Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB q

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg er 100% ligeglad med om OB har et kvindehold i fodbold. Jeg kommer aldrig til at se en kamp alligevel - ligesom jeg heller ikke ser Odense håndbold spille. Det er bare et ligestillingsfremstød som alle kører p.t. Men jeg gider satme ikke se damefodbold
    Om tempo og spillekvalitet i kvindefodbold kan sikker diskuteres, mens til mindst findes der ikke alle de primadonnaere som ligger meste tid på jorden og vælter sig fordi de fik et skub eller en berørelse og virker som er tæt på at dø. Den attitude pigerne viser der på banen ville klæde den en en eller anden mandlig profil meget. Neymar-typer findes der næppe i kvindefodbold og spiller som Viktor Fischer ville vel ikke overstå 20 minutter der på banen uden at kravle grædende i retning af omklædningsrummet.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Hendes mening er vel lige så vigtig "i det store billede" som din... eller ? !

      Udfordringen med at de ikke bliver vist i TV er vel at interessen/seerne ikke er der.

      Ja, de fleste kender nok Pernille Haarder (da hun bruges i markedsføring for DBU) og Nadia Nadim (bl.a. pga. sine "specielle" holdninger), men hvem fra den danske liga ? Prøv at spørge en kvinde (mand) om de kan nævne fem spillere.
      Min mening om kvindefodbold og om jeg kommer til at se det eller ej er heller ikke vigtig i det store billede. Min pointe er, at det ikke rigtigt er et særligt vægtigt argument ift. Interessen i kvindefodbold, at din kone synes det er for maskulint for kvinder at spille fodbold. Som sagt kender jeg også mænd, der er bedøvende ligeglade med herrefodbold, men selvom deres mening er lige så vigtig som din og min, betyder det ikke, at der ikke er interesse for herrefodbold blandt mænd.

      Igen, seere og interesse er ikke naturligt givne størrelser. Generelle vilkår, træning, talentprogrammer, eksponering mm. er afgørende for niveauet og produktet og dermed også interessen på sigt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

        Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning

        Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen
        Gælder vores sæsonkort også her ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Gælder vores sæsonkort også her ?
          Det kunne faktisk godt lokke nogle extra tilskuere på stadion.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Det kunne faktisk godt lokke nogle extra tilskuere på stadion.
            Bestemt. Jeg kører dog nok ikke de 120 km til Odense til alle hjemmekampe :-)
            Jeg kan dog godt finde på at køre hvis de har en vigtig kamp med noget på spil, i første omgang oprykning.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Jeg brænder nok nallerne nu, men jeg kommer altså heller ikke til at se OB Q. Fedt at der investeres i kvindefodbold og at man gør en indsats for at fremme ligestilling og foreningsliv, men jeg kan simpelthen ikke svinge mig op til det. Hverken følelsesmæssigt eller underholdningsmæssigt vækker det det mindste i mig. Undskyld
              Det er da helt fair. Jeg ved heller ikke, om jeg kommer til at være flittig gæst. Jeg glædes bare over, at vi nu har et kvindehold.

              Det er bare den der ekstremt bøvede fodboldjargon blandt visse, der er noget ude af trit med virkelighederne anno 2023.

              Comment


                #37
                Skal der så også være et akademi hos kvinderne? Er der noget i forvejen? Og hvad er økonomien nu?

                Comment

                Working...
                X