Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Dagens træning 11/7.
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er ikke nødvendigvis tilfældet, mange træningsspil foregår på ½bane, og det er noget der øger intensiteten og hvis ikke intensitet og tempo er tilstede i træningen i et vist omfang er det vel umuligt at have det i kampene, antager jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægskal ikke sige noget om trænings spil. Men kan bare konstatere at han scorer i træningskampe hvor tempoet de fleste gange ligger lige nogle få % under superliga kampBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet har du så fuldstændig ret i ang. træningskampe. Træningssesioner foregår, for mig at se, i højt tempo og der synes jeg ikke han falder igennemForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet er mentalt den er gal. Om OB kan ændre på det er nok tvivlsomt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægJeg synes han ligner et monster brokkehoved. I går var der flere situationer hvor han brokkede sig over en fin stikning, men han vil åbenbart have den lige i fødderne, og det kan man altså ikke få hver gang. Slet ikke når man sløser sådan med den videre behandling ...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment