Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sven Köhler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    er det ikke pænt meget - for en spiller hentet fra 3. bundesliga?
    Hvis vi har været i konkurrence med topklubber fra 2. Bundesliga, så undre det mig ikke vi har lagt noget der ligner 5 mio.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Hvis vi har været i konkurrence med topklubber fra 2. Bundesliga, så undre det mig ikke vi har lagt noget der ligner 5 mio.
      Ikke kun 2. Bundesliga. Heidenheim som lige er oprykket i 1. Bundesliga var angiveligt også interesseret at hente ham.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Hvis vi har været i konkurrence med topklubber fra 2. Bundesliga, så undre det mig ikke vi har lagt noget der ligner 5 mio.
        Alligevel vildt nok at hvis man vil bruge 5+ mill at man skal helt ned i 3.Bundesliga for at finde en der dur.
        Så jeg krydser fingre for at han bare er godt scoutet og den sidder lige i skabet

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Alligevel vildt nok at hvis man vil bruge 5+ mill at man skal helt ned i 3.Bundesliga for at finde en der dur.
          Så jeg krydser fingre for at han bare er godt scoutet og den sidder lige i skabet
          også min tanke...me håber selvf han er den rigtige så kan prisskiltet være ligegyldigt

          Comment


            #20
            Priserne for fodboldspillere er jo også bare stukket fuldstændigt af. Vi har trods alt selv lige solgt en 18 årig med 17 kampe for 60+ mill, fra et midterhold i den danske superliga.

            Så et eller andet sted giver det fin mening.

            Jeg tror BW og Adrian har udset sig ham der og været hooked på at få ham tilknyttet, som andre er inde på, tidligt og så har vi hostet det ekstra op. Det bliver spændende at se hvad han kan ham der.

            ​​​​​

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              også min tanke...me håber selvf han er den rigtige så kan prisskiltet være ligegyldigt
              Ja vi må håbe. Bliver godt nok spændende

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Priserne for fodboldspillere er jo også bare stukket fuldstændigt af. Vi har trods alt selv lige solgt en 18 årig med 17 kampe for 60+ mill, fra et midterhold i den danske superliga.

                Så et eller andet sted giver det fin mening.

                Jeg tror BW og Adrian har udset sig ham der og været hooked på at få ham tilknyttet, som andre er inde på, tidligt og så har vi hostet det ekstra op. Det bliver spændende at se hvad han kan ham der.

                ​​​​​
                Ja det stikker helt af og bliver jo bare vildere og vildere for hvert vindue. Men vi skal med på toget.

                Jeg håber sgu at nogle medier snart får presset ud af Bjørn hvad alle de penge skal bruges til. Han kan ikke blive ved med at sige at de ikke har holdt møde.
                Ville være lækkert at få at vide om vi har tænkt os at opgradere på banefaciliteter mm

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Ja det stikker helt af og bliver jo bare vildere og vildere for hvert vindue. Men vi skal med på toget.

                  Jeg håber sgu at nogle medier snart får presset ud af Bjørn hvad alle de penge skal bruges til. Han kan ikke blive ved med at sige at de ikke har holdt møde.
                  Ville være lækkert at få at vide om vi har tænkt os at opgradere på banefaciliteter mm
                  Det er voldsomt. Bare Viborg i de seneste par dage 30 mill for Anton Gaei og 45 for Achouri. Det har været min kæphest det seneste år at vi skal have gang i forretningen, forhåbentligt er det her kickstarteren til det.

                  Pengene skal bruges på morgenmad, det har du da fået af vide ;-)

                  Ej, jeg er enig der skal investeres både i baner og faciliteter, både på senior og på akademi niveau, i forhold til hybrid, bedre kunst og goalboxes, det er bare med at få det gjort, fordi det bliver kun værre.



