Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg ved hvad du mener, det blev bare lidt dobbeltkonfekt :D.
    Synes nu den var der med Obbekjær, men han er for tung og det var et problem fra starten ... Jørgensen er det vildeste salg i nogensinde har lavet, måske Paul Conway var rådgiver på den :D!
    Så som jeg siger. Måske er et par fugle i hånden bedre end 10 på superligahusets tag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Kan sagtens følge hvad du siger. Men man ved jo aldrig om de bliver gode nok. Man kan da godt syntes det er træls idag at vi ikke solgte Obbekjær til et af de bud der lå der han var 16 år ca. Var det en 3-4 mill man sagde nej til et par gange…. Er man glad idag for at have fået 3-4 mill for Gustav Grubbe? 12-15 mill for Mathias Jørgensen?
      Alle cases bliver ikke som OC

      Ingen af dem bliver nok aldrig til det helt store. Svært at vurdere. Hvad er ordsproget? Hellere 1 fugl i hånden end 10 på taget… Noget i den stil
      Mathias fik jo netop nogle kampe i SL , nok også derfor prisen blev god, krydret med at det var en af de usmagelige red Bull klubber som var tåbelige nok til at købe.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Mathias fik jo netop nogle kampe i SL , nok også derfor prisen blev god, krydret med at det var en af de usmagelige red Bull klubber som var tåbelige nok til at købe.
        Måske. Men i kontekst er der måske før og efter, flere tilbud på få millioner stykket der er afvist. Og de viser sig ikke at være gode nok og forlader os uden transfer.

        Men jeg er sådan set grunlæggende enig med dig. De skal helst op og have nogle kampe på førsteholdet først. Men vi skal også have nogen hurtigere ud af døren så der er plads til de næste. Altså sælge Sabbi så Breum kan stråle næste sæson. For så at sælge ham om et par år så fx TUG kan få sit gennembrud.
        Og i det ligger der også en opgave at sælge en dygtig akademispiller i ny og næ for ikke at lave for meget flaskehals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mener de begge har Mikkel Beck
          Det har de - Det tolker jeg positivt. Man kan sige meget om Mikkel Beck, men han sigter udelukkende mod udlandet, der en grund til at han droppede Magnus Kofod.

          Comment


            Max Ejdum og Magnus Nielsen begge med u18-landsholdet, Hansborg med u17.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Siden farvel til Lars Olsen har vi set lidt mere til de unge talenter. Et af dem er i hvert fald ok tilfreds med spilletid: http://www.bold.dk/nyt/Ung-OBer-Gaae...al-forventning

              Men hvad kan vi mon se frem til i nær fremtid? - håber her på info fra folk, der ved noget om de unge.

              Høegh: håber faktisk på, at han rykker op som 1-reserve; hvis Troest har så grumme glasben, som dette efterår (også) kunne tyde på, så hellere satse på ham end Troest.

              Feldballe: hvis Absalonsen forlader OB, kan det blive hans chance i foråret. Men det virker ikke som om, der satses på ham? Og er han god nok?

              Kadrii: har fået masser af spilletid - håber han udvikler sig mere/videre i foråret.

              Falk: Får han chancen allerede i foråret - og er han klar til det?

              Oliver Larsen: Er med i truppen - har fået roser med fra nogle reserveholdskampe. Bliver han én, der kan overhale Høegh?

              ---

              På U19-holdet har vi hørt lidt om Christian Sørensen, mens det lader til, at der er mere stille om Kasper Larsen, der ellers af flere scouts har været udset som et af DKs største forsvarstalenter. Er der helt stille om Kasper Larsen? Og mangler vi at nævne nogen fra U-hold, der kunne stå på spring?


              Håber også at Kadrii udvikler sig i foråret, selvom han har fået masser af spilletid





              Comment


                5 stk på u16-landsholdet: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fem-ob...6-landsholdet/

                Comment


                  På nuværende tidspunkt er OBs U19 hold i front med 3:0 på udebane i Aalborg, Horneman med to scoringer, Christensen med et mål.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    På nuværende tidspunkt er OBs U19 hold i front med 3:0 på udebane i Aalborg, Horneman med to scoringer, Christensen med et mål.
                    Charly laver hattrick

                    Comment


                      Sjovt med Charly. Kom vel til OB for 1-1,5 siden og bliver ofte brugt som indskifter på U19. Træner sjældent hvis aldrig med 1.Holdet og var ikke med på træningslejr.
                      Nu scorer han hattrick idag og ligger nr 3 på topscorer listen i U19 ligaen med 9 mål. Kjerrumgaard har scoret 2, har fået kontrakt, træner ofte med og har en teknik der er under vanligt OB niveau.
                      Nogen gange forstår jeg sgu ikke hvad der foregår dernede

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sjovt med Charly. Kom vel til OB for 1-1,5 siden og bliver ofte brugt som indskifter på U19. Træner sjældent hvis aldrig med 1.Holdet og var ikke med på træningslejr.
                        Nu scorer han hattrick idag og ligger nr 3 på topscorer listen i U19 ligaen med 9 mål. Kjerrumgaard har scoret 2, har fået kontrakt, træner ofte med og har en teknik der er under vanligt OB niveau.
                        Nogen gange forstår jeg sgu ikke hvad der foregår dernede
                        Kjerrumgaard har slet ikke niveauet til suppen, det var en meget mystisk kontrakt :D!
                        Jeg har ikke bemærket Horneman, men heldigvis er det snart tid til ungdomsbold igen, glæder mig til at se den næste Sertdemir, eller Daramy.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Kjerrumgaard har slet ikke niveauet til suppen, det var en meget mystisk kontrakt :D!
                          Jeg har ikke bemærket Horneman, men heldigvis er det snart tid til ungdomsbold igen, glæder mig til at se den næste Sertdemir, eller Daramy.
                          Kontrakten er vel udelukkende baseret på hans fysiske egenskaber. Så håber man vel at han kan udvikle sig teknisk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Kontrakten er vel udelukkende baseret på hans fysiske egenskaber. Så håber man vel at han kan udvikle sig teknisk
                            Det må være noget i den stil. For han har store mangler. Men han ligner en der har hjertet og viljen det rette sted. Og med disse egenskaber samt hans fysik og store arbejdsradius er det bestemt ikke umuligt at man kan få en god superliga spiller ud af ham.

                            Comment


                              Vores 2 Gambianske prøve spiller er tilbage

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reserv...-silkeborg-if/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                                Vores 2 Gambianske prøve spiller er tilbage

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/reserv...-silkeborg-if/
                                Er det de samme som i sommers?

                                Comment

                                Working...
                                X