Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg antager at Sabbi stadig er sygemeldt. Siden han ikke er på holdkortet.
    Yeps. Vi må se om han træner onsdag. Ellers lugter det vel mere og mere af kommende salg eller en form for strejke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Der er åbenbart træningskamp med reserverne idag på stadion

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kl-130...skamp-mod-b93/

      Startopstilling
      Hans Christian Bernat

      Gustav Grubbe
      Sauli Väisänen
      Mihaljo Ivancevic
      Nicholas Michelson

      Max Ejdum
      Alen Mustafic

      Don Deedson
      Markus Jensen
      Johannes Selvén

      Luca Kjerrumgaard

      Udskiftere
      Magnus Nielsen
      Agon Mucolli
      Yaya Bojang
      Marcus McCoy
      Nikolaj Juul Sandberg
      Theo Hansen​
      Nogen der kan berette om kampen so far..?

      Comment


        #18
        Bagud 0-2. Har ikke bidt det store mærke i nogen, der har udmærket sig. Vi spiller ikke specielt godt.

        Ivan er hidsig.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Bagud 0-2. Har ikke bidt det store mærke i nogen, der har udmærket sig. Vi spiller ikke specielt godt.

          Ivan er hidsig.

          Comment


            #20
            B93 får to mål,det første er ufortjent. Vores Markus Jensen ser fornuftig ud, Mustafic kan også noget.

            Nico på venstre a k er jeg ikke fan af.

            HC er nok den målmand jeg har set der kommunikerer mindst, der er en verden til forskel på B93 keeper og HC.

            Jeg håber vi kører Juel-sandberg efter pausen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              B93 får to mål,det første er ufortjent. Vores Markus Jensen ser fornuftig ud, Mustafic kan også noget.

              Nico på venstre a k er jeg ikke fan af.

              HC er nok den målmand jeg har set der kommunikerer mindst, der er en verden til forskel på B93 keeper og HC.

              Jeg håber vi kører Juel-sandberg efter pausen.
              Tak for update og forsæt gerne din “streaming” efter pausen

              Comment


                #22
                Fra ob.dk

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tab...ampen-mod-b93/

                Comment


                  #23
                  Sjovt om man ser fodbold forskelligt - jeg så også kampen mod b93 i dag. Jeg havde svært ved at se ret meget der kunne supplere vores start 11 er. Markus Jensen virker på langt fra klar - mangler fysik og trak sig i flere nærkampe. Vores halvrum foran og på kanten af backs kostede igen i denne kamp - Mustafic laver fine ting men taber også bolde på kritiske steder, Ivan og Sauli virkede sårbare på dybdeløb. Ejdum så i mine øjne lidt tung ud. Vi taber kampen fortjent - det kunne have været med flere - selvom vi til slut presser på for en udligning. Sabbi så kampen fra tribunen hvor han hyggede med Bash, Svend og Leeroy - så det er i hvertfald ikke smitsomt det han fejler

                  Comment


                    #24
                    Kampen slutter 3-2 til B93.


                    Først og fremmest så er det fedt at vi spiller på stadion og endnu en grund til at der skal hybrid på stadion. Jeg ville elske hvis vi kunne spille ungdomsfodbold på stadion.

                    En lidt "ufortjent" sejr til B93 som fik fuld valuta for de chancer de havde. Jeg tror de havde en 5-6 chancer i løbet af kampen og de scorer på de tre, i en lidt tam kamp der bar præg af at være en træningskamp.

                    Hvad jeg lige hæftede mig ved:

                    Luca scorede vores første mål som lignede en gengivelse af målet mod Twente, hvor han lige vipper den ind inde fra det lille felt. Generelt så synes jeg nok at han mangler en del i sit touch, men altså kan han komme ind og lave de der mål, så ser det ikke så skidt ud, han har også en afslutning med venstrefoden hvor der er fin smæk på, ude fra feltet.

                    Sélven scorede mål nummer to efter et flot opspil af Grubbe på HB, som slår et fladt indlæg ind i feltet og den kommer Sélven først på og sparker i kassen. Han ser godt nok spændende ud, der er altså noget fart i ham der, både i hans løb men også i hans retningsskift. Der er en rigtig fin sekvens hvor Mustafic erobrer bolden og vil spille bolden kort til Sélven men den får 20 procent for lidt fordi Johannes er vendt 180 og er så meget oppe i fart, jeg tror det kommer bag på Alen. Jeg tror ikke han starter inde mod Brøndby, men det ligner at Adrian har gjort et regulært scoop.

                    Nico spillede sig op i 2 halvleg men det er langt fra optimalt og køre ham på den venstreback. Det er så noget med at han skal ned og vende 180 så han kan få den over til højrefoden til indlægget. Selvom han faktisk spillede sig op i anden halvleg så holder det ikke.

