"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
FcK kommer nok til at have lidt focus på Kadriis venstreskøjte. Ved ikke om vi har andre våben, men i det tilfælde, kan det måske åbne lidt op det/dem.
Hørte noget omkring Mucolli. Men det er et stykke tid siden. Tror nu stadig han finder noget andet
Ved intet om de 2 andre andet end Luca ikke accepterer bænken i OB. Og det sammenlagt med at han ikke er i truppen kunne godt tyde på et farvel
fint med mucolli
luca skal vel også spille for at udvikle sig - den smule jeg har set til ham er der bare et stykke endnu til han er klar - endnu et udlån? Eller har man set nok til man ikke tror på det?
type mæssigt ville det nu passe mig fint at have ham i truppen
Vil ikke sige det på den måde ligefrem. Men hvis han ikke kan få masser af spilletid i OB vil han væk. Knægten har ambitioner og en lille tålmodighed efter sidste sæsons succes.
Han skal bare til en klub hvor man har brug for en Box 9`er der skal være på det rigtige sted. Han er en fantastisk afslutter. Men i OB og superligaen gør hans dårlige teknik at han sjældent når til en afslutning inden han har en spiller eller 2 på nakken
Skal se kampen i aften men har også fortalt fruen at jeg nok skal skifte kanal hvis ob kommer bagud med 2.
bare så der stadig er lidt humør tilbage til resten af weekenden.
tænker vi prøver at presse højt de første 10-20 min for at se om fck er klar.
kan vi holde nuldet der og måske komme foran.
så bliver det en super spændene kamp.
fck har sæsonens vigtigste kamp på tirsdag.
mon ikke den sætter lidt i hoved.
man kan da håbe.
Der står 0-0 når kampen starter, og bolden er rund. Så dårligt er OB's hold sgu heller ikke, og med vilje, fight og taktisk snilde, så er alt muligt.
ja, OB mangler forstærkninger i alle kæder, og ja, jeg er pissetræt af, at man ikke investerer i spillermaterialet - især nu, hvor man har fået penge ind på transfersiden.
Men, lad os for helvede kæmpe røven ud af bukserne og give den arrogante Neestrup et nederlag i aften
Der står 0-0 når kampen starter, og bolden er rund. Så dårligt er OB's hold sgu heller ikke, og med vilje, fight og taktisk snilde, så er alt muligt.
ja, OB mangler forstærkninger i alle kæder, og ja, jeg er pissetræt af, at man ikke investerer i spillermaterialet - især nu, hvor man har fået penge ind på transfersiden.
Men, lad os for helvede kæmpe røven ud af bukserne og give den arrogante Neestrup et nederlag i aften
Comment