Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp Twente-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Ender det med FCK deja Vu 7-0
    Jeg synes der er ligheder med den kamp. Især i forhold til hvor naivt vi spiller. Twente ligner jo nogen der kan score hver gang de slår en kontra

    Comment


      6-0... på straffe.

      Comment


        Ha ha ha 6-0 for Fuck sake...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
          Man siger jo, at forsvaret vinder medaljer, og angrebet vinder hjerter, spørgsmålet er, hvad OB vinder, hvis vi fortsætter som i dag?
          Intet?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Adelgaard har godt nok haft det svært i hans side, som andre også nævner. Puha…
            Kunne være vi skulle have fat i Barrett alligevel. Har dog ondt af Aske though

            Comment


              Ej mand, hold nu kæft. Vi behøver ikke blive splittet fuldkommen ad. Kom nu lidt for helvede.

              Comment


                Vi ligner jo nogen der ALDRIG har prøvet at spille mod et hold der presser

                Comment


                  Hvorfor skiftes der ikke ud, kan simpelthen ikke se ideen ikke at have en plan B. Håbløst trænerarbejde, jeg havde pillet Aske efter 20 minutter, nu har han kostet 4 mål …..

                  Comment


                    Haha det er da helt og aldeles til glemmebogen…for fanden det er bare udtur og klassisk OB bold…det bliver neglebidende sæson med det setup

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Intet?
                      Ja. Nu vil jeg gerne vedgå, at jeg ikke hører til blandt de mest optimistiske, og sæsonen er jo ikke engang startet endnu. Men jeg har seriøst svært ved at se, at Alm kan bringe os langt op i tabellen. Men jeg kan jo blive modbevist.

                      Comment


                        Twente er et rigtig godt hold - ingen tvivl om det. Men der burde simpelthen ikke være SÅ stor forskel

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Kunne være vi skulle have fat i Barrett alligevel. Har dog ondt af Aske though
                          men måske lige derfor man skulle hente en anden vb. aske er ung - fik en 5 årig kontrakt og har indtil nu gjort det fint - måske han dykker lidt i niveau, så var det rart for holdet at have en anden at sætte ind. Også for askes skyld.

                          Vi røg jo lidt ind i det med Bernat - han havde i den grad brug for en tur på bænken - men 2 keeper var Mandé så han var nødt til at spille - tror ikke gjorde noget godt for ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Hvorfor skiftes der ikke ud, kan simpelthen ikke se ideen ikke at have en plan B. Håbløst trænerarbejde, jeg havde pillet Aske efter 20 minutter, nu har han kostet 4 mål …..
                            Manneh er altså også helt væk

                            Comment


                              Vi skifter ikke ud fordi vores stamopstilling har behov for spilleminutter så tæt på sæsonstarten. Jeg håber stadig at vi investerer i en topklasse midterforsvarer og en venstreback - niveauet har til min store skuffelse og overraskelse været utroligt lavt generelt og specielt Bp og Aa har set overmatchede ud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                                Haha det er da helt og aldeles til glemmebogen…for fanden det er bare udtur og klassisk OB bold…det bliver neglebidende sæson med det setup
                                Synes det er fir tidligt at bedømme det sådan. Vi havde en rigtig fin kamp mod Viborg få dage siden hvor mange fungerede. Men der er søvfølgelig skræmmende hvor let Tvente bryder vores holdstruktur i dag og savner også viljen og vildskab al læne sig op mod sådan en debakel.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X