Oprindeligt indsendt af Københavnstinker
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB q
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hendes mening er vel lige så vigtig "i det store billede" som din... eller ? !
Udfordringen med at de ikke bliver vist i TV er vel at interessen/seerne ikke er der.
Ja, de fleste kender nok Pernille Haarder (da hun bruges i markedsføring for DBU) og Nadia Nadim (bl.a. pga. sine "specielle" holdninger), men hvem fra den danske liga ? Prøv at spørge en kvinde (mand) om de kan nævne fem spillere.
Igen, seere og interesse er ikke naturligt givne størrelser. Generelle vilkår, træning, talentprogrammer, eksponering mm. er afgørende for niveauet og produktet og dermed også interessen på sigt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Men nu er du jo heller ikke OB fan, så det går nok og jeg tænker ikke at de kommer til at mangle din opbakning
Jeg vil prøve at følge dem så meget som muligt. Kvindefodbolden er i en rivende udvikling og selvfølgelig skal vi have striwede kvinder igen. Jeg glæder mig til at få sat nogle navne og ansigter på truppen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det kunne faktisk godt lokke nogle extra tilskuere på stadion.
Jeg kan dog godt finde på at køre hvis de har en vigtig kamp med noget på spil, i første omgang oprykning.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægJeg brænder nok nallerne nu, men jeg kommer altså heller ikke til at se OB Q. Fedt at der investeres i kvindefodbold og at man gør en indsats for at fremme ligestilling og foreningsliv, men jeg kan simpelthen ikke svinge mig op til det. Hverken følelsesmæssigt eller underholdningsmæssigt vækker det det mindste i mig. Undskyld
Det er bare den der ekstremt bøvede fodboldjargon blandt visse, der er noget ude af trit med virkelighederne anno 2023.
- Likes 1
Comment
Comment