Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg var tilfældigt forbi Ådalen. U13 spillede mod Vejle. TH stod troligt ved sidelinjen og så koncentreret med.

    Alt til trods med det til tider forbandede Superligahold - det er sgu da fedt, at TH ser de 12-årige spille.

    Jeg var i øvrigt imponeret over de unge drenge. Så gode var vi sgu ikke som 12-årige tilbage i tidernes morgen …

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Jeg var tilfældigt forbi Ådalen. U13 spillede mod Vejle. TH stod troligt ved sidelinjen og så koncentreret med.

      Alt til trods med det til tider forbandede Superligahold - det er sgu da fedt, at TH ser de 12-årige spille.

      Jeg var i øvrigt imponeret over de unge drenge. Så gode var vi sgu ikke som 12-årige tilbage i tidernes morgen …
      Er det ikke også hans job?
      Hvilken bane spillede de på? Jeg kunne kun se U19 på bane 2 og U15 på bane 3

      Comment


        U19 vinder 4-0. Brems scorer på straffe til sidst
        Der var klasse forskel i 2. Halvleg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Er det ikke også hans job?
          Hvilken bane spillede de på? Jeg kunne kun se U19 på bane 2 og U15 på bane 3
          Jo, det er det da. Jeg blev nu stadig lidt imponeret af at ‘chefen’ også ser de 12-årige, men det kan være, det bare er mig :).

          Uh, jeg er sgu ikke så skarp på, hvad banerne hedder. Men kunststofbane nede lidt bagerst, syvmands. Det var i formiddags, kampstart 10.30 kan jeg se.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jo, det er det da. Jeg blev nu stadig lidt imponeret af at ‘chefen’ også ser de 12-årige, men det kan være, det bare er mig :).

            Uh, jeg er sgu ikke så skarp på, hvad banerne hedder. Men kunststofbane nede lidt bagerst, syvmands. Det var i formiddags, kampstart 10.30 kan jeg se.
            Ahhh. Så har de spillet inden de andre hold der startede 12.30. Den hedder Bane 4

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Jeg var tilfældigt forbi Ådalen. U13 spillede mod Vejle. TH stod troligt ved sidelinjen og så koncentreret med.

              Alt til trods med det til tider forbandede Superligahold - det er sgu da fedt, at TH ser de 12-årige spille.

              Jeg var i øvrigt imponeret over de unge drenge. Så gode var vi sgu ikke som 12-årige tilbage i tidernes morgen …
              TH? Er det Thomas Helveg? eller er der andre i OB med de initialer?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                TH? Er det Thomas Helveg? eller er der andre i OB med de initialer?
                Talentchefen.

                Tonny Hermansen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Talentchefen.

                  Tonny Hermansen.
                  Tak, hvordan filan kunne jeg lige glemme ham .

                  Comment


                    Lyder til at akademiet ikke har kigget grundigt nok efter i Nyborg

                    https://fyens.dk/artikel/i-ronaldos-...pæisk-storklub

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lyder til at akademiet ikke har kigget grundigt nok efter i Nyborg

                      https://fyens.dk/artikel/i-ronaldos-...pæisk-storklub
                      Der står da at der var tilbud fra superliga klubber også, mon ikke OB var en af dem.

                      Men som han selv siger i artiklen, når et af verdens bedste ungdoms akademier vil have en, så siger man bare ja tak.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder til at akademiet ikke har kigget grundigt nok efter i Nyborg

                        https://fyens.dk/artikel/i-ronaldos-...pæisk-storklub
                        Havde de ikke også et tættere samarbejde med Brøndby end med OB, eller er det noget der hører fortiden til?
                        Derudover er det, også i min bog, forståeligt at vælge Sporting over noget andet i Danmark.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                          Havde de ikke også et tættere samarbejde med Brøndby end med OB, eller er det noget der hører fortiden til?
                          Derudover er det, også i min bog, forståeligt at vælge Sporting over noget andet i Danmark.
                          Var det ikke Næsby? Som i øvrigt er tilbage i folden hos OB, AFAIK.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lyder til at akademiet ikke har kigget grundigt nok efter i Nyborg

                            https://fyens.dk/artikel/i-ronaldos-...pæisk-storklub
                            Jeg har en kammerat der kender til familien. Magnus har været forbi både OB, fcn og en tredje superligaklub jeg ikke kan huske, men han havde mod på eventyret, da de bragte sig på banen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg har en kammerat der kender til familien. Magnus har været forbi både OB, fcn og en tredje superligaklub jeg ikke kan huske, men han havde mod på eventyret, da de bragte sig på banen
                              Okay. Men jeg mente måske mere ift at have scoutet ham langt tidligere inden han blev interessant for andre.
                              Men man kan desværre ikke helt lukke broerne endnu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Var det ikke Næsby? Som i øvrigt er tilbage i folden hos OB, AFAIK.
                                Jeg kiggede efter, og fandt denne: https://fyens.dk/artikel/ngif-indleder-samarbejde-med-superligaklub
                                Den er godt fra 2018 og jeg ved ikke om det stadig er gældende eller i hvilket omfang.

                                Comment

                                Working...
                                X