Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ja dem du nævner er jo dem vi helst skulle holde på. Men kunne også se Fenger få et godt tilbud. Kan håbe AJA ikke gide sidde pp bænken og det samme med oL. Nogle unge kunne lejes ud.
    Jammen sådan er det jo hos os. Vi sælger de bedste og erstatter med dårligere spillere generelt. Der skal jo penge i kassen. OL og AJA smutter ingen steder. De har det for godt tror jeg og mulighederne er dårligere.

    Tror ikke man vil leje nogen ud. OC,Frø,Fenger er faste, Hylle udvikler sig og Obbe/Østrøm er stadig kun 17 år

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jammen sådan er det jo hos os. Vi sælger de bedste og erstatter med dårligere spillere generelt. Der skal jo penge i kassen. OL og AJA smutter ingen steder. De har det for godt tror jeg og mulighederne er dårligere.

      Tror ikke man vil leje nogen ud. OC,Frø,Fenger er faste, Hylle udvikler sig og Obbe/Østrøm er stadig kun 17 år
      Kan være Bo vil leje når han skal spille EL

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Kan være Bo vil leje når han skal spille EL
        Nok ikke en 17 årig...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Så er han for gammel til U fodbold umiddelbart. Er det ikke noget med at man må benytte 3 spillere der er lidt ældre?

          Nok ikke. Men han har stadig en kontrakt han ikke frivillig går ud af. Og tænker ikke der er andre klubber der står i kø for at overtage ham
          Halvårsspillere, dem må man bruge 3 af, hvilket OB gjorde i den netop afsluttede sæson ... det er han faktisk akkurat også for gammel til, som jeg læser det.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Halvårsspillere, dem må man bruge 3 af, hvilket OB gjorde i den netop afsluttede sæson ... det er han faktisk akkurat også for gammel til, som jeg læser det.
            Ved ikke hvornår den skiller men han er født 25. Juni 2001.... Så hvis man forlænger er det jo en fuldtidskontrakt vi snakker om

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ved ikke hvornår den skiller men han er født 25. Juni 2001.... Så hvis man forlænger er det jo en fuldtidskontrakt vi snakker om
              1/7, jeps ... derfor, havde tjekket fødselsdatoen :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                1/7, jeps ... derfor, havde tjekket fødselsdatoen :).
                Okay. Jammen så er den ged barberet. Interessant hvis han får kontrakt. Syntes ikke han har mange spidskompetencer andet end hans spark. Men det er så til gengæld også en vigtig en. Så har vi 3 unge angrebs talenter på 18,19 og 20 år i truppen. Det er vidst aldrig sket før

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Okay. Jammen så er den ged barberet. Interessant hvis han får kontrakt. Syntes ikke han har mange spidskompetencer andet end hans spark. Men det er så til gengæld også en vigtig en. Så har vi 3 unge angrebs talenter på 18,19 og 20 år i truppen. Det er vidst aldrig sket før
                  Personligt tænker jeg ikke Hylle er et talent. Han har den speed vi ellers savner, men er ellers uden superliga niveau.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Personligt tænker jeg ikke Hylle er et talent. Han har den speed vi ellers savner, men er ellers uden superliga niveau.
                    Pt meget enig.Tror også selv mere på Fenger end Hylle. Men hvem ved om han kan udvikle sig? Få lagt noget fysik og teknik på. Det er bestemt ikke utænkeligt Han er kun 20 år og har spillet 2. Div. Vi er nød til at give ham noget tid.
                    Den lektie har jeg lært her for nylig med Frøkjær som jo er outstanding Pt. Ham har jeg godt nok ønsket langt væk tidligere

                    Comment


                      Hvis Hylle for en god teknik kan han virkelig blive giftig. Hans fart er voldsom.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Hvis Hylle for en god teknik kan han virkelig blive giftig. Hans fart er voldsom.
                        Præcis. Men pt er den under SL niveau og det skal forbedres kraftigt. Men det arbejder de heldigvis og hvis han kan holde sig skadesfri er der også gode muligheder for at det lykkedes
                        Det samme har man sagt om Uhre som først nu som 25 årig er ved at slå igennem

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nd-forlader-ob

                          Tak for indsatsen til Klynge håber du får kæmpe succes hvor du kommer hen
                          Last edited by Magge; 13-07-2020, 22:06.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Præcis. Men pt er den under SL niveau og det skal forbedres kraftigt. Men det arbejder de heldigvis og hvis han kan holde sig skadesfri er der også gode muligheder for at det lykkedes
                            Det samme har man sagt om Uhre som først nu som 25 årig er ved at slå igennem
                            Han skal have chancen, ellers laver vi en’Dalsgård’
                            Han bar endnu ringere teknisk, da han kom fra serie 2 til AaB, eller hvordan det nu var.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                              Han skal have chancen, ellers laver vi en’Dalsgård’
                              Han bar endnu ringere teknisk, da han kom fra serie 2 til AaB, eller hvordan det nu var.
                              Præcis. Den fart Hylle har er ret sjælden, det skal der bygges på.
                              måske han kunne være bedre som wing? Vi har en del angribere, der er bedre end ham. Sander, Fenger, Lieder og Jebali kommer nok også før ham. Så måske han kan bruges som wing? Der er konkurrencen i hvert fald lidt mere tynd, men Aron, Moses, Frø og Sabbi :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Pt meget enig.Tror også selv mere på Fenger end Hylle. Men hvem ved om han kan udvikle sig? Få lagt noget fysik og teknik på. Det er bestemt ikke utænkeligt Han er kun 20 år og har spillet 2. Div. Vi er nød til at give ham noget tid.
                                Den lektie har jeg lært her for nylig med Frøkjær som jo er outstanding Pt. Ham har jeg godt nok ønsket langt væk tidligere
                                Jeg er ikke uenig i at hvis han får nogle muller og noget teknik. Men når vi tale talent, så er det nogle som lettere tilegner sig motoriske evner end andre.

                                Comment

                                Working...
                                X