Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF man. 7/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Stadig ingen Mustafic, Ivan og Sabbi

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...tenens-opgoer/

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Stadig ingen Mustafic, Ivan og Sabbi

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...tenens-opgoer/
      Mit gæt er, at Mustafic er udlejet eller solgt inden vinduet lukker og Sabbi er solgt i dette vindue og at Ivan aldrig kommer helt i omdrejninger grundet de mange skader.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Stadig ingen Mustafic, Ivan og Sabbi

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...tenens-opgoer/
        Lidt vildt at Mihajlo ikke kommer med i truppen.

        Mustafic skal der findes en løsning på, hvis ikke han er vores tredjevalg så skal der noget andet ind. Medmindre man laver en Adelgaard med Juul-Sandberg.

        Sabbi skal bare afsted.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

          Mit gæt er, at Mustafic er udlejet eller solgt inden vinduet lukker og Sabbi er solgt i dette vindue og at Ivan aldrig kommer helt i omdrejninger grundet de mange skader.
          Ivan har faktisk lignet en der er i fulde omdrejninger til træning et stykke tid. Deltager i alt

          Enig i Mustafic og Sabbi

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ivan har faktisk lignet en der er i fulde omdrejninger til træning et stykke tid. Deltager i alt

            Enig i Mustafic og Sabbi
            Ok, det lyder godt. Han er rigtig god, når han er i form.

            Comment


              #36
              Han spillede også 60 i B93 kampen. Man kan da ikke være igang med et salg der?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Han spillede også 60 i B93 kampen. Man kan da ikke være igang med et salg der?
                Tvivler jeg stærkt på. Men med BW ved man jo aldrig

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tvivler jeg stærkt på. Men med BW ved man jo aldrig
                  Det er det. Det er ihvertfald underligt at han ikke engang er at finde på bænken, han træner jo også med.

                  Det kan da godt være, Mihajlo til Fcm for en 20 mill.

                  Comment


                    #39
                    Er der risiko for at kampen aflyser pga af vejret?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Er der risiko for at kampen aflyser pga af vejret?
                      Jeg tænkte det samme. I øvrigt, træls at de to første hjemmekampe er med regn der bare pisser ned, da det jo gerne skulle være i sommermånederne vi lokker så mange folk til, at vi kan opretholde et højt tilskuersnit for sæsonen. Der er nok en del af dem, der beslutter sig på dagen, der bliver hjemme i dag.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Jeg tænkte det samme. I øvrigt, træls at de to første hjemmekampe er med regn der bare pisser ned, da det jo gerne skulle være i sommermånederne vi lokker så mange folk til, at vi kan opretholde et højt tilskuersnit for sæsonen. Der er nok en del af dem, der beslutter sig på dagen, der bliver hjemme i dag.
                        Man har vel altid kunne spille i blæsevejr? Der er jo ikke ligefrem risiko for, at der vælter træer eller noget ind over banen?

                        De har i øvrigt ikke lovet regn i aften...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                          Man har vel altid kunne spille i blæsevejr? Der er jo ikke ligefrem risiko for, at der vælter træer eller noget ind over banen?

                          De har i øvrigt ikke lovet regn i aften...
                          Tror heller ikke der er risiko for aflysning. Men det kan godt blive en lidt tilfældig og rodet kamp. Mener at det var Sten Nedergaard der engang udtalte sig om, at vinden var helt utilregnelig på banen pga de åbne hjørner.
                          Men derfor kan vi jo godt have en fest derude. Knægten og jeg skal i hvert fald gøre vores til det

                          Comment


                            #43
                            Nogen der ligger inde med statistik på hvordan OB klarer sig når vindhastigheden er over 10 ms?

                            Comment

                            Working...
                            X