Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://superliga.dk/nyheder/rundens...-2-spillerunde

    stem på rundens mål

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      ja måske er det sådan det er med KEP, samtidig medvi som OB fans gerne vil have at der vises klubben respekt og anerkendelse for et flot og fortjent resultat som ikke mange havde forventet før kampen
      Generelt synes jeg bare der er for stor procentdel af de kommentatorer og "eksperter" der benyttes i de danske fodboldprogrammer der er for anstrengende at høre på og det er ikke kun ifht. OB. Ved VM og EM slutrunder mm. fjerner jeg enten lyden eller ser de fleste kampe på Svensk eller tysk TV fordi de er langt mere seriøse i deres tilgang til spillet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Generelt synes jeg bare der er for stor procentdel af de kommentatorer og "eksperter" der benyttes i de danske fodboldprogrammer der er for anstrengende at høre på og det er ikke kun ifht. OB. Ved VM og EM slutrunder mm. fjerner jeg enten lyden eller ser de fleste kampe på Svensk eller tysk TV fordi de er langt mere seriøse i deres tilgang til spillet.
        Der syntes jeg så normalt at til VM og EM der er i hvert fald en af kommentatorerne dygtige.

        Men det er så også fordi at det er Tv2 og DR der har de slutrunder.

        Comment


          Martin Hansen trænede fint alene, men forlod træning alene, mens alle andre trænede videre.
          Sabbi træner alene. Bernat får fingre tapet godt ind.
          Bjørn W taler i telefon.
          ellers god tænding og god træning.

          Comment

          Working...
          X