløjt fra hans side i dag, desværre

Comment

Charly var fremragende i træningskampen mod Viborg og i første kamp mod Randers, men siden har det været Charly som vi kender ham. Med for mange forkerte beslutninger og dårlige berøringer. Så vigtige som vores kanter er for vores spillestil, skal han nok ikke føle sig for sikker på sin plads,hvis han ikke snart løfter niveauet igen. Så må vi se om Selvén, Deedson eller en ny mand kan tage pladsen.

Comment

Godt drøn, Sven

Comment

Nogen der ved hvor man kan se stats på alle spillere? Tror Tongya er tæt på at være Superligaens langsomste

Comment

Vildt nok sparket af Köhler! Den er altså ikke nem at ramme på den måde...
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Charly skal have en pause i et par kampe. Han træffer nogle dumme beslutninger for tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            36 min spillet

vi er okay med, står fint defensivt men laver alt for mange fejl i kontraen. Charly er storslem, han skal lærer at holde i bolden. Man behøves ikke drible hvergang…. Rami må også gerne træffe bedre beslutninger
                            Det er jo Charlys opgave at sætte den på spil. Det synes jeg ikke er problemet - problemet er at han har lavet 10 store fejl på 10 forsøg :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                              Godt drøn, Sven
                              Men hvis han havde scoret var der offside pga. Charly

Comment

Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
                                Nogen der ved hvor man kan se stats på alle spillere? Tror Tongya er tæt på at være Superligaens langsomste
                                Tongya er en af truppens hurtigste. Hans problem er at han ikke er hurtig i vendingerne og på de første meter.

Comment

Working...
                                X