Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træningskamp OB-B93

    Der er åbenbart træningskamp med reserverne idag på stadion

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kl-130...skamp-mod-b93/

    Startopstilling
    Hans Christian Bernat

    Gustav Grubbe
    Sauli Väisänen
    Mihaljo Ivancevic
    Nicholas Michelson

    Max Ejdum
    Alen Mustafic

    Don Deedson
    Markus Jensen
    Johannes Selvén

    Luca Kjerrumgaard

    Udskiftere
    Magnus Nielsen
    Agon Mucolli
    Yaya Bojang
    Marcus McCoy
    Nikolaj Juul Sandberg
    Theo Hansen​

    #2
    Mucolli kun på blnkeun under en træningskamp for reserverne... Selvom synes han gjorde det ret ordentligt under de få minutter vi havde ham på banen så skulle det slutte nu asap på OBs og hans vegne.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Mucolli kun på blnkeun under en træningskamp for reserverne... Selvom synes han gjorde det ret ordentligt under de få minutter vi havde ham på banen så skulle det slutte nu asap på OBs og hans vegne.
      Har jo sagt længe at han er på vej væk. Ikke den store hemmelig. Tror det er Mucolli lejeren der trækker den lidt. Og mon ikke OB helst vil helt af med ham i stedet for udlejning

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Har jo sagt længe at han er på vej væk. Ikke den store hemmelig. Tror det er Mucolli lejeren der trækker den lidt. Og mon ikke OB helst vil helt af med ham i stedet for udlejning
        En lidt mærkelig signing lige fra begyndelsen. Dog synes jeg han i perioder har vist sig fint frem, så tænker da sikkert at andre klubber kunne bruge ham

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          En lidt mærkelig signing lige fra begyndelsen. Dog synes jeg han i perioder har vist sig fint frem, så tænker da sikkert at andre klubber kunne bruge ham
          Han har helt sikkert kvaliteter. Det viser han også til træning. Tror bare ikke han passer ind. Han skal nok blive rigtig god for et 1.Div hold

          Comment


            #6
            Spændende hold - den vil jeg bruge et par timer på at se - flere af vores potentielle håb for fremtiden matchet mod et 1. Div hold og mulighed for at se hvor langt Ivan er fremme.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
              Spændende hold - den vil jeg bruge et par timer på at se - flere af vores potentielle håb for fremtiden matchet mod et 1. Div hold og mulighed for at se hvor langt Ivan er fremme.
              Ja, og B93s hold er da også ganske habilt

              Fedt, hvis de streamede den, da man kan få "højde på" i forhold til Bane 1.

              Comment


                #8
                Den skal jeg over og se.

                ​​​​​​Nikolaj Juul Sandberg

                Den skal jeg rigtigt meget over og se. Ærgerligt han ikke starter inde. Jeg vil meget gerne se hvor han er henne i forhold til førsteholdet.

                Comment


                  #9
                  Apropos Mucolli han er virkelig en dygtig fodboldspiller og også dygtig nok til at spille superliga. Han kunne godt være en rigtig habil signing som det offensive omdrejningspunkt for et af de mindre hold i rækken.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Apropos Mucolli han er virkelig en dygtig fodboldspiller og også dygtig nok til at spille superliga. Han kunne godt være en rigtig habil signing som det offensive omdrejningspunkt for et af de mindre hold i rækken.
                    Tænker også sagtens han kunne tage over for sin bror i Vejle?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Apropos Mucolli han er virkelig en dygtig fodboldspiller og også dygtig nok til at spille superliga. Han kunne godt være en rigtig habil signing som det offensive omdrejningspunkt for et af de mindre hold i rækken.
                      Jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke bliver brugt mere. Synes han har gjort det rigtigt godt i de minutter han har fået.

                      Hvorfor købe ham (med en lang kontrakt), hvis han ikke passer ind i systemet

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Tænker også sagtens han kunne tage over for sin bror i Vejle?
                        Jeg kunne sagtens se ham på sådan et hold hvor der mange spillere der er gode til at forsvare. Så kunne han godt være den spiller der både kan afgøre det på egen hånd eller sætte en angriber op, det er han dygtig nok til også i superligaen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke bliver brugt mere. Synes han har gjort det rigtigt godt i de minutter han har fået.

                          Hvorfor købe ham (med en lang kontrakt), hvis han ikke passer ind i systemet
                          Hvis du har mulighed for at komme ned i Ådalen og se en træning så er Agon værd at tage ned og kigge på. Især når de spiller i små rum, der er han godt nok modbydelig overfor modstanderne.

                          Hans involvering i Bashkim mål mod Horsens sidste år, som efter min mening var det bedste mål, fortæller også noget om hvor god han er.

                          Jeg tror man er bekymret for at han rent defensivt ikke helt har den pondus der skal til.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Hvis du har mulighed for at komme ned i Ådalen og se en træning så er Agon værd at tage ned og kigge på. Især når de spiller i små rum, der er han godt nok modbydelig overfor modstanderne.

                            Hans involvering i Bashkim mål mod Horsens sidste år, som efter min mening var det bedste mål, fortæller også noget om hvor god han er.

                            Jeg tror man er bekymret for at han rent defensivt ikke helt har den pondus der skal til.
                            Netop, men man har åbenbart ikke de samme bekymringer med dem han konkurrerer imod... synes bestemt ikke han er dårligere defensivt !

                            OT: Har vi en ubalance på holdet ? På hjemmesiden har vi listet 5 midtbanespillere og 9 angribere. Er det sådan man ser på spillerne eller bare forkert sat op på siden ? Ellers ser midten godt nok lidt tynd ud mht. karantæner/skader... eller går vi tilbage til de gamle dyder med at spille med folk ude af positioner.

                            I følge logikken burde Tongya også være "angriber", hvilket ændrer det til 4/10. Så kan man da godt forstå, hvis forsvaret kommer på overarbejde !
                            Last edited by Online; 24-07-2023, 11:58.

                            Comment


                              #15
                              Jeg antager at Sabbi stadig er sygemeldt. Siden han ikke er på holdkortet.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment

                              Working...
                              X