Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Han er god på 6'er positionen. Han har det rette fremadrettethed i sit spil og er også lidt for stor til at spille på kanten, plus han læser spillet godt.

    Der har du netop din centrale midtbanespiller.
    ​​​​​
    Vi må se om han får det fysiske med. Ser ham mere som 8`er i voksen fodbold. Måske endda 10`er

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi må se om han får det fysiske med. Ser ham mere som 8`er i voksen fodbold. Måske endda 10`er
      Det der tangerer mobning.

      Jeg synes faktisk han ligger fint derinde, læser spillet godt er god i presset og god under pres. Jeg har mine penge på at han kunne blive en god sekser. Faktisk også et glimrende antrit på ham.

      Han har slet ikke tyngdepunktet til at blive en 10'er. Det er ren mobning de ideer der
      ​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Det der tangerer mobning.

        Jeg synes faktisk han ligger fint derinde, læser spillet godt er god i presset og god under pres. Jeg har mine penge på at han kunne blive en god sekser. Faktisk også et glimrende antrit på ham.

        Han har slet ikke tyngdepunktet til at blive en 10'er. Det er ren mobning de ideer der
        ​​
        Jeg er jo slet ikke startet endnu

        Det var bare de tanker jeg fik om ham da jeg så future kampen selvom han gjorde det fint på den 6`er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg er jo slet ikke startet endnu

          Det var bare de tanker jeg fik om ham da jeg så future kampen selvom han gjorde det fint på den 6`er.
          Nu skal vi lige være enige, du fik lov til at bruge Hansborg som en Søren Berg angriber, så kan jeg godt få Nikolaj Juul som en Tverskov 6'er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Nu skal vi lige være enige, du fik lov til at bruge Hansborg som en Søren Berg angriber, så kan jeg godt få Nikolaj Juul som en Tverskov 6'er.
            Okay så da

            Comment


              Jeg tager ned og ser u-17 og u-19 spille imod Nordsjælland på lørdag og og kommer med nogle kampreferater herinde. Er det noget folk gider at læse?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                Jeg tager ned og ser u-17 og u-19 spille imod Nordsjælland på lørdag og og kommer med nogle kampreferater herinde. Er det noget folk gider at læse?
                Meget gerne :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                  Jeg tager ned og ser u-17 og u-19 spille imod Nordsjælland på lørdag og og kommer med nogle kampreferater herinde. Er det noget folk gider at læse?
                  Ja dak , ja dak oooog ja dak

                  Comment


                    U21 landsholdet er nu ude af EM i 2023 og skal begynde at forberede sig på næste runde i 2025.
                    Jeg går ud fra at årgang 2003 må være med hele vejen. Må 2002 også?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      U21 landsholdet er nu ude af EM i 2023 og skal begynde at forberede sig på næste runde i 2025.
                      Jeg går ud fra at årgang 2003 må være med hele vejen. Må 2002 også?
                      Kvalifikationen til U21 EM 2025 burde starte i september 2023. Hvis man er 21 eller yngre, når kvalifikationen starter, så må man være med hele vejen. Så 2002 må gerne være med. Der er 7 spillere på det nuværende U21 landshold, der kan være en del af den næste slutrunde også. Victor Kristiansen og Oliver Villadsen er blandt disse, så Grubbe og Aske får god konkurrence, hvid de skal spille sig på holdet. Aske og Breum må spille med helt til 2027 slutrunden, da de begge er fra november 2003, og derfor vil være 21, når kvalifikationen til 2027 EM starter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg

                        Kvalifikationen til U21 EM 2025 burde starte i september 2023. Hvis man er 21 eller yngre, når kvalifikationen starter, så må man være med hele vejen. Så 2002 må gerne være med. Der er 7 spillere på det nuværende U21 landshold, der kan være en del af den næste slutrunde også. Victor Kristiansen og Oliver Villadsen er blandt disse, så Grubbe og Aske får god konkurrence, hvid de skal spille sig på holdet. Aske og Breum må spille med helt til 2027 slutrunden, da de begge er fra november 2003, og derfor vil være 21, når kvalifikationen til 2027 EM starter.
                        Tak. Håber bare at vi får et par stykker på så det bliver rigtig interessant at følge. Ellers har jeg svært ved at komme helt op at ringe over det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tak. Håber bare at vi får et par stykker på så det bliver rigtig interessant at følge. Ellers har jeg svært ved at komme helt op at ringe over det
                          Breum må være tæt på selvskrevet på trods af hans dårlige sæsonstart, såfremt han fortsætter med at få spilletid for OB. Daramy, Kvistgaarden og Bøving vil blive udtaget, og så skal Breum kæmpe med Christian Rasmussen fra Ajax og Victor Lind. Faghir og Mika Biereth må også være i spil, men det er ikke dem, Breum skal konkurrere med. Der er nok flere, jeg ikke kan huske lige nu. Aske og Grubbe har også gode chancer for at blive udtaget, vil jeg mene. Aske skal dog nok kæmpe med Kertemindes egen Kristoffer Lund, som desværre aldrig endte i OB.

                          Comment


                            Nogen der ved hvordan Khemdee har spillet indtil videre hertil aften?

                            Comment


                              OBs U19 vandt 6:3 mod Nordsjælland, tre af målene blev scoret af Kante, de resterende tre af Augustinus Jensen, Hansborg og Horneman. U15 vandt også, Nordsjælland blev besejret med 4:0. De har tur i det for tiden. U17s kamp begynder klokken 15.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                OBs U19 vandt 6:3 mod Nordsjælland, tre af målene blev scoret af Kante, de resterende tre af Augustinus Jensen, Hansborg og Horneman. U15 vandt også, Nordsjælland blev besejret med 4:0. De har tur i det for tiden. U17s kamp begynder klokken 15.
                                Det er “Gude”-talenter vi har løbende rundt i ungdomsrækkerne

                                Comment

                                Working...
                                X