Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nogen vil nok stadig smutte. Og lige OKS har vi vel ikke et samarbejde med mener jeg hvis de skulle lykkedes med noget en anden gang igen.
    Men tænker at det vil være stærkt begrænset ift før.

    Tag Mikkel Søefeldt som smuttede fra vores succesfulde U15 som topscorer i ligaen, til FCK for 1-2 år siden. Ligner han er gået helt i stå der ovre. Starter oftest ude og har vidst kun scoret 2 mål i hele sæsonen. Den historie kan vi også bruge til at holde på nogen. For græsset er ikke altid grønnere på den anden side.
    Men så blomstrede Hansborg bare op istedet.

    Nej det er vigtigt at vise de unge at de trygt kan vælge OB, derfor er det også ærgerligt hvergang vi dropper en ung spillere som har spildt 1-3 år uden nævneværdig spille tid.

    Har vi egentlig udviklet en succesfuld fynsk markspiller siden Falk?
    Hvad med før Falk, hvis det skal være en spiller som har taget turen fra ungdom til Superliga og videre?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


      Nej det er vigtigt at vise de unge at de trygt kan vælge OB, derfor er det også ærgerligt hvergang vi dropper en ung spillere som har spildt 1-3 år uden nævneværdig spille tid.

      Har vi egentlig udviklet en succesfuld fynsk markspiller siden Falk?
      Hvad med før Falk, hvis det skal være en spiller som har taget turen fra ungdom til Superliga og videre?
      Nej det er ikke mange. Men føler altså vi er godt på vej. Frø,Fenger og Breum kunne være gode bud. JJ også.
      Og så har Falk jo hellere ikke taget turen videre fra SL

      Comment


        Fysisk træner og mentaltræner for U19!
        Og en fin sammenstilling af alle som arbejder på akademiet:
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flere-...til-akademiet/
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Fysisk træner og mentaltræner for U19!
          Og en fin sammenstilling af alle som arbejder på akademiet:
          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flere-...til-akademiet/
          Super. Tænker man snart godt kan begynde at forvente lidt mere output fra akademiet. Ikke at det er dårligt nu.
          Men forventer helt klart flere på Breum og OCs niveau de kommende år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Super. Tænker man snart godt kan begynde at forvente lidt mere output fra akademiet. Ikke at det er dårligt nu.
            Men forventer helt klart flere på Breum og OCs niveau de kommende år
            Det vil være så fedt med flere unge med kvalitet, hvilket også vil hæve priserne på vores spillere. Bortset fra OC er det jo kun småpenge de har indbragt.
            Men for at fremtidens unge skal blive bedre og udvikle sig i ligatruppen kræver det spilletid og tillid. Helst på deres rette plads. Og det kræver en stamme af rutinerede spillere, som de kan læne sig op ad. Den stamme skal have et solidt bundniveau og lederskab, og ikke som de sidste 10 årstid have rygrad som en skamkogt spaghetti. Derudover skal ledelsen tage trykket af ved at melde realistiske målsætninger ud, så det hele ikke bliver hæmmet af et fatamogana om OB som tophold.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det vil være så fedt med flere unge med kvalitet, hvilket også vil hæve priserne på vores spillere. Bortset fra OC er det jo kun småpenge de har indbragt.
              Men for at fremtidens unge skal blive bedre og udvikle sig i ligatruppen kræver det spilletid og tillid. Helst på deres rette plads. Og det kræver en stamme af rutinerede spillere, som de kan læne sig op ad. Den stamme skal have et solidt bundniveau og lederskab, og ikke som de sidste 10 årstid have rygrad som en skamkogt spaghetti. Derudover skal ledelsen tage trykket af ved at melde realistiske målsætninger ud, så det hele ikke bliver hæmmet af et fatamogana om OB som tophold.
              Enig. Vi må se hvordan truppen ser ud inden vi kan melde en realistisk målsætning ud. Men vi kender jo nok allerede svaret. Den er jo udmeldt i strategien

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Vi må se hvordan truppen ser ud inden vi kan melde en realistisk målsætning ud. Men vi kender jo nok allerede svaret. Den er jo udmeldt i strategien
                Ja, top 6 er udmeldt.

                Men kunne da være fedt hvis man i fremtiden kom med en udmelding som f.eks. top 4 når det hele spiller lidt mere :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Ja, top 6 er udmeldt.