                    ​​​​Mustafic har altså et dejligt drev med bolden, det kan han altså godt finde ud af lidt størrelse på ham også. Jeg ved ikke om han rigtigt passer OB. Det kan jeg ikke rigtigt finde ud af, fordi han er også tung og når vi kører med Köhler derinde så tror jeg det bliver for tungt og for langsomt derinde centralt,til at aflaste Manneh.

                    Ejdum, han sprang mig meget i øjnene, han er fin hurtig på bolden og laver også sit løbearbejde, han har nogle forsøg i dag på at spille den mellem kæderne som glipper og resulterer i en omstilling til B93, men han spiller friskt til alligevel. Han er klassisk ungdomsspiller i den forstand at han mangler noget muskelmasse, det er hvad det er. Om han er der hvor han kan være 3 valg istedet for Mustafic, det er jeg nok i tvivl om, men som 4 valg der ser det fornuftigt ud.

                    ​​​​​​Juel kom alt for sent ind, ham havde jeg lige glædet mig til at se.

                    Og så bedrog mine øjne mig enten eller også så var Sabbi på stadion.

                    Edit: det var Deedson og ikke Luca der fik den i kassen.


                    ​​​​​​
                    Last edited by Striwetforlivet!; 24-07-2023, 14:52.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                      Sjovt om man ser fodbold forskelligt - jeg så også kampen mod b93 i dag. Jeg havde svært ved at se ret meget der kunne supplere vores start 11 er. Markus Jensen virker på langt fra klar - mangler fysik og trak sig i flere nærkampe. Vores halvrum foran og på kanten af backs kostede igen i denne kamp - Mustafic laver fine ting men taber også bolde på kritiske steder, Ivan og Sauli virkede sårbare på dybdeløb. Ejdum så i mine øjne lidt tung ud. Vi taber kampen fortjent - det kunne have været med flere - selvom vi til slut presser på for en udligning. Sabbi så kampen fra tribunen hvor han hyggede med Bash, Svend og Leeroy - så det er i hvertfald ikke smitsomt det han fejler
                      ... eller de allerede har den (transfersygen... de to er dog allerede mere eller mindre over den med skiftet til os)

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                        Sjovt om man ser fodbold forskelligt - jeg så også kampen mod b93 i dag. Jeg havde svært ved at se ret meget der kunne supplere vores start 11 er. Markus Jensen virker på langt fra klar - mangler fysik og trak sig i flere nærkampe. Vores halvrum foran og på kanten af backs kostede igen i denne kamp - Mustafic laver fine ting men taber også bolde på kritiske steder, Ivan og Sauli virkede sårbare på dybdeløb. Ejdum så i mine øjne lidt tung ud. Vi taber kampen fortjent - det kunne have været med flere - selvom vi til slut presser på for en udligning. Sabbi så kampen fra tribunen hvor han hyggede med Bash, Svend og Leeroy - så det er i hvertfald ikke smitsomt det han fejler
                        Jeg så samme kamp som dig.

                        Ejdum havde en off-kamp. Han er pisse god til træning.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          Kampen slutter 3-2 til B93.


                          Først og fremmest så er det fedt at vi spiller på stadion og endnu en grund til at der skal hybrid på stadion. Jeg ville elske hvis vi kunne spille ungdomsfodbold på stadion.

                          En lidt "ufortjent" sejr til B93 som fik fuld valuta for de chancer de havde. Jeg tror de havde en 5-6 chancer i løbet af kampen og de scorer på de tre, i en lidt tam kamp der bar præg af at være en træningskamp.

                          Hvad jeg lige hæftede mig ved:

                          Luca scorede vores første mål som lignede en gengivelse af målet mod Twente, hvor han lige vipper den ind inde fra det lille felt. Generelt så synes jeg nok at han mangler en del i sit touch, men altså kan han komme ind og lave de der mål, så ser det ikke så skidt ud, han har også en afslutning med venstrefoden hvor der er fin smæk på, ude fra feltet.

                          Sélven scorede mål nummer to efter et flot opspil af Grubbe på HB, som slår et fladt indlæg ind i feltet og den kommer Sélven først på og sparker i kassen. Han ser godt nok spændende ud, der er altså noget fart i ham der, både i hans løb men også i hans retningsskift. Der er en rigtig fin sekvens hvor Mustafic erobrer bolden og vil spille bolden kort til Sélven men den får 20 procent for lidt fordi Johannes er vendt 180 og er så meget oppe i fart, jeg tror det kommer bag på Alen. Jeg tror ikke han starter inde mod Brøndby, men det ligner at Adrian har gjort et regulært scoop.

                          Nico spillede sig op i 2 halvleg men det er langt fra optimalt og køre ham på den venstreback. Det er så noget med at han skal ned og vende 180 så han kan få den over til højrefoden til indlægget. Selvom han faktisk spillede sig op i anden halvleg så holder det ikke.

                          ​​​​Mustafic har altså et dejligt drev med bolden, det kan han altså godt finde ud af lidt størrelse på ham også. Jeg ved ikke om han rigtigt passer OB. Det kan jeg ikke rigtigt finde ud af, fordi han er også tung og når vi kører med Köhler derinde så tror jeg det bliver for tungt og for langsomt derinde centralt,til at aflaste Manneh.

