Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Er der nogen der ved noget om Khemdee, han er pt. den mest anonyme signing vi har lavet i 2020? Jeg var selv lidt paf over at han fik en kontrakt, nogen der kan sætte et par ord på hans kontrakt og indsats gennem årene?
    Jeg er jo sjovt nok en af dem der har set mest ungdomsbold :D.
    Khemdee stak ikke ud, så meget vil jeg sige.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      6 min video med Christian Vestergaard og hans vej til superliga kontrakt

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tv-...essionel-i-ob/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        6 min video med Christian Vestergaard og hans vej til superliga kontrakt

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tv-...essionel-i-ob/
        Virkelig en god video - jeg synes den giver et fint indblik i vores nu tidligere U/19-anførers psyke. Jeg synes han virker som en determineret, ung mand. Lad os håbe han kan holde sig skadesfri nu!

        Comment


          Jeg sidder lige og kigger vores U/19-hold igennem. De netop nykårede mestre. Og jeg håber der er nogen, der kan bidrage med yderligere oplysninger om, hvorvidt de forskellige spillere skal spille U/19 igen næste sæson eller om de er på vej videre.

          Målmænd:
          Peter Bergmann
          Philip Gejl
          HC Bernat (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)

          Er det målmandsholdet for næste sæson i U/19?

          Forsvar:
          Jonas Skytte
          Christian Vestergaard (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
          Teitur Magnusson (MIddelfart)
          Jonathan Khemdee (Ny kontrakt - U/19 næste sæson)
          Oska Bagge
          Ari Arge
          Mathias Brems
          Robin Østrøm (Spændende, spændende spiller - tager han en sæson til på U/19? Eller sælges han til udlandet allerede? Eller skal han på førsteholdet?)
          Daniel Obbekjær ((Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen) Fremgår ikke på U/19-oversigten, men har spillet flere kampe for holdet))

          Midtbane:
          Valdemar Ibsen (tidligere udråbt som et stort talent - hvad er status her?)
          Lasse Skøtt
          Simon Skøtt
          Tarik Ibrahimagic (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
          Anders Klynge (officielt er der sagt farvel til ham)
          Anton Stage
          Rasmus Nissen (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)

          Angreb:
          Max Fenger (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
          Mikkel Michelsen
          Emil Suarez

          Øvelsen går sådan set bare ud på at blive opdateret på, hvad vores guldhold skal næste sæson. Jeg gætter på, at mange af spillerne bliver anden-års U/19-spillere og skal forsøge at gentage mesterstykket fra sidste sæson, men det kan være, der er nogen derude, der sidder med yderligere information.

          Comment


            Gejl og Suarez - skal vist nok blive godt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Gejl og Suarez - skal vist nok blive godt
              ha ha ja, det skal nok blive underholdende. Jeg håber især, Suarez kan gå hele vejen - det kunne da være lidt cool at stille med navne som Ibrahimagic og Suarez i en Superliga-kamp en dag

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                Jeg sidder lige og kigger vores U/19-hold igennem. De netop nykårede mestre. Og jeg håber der er nogen, der kan bidrage med yderligere oplysninger om, hvorvidt de forskellige spillere skal spille U/19 igen næste sæson eller om de er på vej videre.

                Målmænd:
                Peter Bergmann (skal til Middelfart)
                Philip Gejl
                HC Bernat (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)

                Er det målmandsholdet for næste sæson i U/19?

                Forsvar:
                Jonas Skytte
                Christian Vestergaard (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
                Teitur Magnusson (MIddelfart)
                Jonathan Khemdee (Ny kontrakt - U/19 næste sæson)
                Oska Bagge
                Ari Arge
                Mathias Brems
                Robin Østrøm (Spændende, spændende spiller - tager han en sæson til på U/19? Eller sælges han til udlandet allerede? Eller skal han på førsteholdet?)
                Daniel Obbekjær ((Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen) Fremgår ikke på U/19-oversigten, men har spillet flere kampe for holdet))

                Midtbane:
                Valdemar Ibsen (tidligere udråbt som et stort talent - hvad er status her?)
                Lasse Skøtt
                Simon Skøtt
                Tarik Ibrahimagic (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
                Anders Klynge (officielt er der sagt farvel til ham)
                Anton Stage
                Rasmus Nissen (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)

                Angreb:
                Max Fenger (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
                Mikkel Michelsen
                Emil Suarez

                Øvelsen går sådan set bare ud på at blive opdateret på, hvad vores guldhold skal næste sæson. Jeg gætter på, at mange af spillerne bliver anden-års U/19-spillere og skal forsøge at gentage mesterstykket fra sidste sæson, men det kan være, der er nogen derude, der sidder med yderligere information.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Jeg sidder lige og kigger vores U/19-hold igennem. De netop nykårede mestre. Og jeg håber der er nogen, der kan bidrage med yderligere oplysninger om, hvorvidt de forskellige spillere skal spille U/19 igen næste sæson eller om de er på vej videre.

                  Målmænd:
                  Peter Bergmann
                  Philip Gejl
                  HC Bernat (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)

                  Er det målmandsholdet for næste sæson i U/19?

