Oprindeligt indsendt af fmprOB

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Dagens træning 11/7.

Collapse

X
- 

det er ikke nødvendigvis tilfældet, mange træningsspil foregår på ½bane, og det er noget der øger intensiteten og hvis ikke intensitet og tempo er tilstede i træningen i et vist omfang er det vel umuligt at have det i kampene, antager jeg.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
 - 

skal ikke sige noget om trænings spil. Men kan bare konstatere at han scorer i træningskampe hvor tempoet de fleste gange ligger lige nogle få % under superliga kampOprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er ikke nødvendigvis tilfældet, mange træningsspil foregår på ½bane, og det er noget der øger intensiteten og hvis ikke intensitet og tempo er tilstede i træningen i et vist omfang er det vel umuligt at have det i kampene, antager jeg.
Comment
 - 

det har du så fuldstændig ret i ang. træningskampe. Træningssesioner foregår, for mig at se, i højt tempo og der synes jeg ikke han falder igennemOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægskal ikke sige noget om trænings spil. Men kan bare konstatere at han scorer i træningskampe hvor tempoet de fleste gange ligger lige nogle få % under superliga kampBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
 - 

Det er mentalt den er gal. Om OB kan ændre på det er nok tvivlsomt.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet har du så fuldstændig ret i ang. træningskampe. Træningssesioner foregår, for mig at se, i højt tempo og der synes jeg ikke han falder igennemForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
 - 

Jeg synes han ligner et monster brokkehoved. I går var der flere situationer hvor han brokkede sig over en fin stikning, men han vil åbenbart have den lige i fødderne, og det kan man altså ikke få hver gang. Slet ikke når man sløser sådan med den videre behandling ...Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDet er mentalt den er gal. Om OB kan ændre på det er nok tvivlsomt.
Comment
 - 

Når man føler sig utilstrækkelig bliver det en kamp og så brokker man så oftest. Det gælder vist de fleste af os i alle livets gerningerOprindeligt indsendt af Adimus Se indlægJeg synes han ligner et monster brokkehoved. I går var der flere situationer hvor han brokkede sig over en fin stikning, men han vil åbenbart have den lige i fødderne, og det kan man altså ikke få hver gang. Slet ikke når man sløser sådan med den videre behandling ...

Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment

Comment