Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ligner vi vinder Semifinalen og spiller finale mod Club America om nogle timer

    Comment


      Vi spiller mod et stærkt Club America som vi tabte 3-0 til i indledende gruppespil. Så det bliver nok svært

      Men vi har scoret 10 mål: 3 af Charly, 3 af Luca, 3 af Noah Engell og 1 af Gustav Vinter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi spiller mod et stærkt Club America som vi tabte 3-0 til i indledende gruppespil. Så det bliver nok svært

        Men vi har scoret 10 mål: 3 af Charly, 3 af Luca, 3 af Noah Engell og 1 af Gustav Vinter
        Ham Charly der, hvorfor er han ikke i betragtning til superliga truppen, han høvler mål ind på u-19.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Ham Charly der, hvorfor er han ikke i betragtning til superliga truppen, han høvler mål ind på u-19.
          Tja. Han er lidt en late bloomer der først kom til OB i 2021. Og med tanke på at han nogle gange starter ude er det meget imponerende hvad han har gang i.
          Hvad jeg har set er han sådan lidt svær i sætte en label på hvor han lige er bedst.

          Men han har 1 år tilbage af sin ungdomskontrakt og kunne sagtens være en af dem der måske tilslutter sig SL truppen næste sommer hvis han fortsætter sin fremgang. Men der er mange af de unge der banker på i 2023 og det bliver måske svært at finde plads til både Hansborg,Hornemann og Augustinus Jensen på 1 gang.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vi spiller mod et stærkt Club America som vi tabte 3-0 til i indledende gruppespil. Så det bliver nok svært

            Men vi har scoret 10 mål: 3 af Charly, 3 af Luca, 3 af Noah Engell og 1 af Gustav Vinter
            Nogle steder man kan følge kampen ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Nogle steder man kan følge kampen ?
              De live opdaterer inde på deres hjemmeside dernede. Det er der jeg har fulgt med

              https://www.u19.ch/ticker/index.htm

              Comment


                Vi fører 2-0 efter 15 min

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi fører 2-0 efter 15 min

                  Comment


                    Vi vinder finalen 2-0 og jeg tror Noah Engell Christensen bliver turneringens topscorer med 4 mål

                    Comment


                      Stærkt gode ungdomshold at slå tillykke til akademiet.

                      Comment


                        Midtbanespilleren Magnus Saaby blev turneringens MVP. Lidt ironisk at dette sker i hans sidste optrædener for OB.
                        Jeg har længe haft en Klynge vibe på ham her. Spændende at se om denne turnering kan give ham en kort kontrakt

                        Comment


                          Lidt fra U19 drengenes sejr i Schweiz

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u19-vi...ing-i-schweiz/

                          Comment


                            Ham og hans bror ville man gerne have set i OB da de har spillet i OKS. Men de valgte anderledes for 6 år siden. Men da var situationen også anderledes i Ådalen

                            https://www.bt.dk/superligaen/transf...t-oscar-fraulo

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ham og hans bror ville man gerne have set i OB da de har spillet i OKS. Men de valgte anderledes for 6 år siden. Men da var situationen også anderledes i Ådalen

                              https://www.bt.dk/superligaen/transf...t-oscar-fraulo

                              Bliver spændende at se de kommende år, om situation er blevet anderledes, eller de bedste fynske talenter stadig vælger Herning, eller andre klubber.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                                Bliver spændende at se de kommende år, om situation er blevet anderledes, eller de bedste fynske talenter stadig vælger Herning, eller andre klubber.
                                Nogen vil nok stadig smutte. Og lige OKS har vi vel ikke et samarbejde med mener jeg hvis de skulle lykkedes med noget en anden gang igen.
                                Men tænker at det vil være stærkt begrænset ift før.

                                Tag Mikkel Søefeldt som smuttede fra vores succesfulde U15 som topscorer i ligaen, til FCK for 1-2 år siden. Ligner han er gået helt i stå der ovre. Starter oftest ude og har vidst kun scoret 2 mål i hele sæsonen. Den historie kan vi også bruge til at holde på nogen. For græsset er ikke altid grønnere på den anden side.
                                Men så blomstrede Hansborg bare op istedet.

                                Comment

                                Working...
                                X