Ivan der røg ud af bruttotruppen

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse

X
- 

Hold nu fast, hvor er Viasatoptakter træge.

Jeg køber ikke Kenneth Emil har et horn i siden på OB, men hvor er det ærgerligt, at man så gerne vil have frisk-fyr typer uden de store analysekundskaber.

OB er tættere på nedrykning end top 6. Det handler altid om, at lade sig farve af sidste resultat - havde OB spillet 1-1 mod Viborg, eller havde de vundet på en af friløberne, så havde den optakt været helt anderledes, selvom spillet har været det samme.
 Comment
- 

Ja, jeg fattede ikke rigtigt, hvilket ærinde Francis var ude i derOprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægFrancis spekulerer helt uden grundlag i at OB skulle have snydt Sabbi. På grund af deres klassiske, dårlige research, så bukser ingen af dem, at han gjorde det samme i Hobro.

Hvor er det trist, vi skal trækkes med så dårlige rettighedshavere. 

Der var KEP da helt kontant.... "Han pissede alle op og ned ad ryggen" !
 Comment
- 

Kan normalt godt lide Francis Dickoh, men lige her var han en hat at høre på...Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægFrancis spekulerer helt uden grundlag i at OB skulle have snydt Sabbi. På grund af deres klassiske, dårlige research, så bukser ingen af dem, at han gjorde det samme i Hobro.

Hvor er det trist, vi skal trækkes med så dårlige rettighedshavere.
 Comment
- 

Man siger jo man aldrig er mere end 1,6m fra en rotte, hvis man bor i byområde. I dit tilfælde var der så 6 rotter indenfor 1,6m i et IC-tog...Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægSad i toget fra Odense til KBH her til eftermiddag bag 6 gutter som steg ind i toget i Odense sammen med mig. Da vi nåede Kbh H tog de fck-halstørklæder på. Ækelt med deres fynske dialekt 
 - Likes 1
 Comment

Comment