                  Men kunne da være fedt hvis man i fremtiden kom med en udmelding som f.eks. top 4 når det hele spiller lidt mere :)
                  Jeg syntes bare at mange andre klubber fyrer løs på alle cylindre og har alle gang i noget der måske er lige så godt som vores. Jeg kan stadig ikke se hvad der skulle gøre at vi kan udskille os fra de andre udenfor de store Top 3 klubber, der retfærdiggøre en fast Top 4 udmelding. Hverken Bjørn eller akademiet kan ændre på dette IMO. Den magt er der kun 1 mand der sidder på. Og han har bestemt at sådan skal det ikke være.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg syntes bare at mange andre klubber fyrer løs på alle cylindre og har alle gang i noget der måske er lige så godt som vores. Jeg kan stadig ikke se hvad der skulle gøre at vi kan udskille os fra de andre udenfor de store Top 3 klubber, der retfærdiggøre en fast Top 4 udmelding. Hverken Bjørn eller akademiet kan ændre på dette IMO. Den magt er der kun 1 mand der sidder på. Og han har bestemt at sådan skal det ikke være.
                    Nu mener jeg heller ikke at det skal meldes ud til den kommende sæson, men kunne da være dejligt hvis vi om to år efter f.eks. to top 6 placeringer og et bedre hold melder ud at det er top 4 i stedet for 'kun' top 6.
                    Det syntes jeg bare kunne være rart at man ikke kun melder top 6 - altså lidt som Niels T. sagde til stemmer fra ådalen - at de dårlige år bliver vi kun nummer 6.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Nu mener jeg heller ikke at det skal meldes ud til den kommende sæson, men kunne da være dejligt hvis vi om to år efter f.eks. to top 6 placeringer og et bedre hold melder ud at det er top 4 i stedet for 'kun' top 6.
                      Det syntes jeg bare kunne være rart at man ikke kun melder top 6 - altså lidt som Niels T. sagde til stemmer fra ådalen - at de dårlige år bliver vi kun nummer 6.
                      Det ville da være mega rart.. Men intet pt peger den vej. Bare det at komme i øverste halvdel og blive der er en umådelig svær kamp i sig selv.
                      For lige nu er vores eneste plan at “være dygtigere end de andre”. Intet konkret med lige hvordan. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre.
                      Men jeg tænker at der ligger 11 andre planer i 11 andre klubber med samme formål

                      Når det er sagt vil jeg sige at jeg er mere håbefuld for fremtiden end jeg sidst kan huske. Jeg tillader mig bare ikke at drømme urealistiske drømme uden at skæve til virkeligheden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det ville da være mega rart.. Men intet pt peger den vej. Bare det at komme i øverste halvdel og blive der er en umådelig svær kamp i sig selv.
                        For lige nu er vores eneste plan at “være dygtigere end de andre”. Intet konkret med lige hvordan. Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre.
                        Men jeg tænker at der ligger 11 andre planer i 11 andre klubber med samme formål

                        Når det er sagt vil jeg sige at jeg er mere håbefuld for fremtiden end jeg sidst kan huske. Jeg tillader mig bare ikke at drømme urealistiske drømme uden at skæve til virkeligheden
                        Nej det kan jeg godt følge dig i.

                        Men jeg tillader mig at tro på BW.

                        Hvis der er nogen der kan rykke OB med store skridt så er det ham.
                        Vi har de bedste forudsætninger pt. med ham end vi har haft længe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Nej det kan jeg godt følge dig i.

                          Men jeg tillader mig at tro på BW.

                          Hvis der er nogen der kan rykke OB med store skridt så er det ham.
                          Vi har de bedste forudsætninger pt. med ham end vi har haft længe.
                          Jeg er fuldstændig enig. Men et stærkt OSE samt en mere risko villig NT vil jeg hjælpe kraftigt med på hvor hurtigt det går og hvor godt det lykkedes. Alt dette er han jo ikke helt herre over selv

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg er fuldstændig enig. Men et stærkt OSE samt en mere risko villig NT vil jeg hjælpe kraftigt med på hvor hurtigt det går og hvor godt det lykkedes. Alt dette er han jo ikke helt herre over selv
                            Nej det har du ret i.

                            Men hvis vi nu med lidt held kunne komme i top 6 og eller pokalfinalen igen næste sæson og komme i Europa så tror jeg at NT vil give BW en lidt større pose penge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Nej det har du ret i.

                              Men hvis vi nu med lidt held kunne komme i top 6 og eller pokalfinalen igen næste sæson og komme i Europa så tror jeg at NT vil give BW en lidt større pose penge.
                              Jaaaa Det lyder som en rigtig stolpe ind sæson vi skal have gang i så

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jaaaa Det lyder som en rigtig stolpe ind sæson vi skal have gang i så
                                Jepper.
                                Men er det ikke også snart vores tur til at have en sådan?

                                Comment

                                Working...
                                X