Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
    Tillykke med DM til U15
    Hvad blev kampen mod FCM? Edit: Nevermind, wagrier var hurtig.

    Super fedt!

    Comment


      Stort TillykkeTillykkeTillykke!!! Bare så fedt!!!! Drengene går foran, so lad første holdet følge!!!!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Shååå låååå lååååååå

        Vi er mestrene, vi er meeeeestrene

        Comment


          U17 vandt med hele 6:2 over FC Midtjylland. Horneman med tre mål, Augustinus Jensen, Ehdum og Juul med målene. Fremragende sæsonafslutning må man sige. Men U15s mesterskab efter denne sæsonforløb topper virkelig alt.

          Comment


            Det er bare klasse. Akademiet leverer et mesterskab andet år i træk!!! Det bringer hele klubben foran! Tror signingen med Tonny Hermansen var den muligvis bedste i de sidste ti år i OB.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              OB og Næsby i nyt 4-årigt samarbejde

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nyt-fi...esby-boldklub/

              Vigtig nyhed. Der kommer altså mange dygtige unge der ude fra

              Comment


                Jonathan Khemdee rykkes op i 1. holdstruppen.
                Det var ikke ham jeg havde forventet at se blive rykket op, men helt sikkert en spænende forsvarspiller som forstår at have en vindermentalitet og gerne tager det gule eller mere kulørte hvis det er det der skal til. fedt!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af huhabda Se indlæg
                  Jonathan Khemdee rykkes op i 1. holdstruppen.
                  Det var ikke ham jeg havde forventet at se blive rykket op, men helt sikkert en spænende forsvarspiller som forstår at have en vindermentalitet og gerne tager det gule eller mere kulørte hvis det er det der skal til. fedt!
                  Glæder mig meget. En god fyr med den rigtige indstilling. Stenhård no-nonsens-forsvarer.
                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jonath...ntrakt-med-ob/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    https://twitter.com/MRAIM00__/status...714785798?s=19
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Den der tofodstackling kan ødelægge en spillers karriere, burde give rødt hver eneste gang, uanset om den rammer nogen ... hader at se den slags.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Man ventede bare på din kommentar, du er så håbløst forudsigelig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Man ventede bare på din kommentar, du er så håbløst forudsigelig
                          Du skrev det jeg tænkte :). Men man er ikke overrasket. Entusiastens plejer jo som regel at sige det modsatte af hvad alle andre tænker og skriver.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                            Man ventede bare på din kommentar, du er så håbløst forudsigelig
                            Jeg er gerne forudsigeligt modstander af vanvidstacklinger og var det sket på en spiller fra OB, havde min holdning været præcis den samme ... det er en tackling der ikke hører hjemme i fodbold, selv i MMA er den sandsynligvis ulovlig.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Vi har haft en snak med den nyslåede professionelle fodboldspiller, Jonathan Khemdee, der oser af selvtillid efter hans nye aftale med OB.

                              http://obstruktion.dk/khemdee-jeg-bl...ne-for-holdet/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Vi har haft en snak med den nyslåede professionelle fodboldspiller, Jonathan Khemdee, der oser af selvtillid efter hans nye aftale med OB.

                                http://obstruktion.dk/khemdee-jeg-bl...ne-for-holdet/
                                "Jeg bløder gerne for holdet" - det er bare kæmpe stort og kræves ja for en tifo på RMN. Får en solid mancrush!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X