Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det 'nye OB' og talenterne
Collapse
X
-
-
U19 spillede 1-1 efter at FCK var foran .. hvis FCK havde vundet var de blevet mestre, og så vidt jeg lige kan se på DBUs hjemmeside blev det også 1-1 i U17 hvor Elias Hansborg udlignede for OBOprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Nogen der kender resultatet af U17: OB-FCK…?Last edited by manner; 07-05-2022, 16:34.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Tak, det så jeg også, men der gik bare så laaaang tid med at oplyse resultatetOprindeligt indsendt af manner Se indlægU19 spillede 1-1 efter at FCK var foran .. hvis FCK havde vundet var de blevet mestre, og så vidt jeg lige kan se på DBUs hjemmeside blev det også 1-1 i U17 hvor Elias Hansborg udlignede for OB
Comment
-
Grunden er selvf. at de kampe skal afgøres og OB vandt så i straffespark og får 2 pointOprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Tak, det så jeg også, men der gik bare så laaaang tid med at oplyse resultatet
Believe OB
Comment
-
Jeg vidste det godt, men havde glemt alt om det indtil jeg så det andetsteds .. jeg var også lidt træt af langsommeligheden med opdateringenOprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Sorry, det vidste jeg ikke. “Godt ord” igen
Believe OB
Comment
-
Markus Jensen med Elias på u17-landsholdet: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/markus...17-landsholdet
- Likes 2
Comment
-
Spændende, har du set ham i kamp?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment