Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Vi er historisk set ekstremt dårlige til at oppebære favoritværdighed over en hel kamp. Jo mere vores modstander er nede i hullet og har oddsne mod sig, jo mere sandsynligt vi kollapser og smider det væk. Det bliver en neglebidder af en kamp.

    Det er nok fornuftigt ikke at forvente mirakler i første kamp i sæsonen for et hold med så mange udskiftninger. De er ikke tilnærmelsesvis på plads og sammenspillet endnu. Både i forhold til spillernes kondition, den taktiske sammenhængskraft og forståelse, nye roller og ny anfører, der kan vi nok forvente en del usikkerheder.

    Mit håb er at der bliver vundet nogle erfaringer med det defensive arbejde uden at det koster (mange) mål, som de kan bygge på til næste kamp. Formentlig blev Twente nederlaget en brat opvågning som jeg håber og tror spillerne vil modbevise. Jeg håber også at så mange spillere som muligt tager del i det defensive arbejde. Og så sekundært at vi kan spille med høj boldbesiddelse, lave få pasningsfejl, skabe chancer og få afslutninger på mål. Og som den tredje og sidste ting at de nye spillere får en succesoplevelse i deres debutkamp for OB.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

      Randers er/var et bøvlet hold at spille mod. Dygtig målmand og mange mand til at forsvare. Hertil tilsat hurtige kanter, og så nogle store skur oppe foran. Knoklehold. Men ja. Vi skal slå dem.
      Knoklehold ja. Et hold der kæmper med det efter Thomasberg smuttede. Aldrig rigtigt fået Odey igang igen. Samtidigt med at de også har mistet meget af deres stamme. Vi skal slå Randers i Odense.

      ​​​​​

      Comment


        #63
        Randers har hentet lige Mads Albæk i sønderjyske
        siden 1887

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Randers har hentet lige Mads Albæk i sønderjyske
          Det havde været en typisk OB-transfer under Jesper Hansen. Komplet ligegyldig.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Knoklehold ja. Et hold der kæmper med det efter Thomasberg smuttede. Aldrig rigtigt fået Odey igang igen. Samtidigt med at de også har mistet meget af deres stamme. Vi skal slå Randers i Odense.

            ​​​​​
            Enig. Hvis vi vil være seriøse om at skulle spille top 6, så må vi også se os selv som værende favoritter mod Randers

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mener at kan huske at det første store lån gjorde at Thorborg skulle have 25% af transfers i de efterfølgende 10 år
              Nogle år efter skulle der penge i OSE igen. Og så lavede man samme nummer med 25% i 10 år.
              Så i en del år var det 50% som jeg hørte det dengang. Men om det hele er udløbet eller om vi hænger på 25 % stadig ved jeg ikke. Kan ikke huske årstallene

              Men om det er 100% korrekt ved jeg ikke. Det var bare hvad jeg hørte for nogle år siden af et par stykker som var mellem sponsorer i OB
              Det er fair nok, synes jeg.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Enig. Hvis vi vil være seriøse om at skulle spille top 6, så må vi også se os selv som værende favoritter mod Randers
                Fordi OB er endt i bund6 og Rendos er endt i top6 de sidste +3 sæsoner?

                OB er har jo heller ikke styrket sig ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Fordi OB er endt i bund6 og Rendos er endt i top6 de sidste +3 sæsoner?

                  OB er har jo heller ikke styrket sig ..
                  Vi har da styrket os og Randers er svækket, som det ser ud i skrivende stund plus vi er på hjemmebane. Det bør give en sejr.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Fordi OB er endt i bund6 og Rendos er endt i top6 de sidste +3 sæsoner?

                    OB er har jo heller ikke styrket sig ..
                    Vi er enige om at Randers er endt i Top6, men det var næsten på et wildcard, fordi FCM, Silkeborg og vi var så ringe. Det gik kun 1 vej da TT tog til FCM

                    Randers har mistet deres bedste spiller, Lasse Berg, de har mistet Jakob A, Tosin K og Carl Johansson, langt de fleste point fra sidste sæson, fik Randers i starten af sæsonen, da Carlgren spillede over niveau, nu er han landet på jorden.

                    Og jo, jeg synes vi er blevet forstærket.

                    At sige vi ikke er favoritter på hjemmebane, er i mit hoved underligt.
                    Men i mit hoved lugter kampen søndag af uafgjort, desværre.

                    Comment


                      #70
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/opbakn...aeret-stoerre/
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Vi har da styrket os og Randers er svækket, som det ser ud i skrivende stund plus vi er på hjemmebane. Det bør give en sejr.
                        Det er sådan en hvor jeg tænker, "hvordan kommer du frem til det".

                        I har mistet jeres 2 bedste spillere, plus en der i hvert fald var i starteren ... hvordan bliver tilgangene til en styrkelse af jeres hold samlet set?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Det er sådan en hvor jeg tænker, "hvordan kommer du frem til det".

                          I har mistet jeres 2 bedste spillere, plus en der i hvert fald var i starteren ... hvordan bliver tilgangene til en styrkelse af jeres hold samlet set?
                          Hvem er de 2 bedste ifg. dig og har du set alle OBs kampe sidste år f.eks.? Såvidt jeg husker, er du Brøndby fan, ikke?
                          Last edited by Mwape; 19-07-2023, 15:06.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Vi har da styrket os og Randers er svækket, som det ser ud i skrivende stund plus vi er på hjemmebane. Det bør give en sejr.
                            Hvem af Jebali, Gigo, Tverskov, Frøkjær eller Minteh ville tage en bænkplads hvis de var klar for OB?

                            Er vi enige om erstatningerne ikke er bedre end de der har forladt klubben?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Fordi OB er endt i bund6 og Rendos er endt i top6 de sidste +3 sæsoner?

                              OB er har jo heller ikke styrket sig ..
                              Ændrer ikke på at hvis vi vil være et top seks hold, så skal vi ikke se os selv som underdogs på hjemmebane mod Randers

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Ændrer ikke på at hvis vi vil være et top seks hold, så skal vi ikke se os selv som underdogs på hjemmebane mod Randers
                                Men favoritværdigheden bør trods alt have bund i mere en tro, håb og kærlighed ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X