Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd FCK-OB 11.august

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://fyens.dk/ob/bashkim-kadrii-e...-i-superligaen

Bashkim og Nico starter i følge Leif Rasmussen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/bashkim-kadrii-e...-i-superligaen

Bashkim og Nico starter i følge Leif Rasmussen.
      Alt andet ville også være uansvarligt i forehold til sidste kamp, det er næppe nok til en sejr, men posen skulle rystes lidt.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Luca ikke med i truppen. Tror ikke han spiller i OB om 3 uger.
        Mustafic og Mucolli ligner heller ikke nogen med fremtid i OB
        Hvis det er tilfældet er vi godt nok tynde på toppen med kun Kadrii og Turay !
        Last edited by Online; 11-08-2023, 12:58.

Comment

FcK kommer nok til at have lidt focus på Kadriis venstreskøjte. Ved ikke om vi har andre våben, men i det tilfælde, kan det måske åbne lidt op det/dem.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Luca ikke med i truppen. Tror ikke han spiller i OB om 3 uger.
            Mustafic og Mucolli ligner heller ikke nogen med fremtid i OB
            hører du noget eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hører du noget eller?
              Hørte noget omkring Mucolli. Men det er et stykke tid siden. Tror nu stadig han finder noget andet

Ved intet om de 2 andre andet end Luca ikke accepterer bænken i OB. Og det sammenlagt med at han ikke er i truppen kunne godt tyde på et farvel

Comment

Hørte noget omkring Mucolli. Men det er et stykke tid siden. Tror nu stadig han finder noget andet

Ved intet om de 2 andre andet end Luca ikke accepterer bænken i OB. Og det sammenlagt med at han ikke er i truppen kunne godt tyde på et farvel
                Vildt, hvis Luca forventer en plads i start-11

Comment

fint med mucolli

luca skal vel også spille for at udvikle sig - den smule jeg har set til ham er der bare et stykke endnu til han er klar - endnu et udlån? Eller har man set nok til man ikke tror på det?

type mæssigt ville det nu passe mig fint at have ham i truppen

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vildt, hvis Luca forventer en plads i start-11
                    Vil ikke sige det på den måde ligefrem. Men hvis han ikke kan få masser af spilletid i OB vil han væk. Knægten har ambitioner og en lille tålmodighed efter sidste sæsons succes.
                    Han skal bare til en klub hvor man har brug for en Box 9`er der skal være på det rigtige sted. Han er en fantastisk afslutter. Men i OB og superligaen gør hans dårlige teknik at han sjældent når til en afslutning inden han har en spiller eller 2 på nakken

Comment

Skal se kampen i aften men har også fortalt fruen at jeg nok skal skifte kanal hvis ob kommer bagud med 2.
                      bare så der stadig er lidt humør tilbage til resten af weekenden.

tænker vi prøver at presse højt de første 10-20 min for at se om fck er klar.
                      kan vi holde nuldet der og måske komme foran.
                      så bliver det en super spændene kamp.
                      fck har sæsonens vigtigste kamp på tirsdag.
                      mon ikke den sætter lidt i hoved.
                      man kan da håbe.

Comment

Er alle i gang med at drikke sig mod til, jeg er, skål

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                          Er alle i gang med at drikke sig mod til, jeg er, skål
                          Skååååååååååål i G&T

Comment

Hvor er folk dog negative og pessimistiske.

Der står 0-0 når kampen starter, og bolden er rund. Så dårligt er OB's hold sgu heller ikke, og med vilje, fight og taktisk snilde, så er alt muligt.
                            ​​​​​​
                            ja, OB mangler forstærkninger i alle kæder, og ja, jeg er pissetræt af, at man ikke investerer i spillermaterialet - især nu, hvor man har fået penge ind på transfersiden.

Men, lad os for helvede kæmpe røven ud af bukserne og give den arrogante Neestrup et nederlag i aften
                            Last edited by Københavnstinker; 11-08-2023, 16:40.

Comment

Hvor mange ud over mig, var i Parken sidst OB vandt over FuCK’erne 4-2 tilbage i 2003

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Hvor er folk dog negative og pessimistiske.

Der står 0-0 når kampen starter, og bolden er rund. Så dårligt er OB's hold sgu heller ikke, og med vilje, fight og taktisk snilde, så er alt muligt.
                                ​​​​​​
                                ja, OB mangler forstærkninger i alle kæder, og ja, jeg er pissetræt af, at man ikke investerer i spillermaterialet - især nu, hvor man har fået penge ind på transfersiden.

Men, lad os for helvede kæmpe røven ud af bukserne og give den arrogante Neestrup et nederlag i aften
                                Jeg har smidt en halvtredser på OB sejr

Comment

Working...
                                X