Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning 11/7.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dagens træning 11/7.

    De sædvanlige øvelser til start. Nabo genbo, afleveringsspil med få berøringer i små rum. Kryger måtte forlade dagens træning, efter en tackling på anklen. Falk deltog i træningen.

    Spillet på 2 mål var med høj intensitet, men ingen af holdene formåede at score.

    N`Goo. Bedømt ud fra dagens træning, ville jeg ikke give ham en kontrakt. Det er tydeligt at han ikke helt har forståelse, for den måde vi spiller bold på. Han er vant til at aflevere, løbe i feltet og få bolden tilbage i 4.sals højde, småspil er ikke hans kop the. Problemet er at han ikke rigtigt, kan finde ud af hvornår han så skal løbe i position i feltet. Han solgte ikke sig selv ret godt i dag.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    #2
    Han skulle heller ikke være i form. Men mon ikke at han får en 25-30 min i morgen hvor han får chancen for at sælge sig selv..

    skidt med Kryger men så er det jo bare fedt at vi er stærkt besat på den plads. Nåh nej

    tak for det ellers

    Comment


      #3
      Der er endnu ikke truffet en beslutning, om N`goo deltager i kampen i morgen.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Der er endnu ikke truffet en beslutning, om N`goo deltager i kampen i morgen.
        Det virker nu ellers til, at Ngoo skal deltage i morgendagens kamp:

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-kamp-loerdag

        Comment


          #5
          http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...org-22714.aspx

          ;-)

          Comment


            #6
            Det vil da også være logisk, da det er sidste træningskamp før sæsonstart. Men det var sådan ordene faldt, da sidemanden spurgte til det.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #7
              Umiddelbart lyder N'Goo ikke som manden, vi skal signe. Selvom det lød spændende med hans Liverpool-aner.

              Ærgerligt, at vi igen er sent ude og hente en angriber. Det er nok en af de vigtigste positioner, og når vi henter en ny mand ind, skal han have forståelse for hvordan vi spiller, og vænne sig til resten af holdet. Ville være træls, hvis de første 2-3-4 kampe skal bruges på at få grundlæggende forståelse mellem spillerne.

              Anyways - bliver spændende med kampen i morgen :-)

              Comment


                #8
                Jeg er ikke helt enig i alle dine betragtninger omkring N'Goo.

                Jeg synes, at han i småspillet havde flere gode pasninger, bl.a. havde han flere gange overblik til at ligge en aflevering over i den anden del området.

                At han i det åbne spil ikke er inde i løbemønstrene, er vel egentligt ikke overraskende. Jeg synes dog, at han flere gange var i stand til at modtage bolden, holde på bolden (er stærk) og sende den fornuftigt videre, bl.a. en aflevering, hvor modtageren burde have scoret.

                I den sidste del af træningen, hvor der blev trænet afslutninger efter indlæg, synes jeg dog, at hans afslutninger med hovedet var lidt skuffende - til gengæld var sparkene udemærkede.

                Om der skal skrives med ham? Tja jeg ved ikke, hvad han koster - han går nok ikke hen og scorer 25 mål i en sæson, men jeg synes (på baggrund af den smule jeg har set) at han har potentiale til at kunne fungere som backup (bedre end Djeppe Hansen). Egentligt synes jeg også, at han gjorde det bedre end Bodul i dag.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af christianpw Se indlæg
                  Jeg er ikke helt enig i alle dine betragtninger omkring N'Goo.

                  Jeg synes, at han i småspillet havde flere gode pasninger, bl.a. havde han flere gange overblik til at ligge en aflevering over i den anden del området.

                  At han i det åbne spil ikke er inde i løbemønstrene, er vel egentligt ikke overraskende. Jeg synes dog, at han flere gange var i stand til at modtage bolden, holde på bolden (er stærk) og sende den fornuftigt videre, bl.a. en aflevering, hvor modtageren burde have scoret.

                  I den sidste del af træningen, hvor der blev trænet afslutninger efter indlæg, synes jeg dog, at hans afslutninger med hovedet var lidt skuffende - til gengæld var sparkene udemærkede.

                  Om der skal skrives med ham? Tja jeg ved ikke, hvad han koster - han går nok ikke hen og scorer 25 mål i en sæson, men jeg synes (på baggrund af den smule jeg har set) at han har potentiale til at kunne fungere som backup (bedre end Djeppe Hansen). Egentligt synes jeg også, at han gjorde det bedre end Bodul i dag.
                  jeg gjorde det bedre end Bodul idag vel. Og jeg har bare siddet i sofaen

                  Comment


                    #10
                    Last edited by christianpw; 11-07-2014, 17:23.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      jeg gjorde det bedre end Bodul idag vel. Og jeg har bare siddet i sofaen

                      Bodul gør det generelt godt til træning så det er ikke det han skal have kritik for.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Jaja Jaja, Bodul er jo miserabelt elendig, aldrig før har jeg set angribere der har scoret så få som 7 kasser på 1,5 sæson med spredt spilletid!

                        Host host *Runstrøm* Caca * host host host * Andrijevski* Sæternes* host. Ahem!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Jaja Jaja, Bodul er jo miserabelt elendig, aldrig før har jeg set angribere der har scoret så få som 7 kasser på 1,5 sæson med spredt spilletid!

                          Host host *Runstrøm* Caca * host host host * Andrijevski* Sæternes* host. Ahem!
                          Lige netop Runa var altså både målscore og arkitekt bag mange af Fall's mål, så han høre vist ikke hjemme i den ligning...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Bodul gør det generelt godt til træning så det er ikke det han skal have kritik for.
                            det er også min opfattelse de gange jeg har overværet træningen, det er en gåde for mig hvordan han kan visne som han gør i kampene
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er også min opfattelse de gange jeg har overværet træningen, det er en gåde for mig hvordan han kan visne som han gør i kampene
                              Mit gæt er at trænings tempoet kan han følge med i. 1.Div tempo...
                              superliga tempo. Nej vel

                              Comment

                              Working...
                              X