Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Leeroy Owusu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Leeroy Owusu

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/leeroy...mand-i-odense/

    Erfaren, i bedste fodboldalder, kan spille på begge bagpositioner. Lyder som en spændende signing.
    Velkommen til, Leeroy!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Velkommen

    Comment


      #3
      velkommen til

      mon ikke han er hentet til start 11?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        velkommen til

        mon ikke han er hentet til start 11?
        Helt sikkert, med Heerenveen som bejler tror jeg han er starter

        Comment


          #5
          Velkommen til Leeroy! Vi har jo tidligere haft succes med at hente spillere fra Holland, navnlig El Makrini og Leuwin, så jeg er meget spændt på at se ham i aktion.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
            Velkommen til Leeroy! Vi har jo tidligere haft succes med at hente spillere fra Holland, navnlig El Makrini og Leuwin, så jeg er meget spændt på at se ham i aktion.
            Og slet ikke at forglemme: Fernando Derveld!

            Velkommen til Leeroy!

            Comment


              #7
              Hvad tænker man egentlig her, er han hentet til at spille højre back ?

              Venstre back ?

              Ikke taget stilling og ser hvordan opstarten former sig ?

              Personligt håber jeg i hvert fald ikke det bliver sådan noget med han skifter fra side til side fordi man roder rundt i de 3 andre backs.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Hvad tænker man egentlig her, er han hentet til at spille højre back ?

                Venstre back ?

                Ikke taget stilling og ser hvordan opstarten former sig ?

                Personligt håber jeg i hvert fald ikke det bliver sådan noget med han skifter fra side til side fordi man roder rundt i de 3 andre backs.
                Hvis alle er helt klart tænker jeg 100% at han napper højreback og Aske napper venstre

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Hvad tænker man egentlig her, er han hentet til at spille højre back ?

                  Venstre back ?

                  Ikke taget stilling og ser hvordan opstarten former sig ?

                  Personligt håber jeg i hvert fald ikke det bliver sådan noget med han skifter fra side til side fordi man roder rundt i de 3 andre backs.
                  Umiddelbart tænker jeg højre back, selvom vi pt har både Grubbe og Mickelson på den position, men tingene kan hurtigt ændre sig ifht salg af én af dem.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Umiddelbart tænker jeg højre back, selvom vi pt har både Grubbe og Mickelson på den position, men tingene kan hurtigt ændre sig ifht salg af én af dem.
                    Kunne jeg også godt håbe. Håber så lidt det er Mickelson der sælges, mest fordi Grubbe er en af "vore egne".

                    Efter at have hørt lidt Podcasts, så virker det også til at Leeroy er meget offensiv, samt Deedson er flink til at arbejde defensivt og kan trække ind i banen (venstrebenet). Det vil i teorien give en fin højreside.

                    Om vi så skal have en venstre back eller Mccoy er klar, det ved jeg ikke, men Aske alene, det er for lidt.

                    Comment


                      #11
                      Jeg tror han er hentet ind til at starte på højrebacken. Med Grubbe som backup. Måske som en gardering på venstreback efter Aske alt efter hvad der er tilgengæld på markedet og til hvilke penge.

                      Comment


                        #12
                        Erstatning for Grubbe, tror jeg. Grubbe har haft en dårlig og svær sæson

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Erstatning for Grubbe, tror jeg. Grubbe har haft en dårlig og svær sæson
                          Ja, sæsonen gik ikke særlig godt for ham. Men Grubbe er ung og det sker det nu en gang at der kan komme bagslag. Han fik tre år uddannelse i RedBull Leipzig og de har nu en gang et fandme godt akademi. Det er for tidligt at give ham op og sende ham videre.
                          Udleje kunne være en mulighed om at give ham spilletid men synes et salg ville være en fejl.
                          Last edited by andlox; 21-06-2023, 17:08.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Ja, sæsonen gik ikke særlig godt for ham. Men Grubbe er ung og det sker det nu en gang at der kan komme bagslag. Han fik tre år uddannelse i RedBull Leipzig og de har nu en gang et fandme godt akademi. Det er for tidligt at give ham op og sende ham videre.
                            Udleje kunne være en mulighed om at give ham spilletid men synes et salg ville være en fejl.
                            Tror virkelig ikke at Grubbe er på vej ud - nok nærmere Nico.
                            Han kunne være brugbar i f.eks. Thailand da han er 'homegrown' der.

                            Comment

                            Working...
                            X