Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-VFF man. 7/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-VFF man. 7/8

    Viborg har kun fået 1 point, så der kommer nok et motiveret hold fra Viborg på mandag mod Odense. Mener dig stadigvæk OB skal have de tre point!
    Nogle der ved om Martin Hansen regnes med at blive klar?
    siden 1887

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Viborg har kun fået 1 point, så der kommer nok et motiveret hold fra Viborg på mandag mod Odense. Mener dig stadigvæk OB skal have de tre point!
    Nogle der ved om Martin Hansen regnes med at blive klar?
    Den SKAL vindes... længere er den ikke !

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Viborg har kun fået 1 point, så der kommer nok et motiveret hold fra Viborg på mandag mod Odense. Mener dig stadigvæk OB skal have de tre point!
      Nogle der ved om Martin Hansen regnes med at blive klar?
      Kører til Ådalen i morgen så kan se om han træner med.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Jeg går ud fra at Sabbi er væk fra holdet. Udiciplineret og selvvisk. Det nye OB har vindere og holdspillere på - og så er der ikke plads til sådanne typer

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg går ud fra at Sabbi er væk fra holdet. Udiciplineret og selvvisk. Det nye OB har vindere og holdspillere på - og så er der ikke plads til sådanne typer
          Enig!! Han er en note i historiebøgerne, mon ikke BW laver lidt mønt på ham sidst i vinduet, alternativt udlejer ham til Armensk fodbold.

          Comment


            #6
            Sådan som VFF er startet, så er det simpelthen en kamp vi skal kunne nappe 3 point i hjemme. De bliver formentlig mere bøvlede som sæsonen skrider frem, og de får nogle erstatninger på plads og spillet ind, så mandag skal vi tage revanche fra Randers-kampen og tage de 3. Jeg tror på 2-0. Buya og Charly scorer.

            Comment


              #7
              Vi skal ikke løbe nogle chancer omkring Sabbi. Vi skal ikke stille med en spiller som potientielt tænker på noget andet, det håber jeg også Alm tænker. Man kan måske sammenligne situation lidt med da Minteh startede mod FCN efter alt det som kunne fylde i hans hoved.

              Hvis Sabbi starter, er det næsten en katastrofe, med mindre det overhovedet ikke har noget med afvist bud at gøre at han ikke har været med til træning de senere uger.

              Comment


                #8
                Viborg har fået en skidt start, jo, men det der med at råbe, at den bare SKAL vindes, synes jeg er naivt. De blev kørt over i Farum, men det bliver 8-9 hold i ligaen, når FCN er på det niveau, de har ramt her i starten og spiller på deres egen lortekunst. Og så snorksov VFF den første halve time mod Lyngby. Derefter vågnede de op og fik fortjent 1 point. De er sikkert ikke på sidste sæsons niveau, men de er stadig mere sammenspillede end os og har fortsat et godt hold. Det bliver hamrende spændende, håber vi viser mere sammenhængende spil end mod BIF og tager de 3 points. En dejlig, heldig sejr i Brøndby gør os ikke pludselig til oplagt top 6 kandidat og bedre end VFF.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Viborg har fået en skidt start, jo, men det der med at råbe, at den bare SKAL vindes, synes jeg er naivt. De blev kørt over i Farum, men det bliver 8-9 hold i ligaen, når FCN er på det niveau, de har ramt her i starten og spiller på deres egen lortekunst. Og så snorksov VFF den første halve time mod Lyngby. Derefter vågnede de op og fik fortjent 1 point. De er sikkert ikke på sidste sæsons niveau, men de er stadig mere sammenspillede end os og har fortsat et godt hold. Det bliver hamrende spændende, håber vi viser mere sammenhængende spil end mod BIF og tager de 3 points. En dejlig, heldig sejr i Brøndby gør os ikke pludselig til oplagt top 6 kandidat og bedre end VFF.
                  Okay, så er jeg naiv.

                  Men hvis vi ikke skal vinde over dem på hjemmebane, hvad skal vi så nøjes med ?

                  Hvis vi ikke har en ambition om at sejre mod vores nærmeste konkurrenter på hjemmebane, så når vi da aldrig målsætningen om Top6.
                  Last edited by Online; 01-08-2023, 15:37.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Vi skal ikke løbe nogle chancer omkring Sabbi. Vi skal ikke stille med en spiller som potientielt tænker på noget andet, det håber jeg også Alm tænker. Man kan måske sammenligne situation lidt med da Minteh startede mod FCN efter alt det som kunne fylde i hans hoved.

                    Hvis Sabbi starter, er det næsten en katastrofe, med mindre det overhovedet ikke har noget med afvist bud at gøre at han ikke har været med til træning de senere uger.
                    Sabbi er en af de første på holdkortet 2 dage efter han har smidt krykkerne. Hvis Sabbi træner i denne uge spiller han mandag er jeg sikker på

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Okay, så er jeg naiv.

                      Men hvis vi ikke skal vinde over dem på hjemmebane, hvad skal vi så nøjes med ?
                      Vi skal naturligvis gå efter 3 points, selvfølgelig. Jeg anholder bare, at så gode er vi ikke, og så dårlige er Viborg slet ikke, at vi bare kører dem over.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                        Vi skal naturligvis gå efter 3 points, selvfølgelig. Jeg anholder bare, at så gode er vi ikke, og så dårlige er Viborg slet ikke, at vi bare kører dem over.
                        Okay, men det var heller ikke det jeg skrev. Kun at vi skal vinde for at leve op til både start- og sæsonambitioner

                        Dagens odds fra Danskespil

                        Dansk Mester: OB 40 / VFF 70

                        Nedrykning: OB 14 / VFF 5

                        Mandagens kamp: 2,25 / 3,60 / 3,05

                        Andre end mig, som er naive
                        Last edited by Online; 01-08-2023, 16:23.

                        Comment


                          #13
                          Vi skal slå det der Viborg hold på hjemmebane, jeg er med på at vi er lidt heldige i Brøndby, men så er den heller ikke værre. Det Viborg hold der ligner et hold hvor gassen er gået af ballonen. Der skal ligge tre point. Jeg håber Sabbi er solgt inden kampen.

                          Charly, Turay, og Franco som målscorer.

                          Comment


                            #14
                            Jeg ville nok køre en lille rokade på vores kanter så Franco ligger til venstre og Charly til højre.

                            Og så få Franco til at sidde i haserne på Anton Gaei så han ikke får lov til at slå de indlæg ind til Ementa.
                            Som jeg husker det så har Charly også garnet med venstrebenet før. Og så Hansen på kassen. Jeg ved ikke hvor langt Mihajlo er fra at vende tilbage men nok ikke i nærheden af at starte, så lad BP ligge derinde og tage kampene med Ementa. Tobias "flydende nitrogen i årene" slotsager til at ligge inde ved siden af, måske mihajlo ind lidt senere i kampen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Sabbi er en af de første på holdkortet 2 dage efter han har smidt krykkerne. Hvis Sabbi træner i denne uge spiller han mandag er jeg sikker på
                              Det undre mig heller ikke. Men jeg forståelser ikke hvorfro han potientelt kan spille sin første turneringskampe på mandag, efter hannhar lavet sådan et stunt mod klubben, og klubbens omdømme - selvom han er en af klubbens bedste.

                              Det er sku også synd for Tongya og Selven som jeg synes har gjort det godt.

                              Comment

                              Working...
                              X