                  Comment


                    #24
                    Nå ja og så skal ret værre ret, BW har trods alt haft en del at se til siden minteh salget faldt på plads.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ikke kun 2. Bundesliga. Heidenheim som lige er oprykket i 1. Bundesliga var angiveligt også interesseret at hente ham.
                      Ja. De burde dog nok have formået at lokke ham til, hvis de virkelig ville have ham. Men det er selvfølgelig stadig noget der puster prisen op. Osnabrück har jo formentlig alene qua deres oprykning taget sig godt betalt for at sælge en nøglespiller op til en sæson, hvor vi må formode de skal kæmpe om at blive i 2. Bundesliga.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Det er voldsomt. Bare Viborg i de seneste par dage 30 mill for Anton Gaei og 45 for Achouri. Det har været min kæphest det seneste år at vi skal have gang i forretningen, forhåbentligt er det her kickstarteren til det.

                        Pengene skal bruges på morgenmad, det har du da fået af vide ;-)

                        Ej, jeg er enig der skal investeres både i baner og faciliteter, både på senior og på akademi niveau, i forhold til hybrid, bedre kunst og goalboxes, det er bare med at få det gjort, fordi det bliver kun værre.


                        De 45 mill Achouri var jo incl løn i hele kontrakt perioden og betaling til agent. Så det er nok nærmere 25-30 mill i transfer

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Vi brokker os over at Minteh kun fik en kort kontrakt og Mucolli en for lang... vi er godt nok svære at stille tilfredse, Selv om vi ikke kender betingelserne klubben/spillerne stiller.

                          Umiddelbart finder jeg en 3 års kontrakt til Sven meget fin
                          Hvis vi har smidt 5 mill for Sven havde jeg nok også gerne set et ekstra år på kontrakten, men spilleren skal naturligvis også ville det.

                          Der ud over tror jeg også at de mange 3 årige kontrakter som vi stanger ud kan gå hen og blive en udfordring. Pt. har vi 11 spillere med udløb sommer 26. Selvfølgelig kommer vi nok til at se salg og forlængelser blandt disse spillere, men jeg tror man gør sig selv en tjeneste ved at sørge for en trup med lidt mere jævnt fordelt kontraktlængde - det må vel alt andet lige gøre det nemmere at lægge en plan for de kommende transfervinduer ligesom man nemmere undgår vinduer med for stor udskiftning.

                          Det sagt har jeg ikke behov for at finde “hullerne i osten”, BW og co. imponere, mavefornemmelsen er god og jeg glæder mig bare til at sæsonen starter.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Hvis vi har smidt 5 mill for Sven havde jeg nok også gerne set et ekstra år på kontrakten, men spilleren skal naturligvis også ville det.

                            Der ud over tror jeg også at de mange 3 årige kontrakter som vi stanger ud kan gå hen og blive en udfordring. Pt. har vi 11 spillere med udløb sommer 26. Selvfølgelig kommer vi nok til at se salg og forlængelser blandt disse spillere, men jeg tror man gør sig selv en tjeneste ved at sørge for en trup med lidt mere jævnt fordelt kontraktlængde - det må vel alt andet lige gøre det nemmere at lægge en plan for de kommende transfervinduer ligesom man nemmere undgår vinduer med for stor udskiftning.

                            Det sagt har jeg ikke behov for at finde “hullerne i osten”, BW og co. imponere, mavefornemmelsen er god og jeg glæder mig bare til at sæsonen starter.
                            Enig. Men 2025 er pt også en af de store. 2 mere end i år. Og har på fornemmelsen at den 2024 bliver kraftigt reduceret. Enten via salg, udlejning eller forlængelser.