                  Forsvar:
                  Jonas Skytte (Han er blevet 19 og er nok for gammel. Hans ungdomskontrakt er lige udløbe)
                  Christian Vestergaard (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
                  Teitur Magnusson (MIddelfart)
                  Jonathan Khemdee (Ny kontrakt - U/19 næste sæson)
                  Oska Bagge( Stadig kun 17. Tænker han bliver men har ikke kontrakt pt)
                  Ari Arge
                  Mathias Brems (Er kun 18 og har ungdomskontrakt 1 år endnu)
                  Robin Østrøm (Spændende, spændende spiller - tager han en sæson til på U/19? Eller sælges han til udlandet allerede? Eller skal han på førsteholdet?)
                  Daniel Obbekjær ((Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen) Fremgår ikke på U/19-oversigten, men har spillet flere kampe for holdet))

                  Midtbane:
                  Valdemar Ibsen (tidligere udråbt som et stort talent - hvad er status her?)
                  Lasse Skøtt
                  Simon Skøtt
                  Tarik Ibrahimagic (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
                  Anders Klynge (officielt er der sagt farvel til ham)
                  Anton Stage
                  Rasmus Nissen (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)

                  Angreb:
                  Max Fenger (Fuldtidskontrakt og rykket i førsteholdstruppen)
                  Mikkel Michelsen(er han ikke blevet for gammel?)
                  Emil Suarez

                  Øvelsen går sådan set bare ud på at blive opdateret på, hvad vores guldhold skal næste sæson. Jeg gætter på, at mange af spillerne bliver anden-års U/19-spillere og skal forsøge at gentage mesterstykket fra sidste sæson, men det kan være, der er nogen derude, der sidder med yderligere information.
                  Her er lidt info. Desuden rykker der lidt op fra U17. Bla Breum og Alstrup som var omkring U19 her til sidst upåagtet deres unge alder. Så tænker at Alstrup skal være en af de 2 målmænd næste sæson og den anden bliver Christopher “Bobber” Møller hentet fra FCMs akademi.
                  Så må de slås om pladsen mellem stængerne

                  Comment


                    Tak for info til jer begge.

                    Det bliver spændende at følge med i, hvor de spillere vi 'kasserer' havner henne. Det skal jo helst være sådan, at de spillere, vi umiddelbart ikke kan bruge/finde plads til, ikke lige pludselig får succes i Superligaen. Det må jo også være et succeskriterie ikke at smide guld på gaden.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                      Tak for info til jer begge.

                      Det bliver spændende at følge med i, hvor de spillere vi 'kasserer' havner henne. Det skal jo helst være sådan, at de spillere, vi umiddelbart ikke kan bruge/finde plads til, ikke lige pludselig får succes i Superligaen. Det må jo også være et succeskriterie ikke at smide guld på gaden.
                      Umiddelbart er Klynge nok bedste bud på en SL/1.Div kontrakt. Resten der stopper ender nok i Dalum,Marienlyst,Middelfart osv

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Umiddelbart er Klynge nok bedste bud på en SL/1.Div kontrakt. Resten der stopper ender nok i Dalum,Marienlyst,Middelfart osv
                        Nu ved jeg godt at jeg er et kedeligt røvhul, men plejer da at ramme rimeligt præcist.
                        Jeg bliver overrasket hvis Klynge bliver en fast suppespiller, har svært ved at se at han skulle få kontrakt i suppen her nu ... måske en oprykker og det er så Vejle ... nej, tror jeg ikke på, mere sandsynligt 1-2. div, men han bliver 20 om et øjeblik og er jo ikke et specielt talent.

                        Jonas hvem mener du ellers OB har kasseret?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Nu ved jeg godt at jeg er et kedeligt røvhul, men plejer da at ramme rimeligt præcist.
                          Jeg bliver overrasket hvis Klynge bliver en fast suppespiller, har svært ved at se at han skulle få kontrakt i suppen her nu ... måske en oprykker og det er så Vejle ... nej, tror jeg ikke på, mere sandsynligt 1-2. div, men han bliver 20 om et øjeblik og er jo ikke et specielt talent.

                          Jonas hvem mener du ellers OB har kasseret?
                          Det får vi jo nok at se snart...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det får vi jo nok at se snart...
                            Suppespiller i næste sæson vil være overraskende for mig ... halvårsspiller og ikke en specielt dominerende af slagsen, antyder ikke suppe året efter, men ja det bliver interessant at se, der er mere suppe i Klynge end i Nissen, som er en mystisk handel, men den siger nok en del om økonomien i OSE.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Suppespiller i næste sæson vil være overraskende for mig ... halvårsspiller og ikke en specielt dominerende af slagsen, antyder ikke suppe året efter, men ja det bliver interessant at se, der er mere suppe i Klynge end i Nissen, som er en mystisk handel, men den siger nok en del om økonomien i OSE.
                              Hvis de stod i kø trænede han nok ikke stadig med i Nyborg mm han selvfølgelig har ingået en kort kontrakt indtil 31/7 han skal overholde.
                              Vi må se. Bliver nok 1. Div

                              Comment


                                Til dem som lod mærke til at vi mistede Eriksens fætter sidste år til Masterclass

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-broendby-if

                                Den forlader han også nu

                                Comment

                                Working...
                                X