                          Ejdum, han sprang mig meget i øjnene, han er fin hurtig på bolden og laver også sit løbearbejde, han har nogle forsøg i dag på at spille den mellem kæderne som glipper og resulterer i en omstilling til B93, men han spiller friskt til alligevel. Han er klassisk ungdomsspiller i den forstand at han mangler noget muskelmasse, det er hvad det er. Om han er der hvor han kan være 3 valg istedet for Mustafic, det er jeg nok i tvivl om, men som 4 valg der ser det fornuftigt ud.

                          ​​​​​​Juel kom alt for sent ind, ham havde jeg lige glædet mig til at se.

                          Og så bedrog mine øjne mig enten eller også så var Sabbi på stadion.

                          Edit: det var Deedson og ikke Luca der fik den i kassen.


                          ​​​​​​
                          Luca scorede ikke. Det var Don Deedson Louicius. Der er lige en halv meter og lidt pigment til forskel ;).

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Luca scorede ikke. Det var Don Deedson Louicius. Der er lige en halv meter og lidt pigment til forskel ;).
                            Life læs noten til slut :-)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                              Sjovt om man ser fodbold forskelligt - jeg så også kampen mod b93 i dag. Jeg havde svært ved at se ret meget der kunne supplere vores start 11 er. Markus Jensen virker på langt fra klar - mangler fysik og trak sig i flere nærkampe. Vores halvrum foran og på kanten af backs kostede igen i denne kamp - Mustafic laver fine ting men taber også bolde på kritiske steder, Ivan og Sauli virkede sårbare på dybdeløb. Ejdum så i mine øjne lidt tung ud. Vi taber kampen fortjent - det kunne have været med flere - selvom vi til slut presser på for en udligning. Sabbi så kampen fra tribunen hvor han hyggede med Bash, Svend og Leeroy - så det er i hvertfald ikke smitsomt det han fejler
                              Jeg tror det afhænger af hvad man kigger efter. Jeg er enig med dig i sådan de taktisk overvejelser omkring halvrummene. Der er heller ikke nogen der spiller sig i startelveren.

                              Men jeg er nu ikke enig i forhold til eksempelvis Markus Jensen. Han har en rigtig fin sekvens i første halvleg hvor han får løbet i dybden og tæt på at komme alene igennem med B93 målmand, det var rigtigt flot lavet det der. Han mangler noget muskelmasse men det er kun godt at være ungdomsspilere ikke er så store at de mosler sig til tingene nede på ungdomsholdene. Han ser ikke helt dum ud ham der.

                              Ejdum mangler også lige lidt muskelmasse. Men jeg kunne lide at han forsøger den fremadrettede aflevering også selvom det ikke lige fungerer, som 4 valg på midten der kan det godt gå, tror jeg. Det er mere det om Mustafic kan være 3 valg.

                              ​​​​​​

                              ​​​​​

                              Comment


                                #30
                                Jovist - jeg har set en del træning i løbet af sommeren - og det her var en chance for at se vores reserver i en mere kamplignende situation og i et højere tempo. Jeg synes desværre ikke kvaliteten var prangende - heller ikke hos vores to rutinerede centrale forsvarere - Ejdum betragter jeg som superliga spiller - en ung en af slagsen, men dog en superligaspiller. Det ham og Mustafic viste idag betyder for mig at vi er slemt på den hvis Manneh eller Svend bliver skadet - det lignede betydelig niveauforskel. Vi har heller intet reelt alternativ til Rami på 10 eren - Markus var ikke på niveau med de to b93 havde liggende på den position. Jeg gik skuffet fra kampen - jeg er med å at holdet ikke er sat op taktisk til kamp - men jeg synes niveauet var noget lavere end hvad der skal til. Jeg er enig i at Selven ser spændende ud - der er noget fart og teknik vi kan udvikle - men han mangler fortsat noget defensiv spilforståelse og fysik til at kunne begå sig i Superligaen, Jeg ville meget gerne se en supplerende central midt - 8 er eller 10 er og en topklasse centralforsvarer - vi har antalsmæssigt centrale forsvarere nok, men så m vi have en af dem videre - kvalitet og især fart mangler for alle undtagen Slots. Så må vi have ryddet ud i de overskydende spillere - Mucolli, Fenger/Kadrii/Kjærrumgard (vi kan ikke så mange på den plads), Mickelson - og så en reel venstreback ind - jeg er enig i at ham på venstre er en skidt løsning, Mustafic - altså min 4 ud og to kvalitetsspillere ind.Men det sker næppe - jeg er meget usikker på Sabbi - han skal såmænd nok fungere som kant, men jeg ville foretrække at vi sælger og casher ind - vi kan ikke leve med at vores profiler forlader os på frie transfers - dette under forudsætning af at provenuet investeres i spillertruppen.
                                Last edited by Jebola; 24-07-2023, 15:51.

                                Comment

                                Working...
                                X