                            Emmanuel Sabbi 30/6-2024
                            Bashkim Kadrii 30/6-2024
                            HC Bernat 30/6-2024
                            Mads Frøkjær 30/6-2024
                            Magnus W Nielsen 30/6-2024

                            Nicholas Michelson 30/6-2025
                            Luca Kjerrumgaard 30/6-2025
                            Max Fenger 30/6-2025(udlejet)
                            Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
                            Bjørn Paulsen 30/6-2025
                            Tobias Slotsager 30/6-2025
                            Franco Tongya 30/6-2025
                            Alasana Manneh 30/6-2025
                            Mohamed Buya Turay 30/6-2025

                            Gustav Grubbe 30/6-2026
                            Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
                            Agon Mucolli 30/6-2026
                            Alen Mustafic 30/6-2026
                            Max Ejdum 30/6-2026
                            Rami Al-Hajj 30/6-2026
                            Johannes Selvén 30/6-2026
                            Leeroy Owusu 30/6-2026
                            Sauli Väisänen 30/6-2026
                            Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                            Sven Köhler 30/6-2026

                            Aske Adelgaard 30/6-2027​​
                            Don Deedson 30/6-2027​

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Enig. Men 2025 er pt også en af de store. 2 mere end i år. Og har på fornemmelsen at den 2024 bliver kraftigt reduceret. Enten via salg, udlejning eller forlængelser.


                              Emmanuel Sabbi 30/6-2024
                              Bashkim Kadrii 30/6-2024
                              HC Bernat 30/6-2024
                              Mads Frøkjær 30/6-2024
                              Magnus W Nielsen 30/6-2024

                              Nicholas Michelson 30/6-2025
                              Luca Kjerrumgaard 30/6-2025
                              Max Fenger 30/6-2025(udlejet)
                              Mihajlo Ivancevic 30/6-2025
                              Bjørn Paulsen 30/6-2025
                              Tobias Slotsager 30/6-2025
                              Franco Tongya 30/6-2025
                              Alasana Manneh 30/6-2025
                              Mohamed Buya Turay 30/6-2025

                              Gustav Grubbe 30/6-2026
                              Charly Nouck Hornemann 30/6-2026
                              Agon Mucolli 30/6-2026
                              Alen Mustafic 30/6-2026
                              Max Ejdum 30/6-2026
                              Rami Al-Hajj 30/6-2026
                              Johannes Selvén 30/6-2026
                              Leeroy Owusu 30/6-2026
                              Sauli Väisänen 30/6-2026
                              Martin Hansen 30/6-2026(Option på ydeligere 1 år)
                              Sven Köhler 30/6-2026

                              Aske Adelgaard 30/6-2027​​
                              Don Deedson 30/6-2027​
                              Jeg tror nu også 2025-udløbene bliver reduceret betydligt inden vi når dertil. Fenger, Nico og Tongya er alle kandidater til at blive solgt denne sommer, Slotsager kan også nemt være solgt inden da, men forhåbentlig får vi uanset smidt en pæn forlængelse efter ham inden for de næste par måneder. Manneh håber og tror jeg også, vi kan forlænge med inden længe. Luca kan man sikkert også finde ud af noget med, hvis han sår igennem i løbet af efteråret (og ellers er han nok fortid i klubben inden 2025 uanset). For BPs vedkommende kan det godt være et udløb i 2025 er i klubbens interesse uanset, alt afhængigt af, hvordan niveau og bentøj har det til den tid.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Jeg tror nu også 2025-udløbene bliver reduceret betydligt inden vi når dertil. Fenger, Nico og Tongya er alle kandidater til at blive solgt denne sommer, Slotsager kan også nemt være solgt inden da, men forhåbentlig får vi uanset smidt en pæn forlængelse efter ham inden for de næste par måneder. Manneh håber og tror jeg også, vi kan forlænge med inden længe. Luca kan man sikkert også finde ud af noget med, hvis han sår igennem i løbet af efteråret (og ellers er han nok fortid i klubben inden 2025 uanset). For BPs vedkommende kan det godt være et udløb i 2025 er i klubbens interesse uanset, alt afhængigt af, hvordan niveau og bentøj har det til den tid.
                                Hvis man forlænger med Slots bliver det først efter 1/1-2024 hvor han fylder 18 og kan lave en lang kontrakt over 3 år. Men det er klart at han sagtens kan blive solgt inden. Jeg vil ikke bliver overrasket hvis der kommer bud i 25-30 mill klassen allerede her i løbet af sommeren. Men om det er nok for OB tvivler jeg på

                                Comment

                                Working...
                                X