Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Leeroy Owusu

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han er en go' fyr med klar SL-kvalitet så jeg håber og tror de bliver enige, så han kan afslutte sin karriere i O'ense.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det ville være noget nær en falliterklæring ikke at forlænge. Udover Ryan i sine skadesfri velmagtsdage, mindes jeg ikke at vi har haft en lige så pålidelig og dygtig højreback siden sølvårene.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Han er en go' fyr med klar SL-kvalitet så jeg håber og tror de bliver enige, så han kan afslutte sin karriere i O'ense.
        argh mon dog han allerede er på sin sidste kontrakt? Og hvem ved hvor han og OB står om 2-3 år, så afslutte sin karriere i OB, det sgu for tidligt at tænke så langt.

Men ellers enig - så at få forlænget, McCoy er ikke helt klar endnu - så 2-3 års forlængelse giver god mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tænker at det er en “No brainer” men TB og jeg har været uenige før

Tænker at TB trækker den så langt han kan for at se om en billigere McCoy kan blive klar til at være førstevalg og herunder om der er et talent der kan tage reservetjansen.

Owusu har minimalt udsving på et fornuftigt niveau. Han er sjældent blandt de tre bedste spillere og endnu sjældnere blandt de tre ringeste. Han tog turen ned uden at kny og er blevet flyttet rundt uden at kny, true soldier .. det syntes jeg godt at man kan bruge i OB ..

Så må McCoy bare klø på og overhale i fair konkurrence, hvilket der bør være på alle pladser ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Tænker at det er en “No brainer” men TB og jeg har været uenige før

Tænker at TB trækker den så langt han kan for at se om en billigere McCoy kan blive klar til at være førstevalg og herunder om der er et talent der kan tage reservetjansen.

Owusu har minimalt udsving på et fornuftigt niveau. Han er sjældent blandt de tre bedste spillere og endnu sjældnere blandt de tre ringeste. Han tog turen ned uden at kny og er blevet flyttet rundt uden at kny, true soldier .. det syntes jeg godt at man kan bruge i OB ..

Så må McCoy bare klø på og overhale i fair konkurrence, hvilket der bør være på alle pladser ..
            hvis man vil mere end blot kæmpe for overlevelse næste sæson så må der gerne være to gode pr. plads - så selv om McCoy skulle udvikle sig meget så giver det bare god mening at beholde Owusu, den kontinuitet som TB så gerne italesætter vil man så også kunne beholde - ihvertfald på de pladser.

Men altså så haster en forlængelse jo heller ikke mere - vi er endnu ikke nået ind i november så det burde da være muligt at sætte sig ned og finde ud af noget inden vi når til Januar. For trækker man den så længe så vil Owusu naturligvis også begynde at kigge sig omkring.

Og så syntes jeg da tit Owusu har været en af vores bedste spillere - det er klart at med tilgangen af Falk og Arp så er der lidt mere konkurrence om en "top 3" placering.

Comment

Working...
            X