Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Har du hørt rygter om en anden pris?
    Ikke andet end der er en årsag til at forhandlingerne har varet så længe

    Comment


      Prisen er noget højere end 4 millioner kroner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
        Prisen er noget højere end 4 millioner kroner.
        Velkommen til. Det er jeg også ganske overbevist om

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Velkommen til. Det er jeg også ganske overbevist om
          Kunne man forestille sig nogle klausuler/bonusordning mht udvikling, som gør prisen svær at spå om - eller er du/I sikre på, at grundprisen er højere end 4 mio?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

            Jeg mener, det var på fyens.dk, jeg læste det, ja - beklager, jeg ikke lige fik skrevet det.

            Random bruger - jeg takker for de pæne ord...
            Beklager at jeg ikke lige kunne kæde bold-brugeren "Chimi-Changa" (eller det "Job") sammen med din profil herinde - det husker jeg til næste gang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Kunne man forestille sig nogle klausuler/bonusordning mht udvikling, som gør prisen svær at spå om - eller er du/I sikre på, at grundprisen er højere end 4 mio?
              Lasse Vøge melder også om 5 mill. Plus bonusser som nok kun de nærmeste kender.

              Eneste jeg havde hørt var at der var en grund til at processen tog så lang tid. Det tolkede jeg som at man i OB ikke var tilfreds med den pris på 4 mill som vi før havde læst i FS.. Så derfor gættede jeg på at prisen var forhandlet op i 5-6 mill plus diverse bonusser

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Lasse Vøge melder også om 5 mill. Plus bonusser som nok kun de nærmeste kender.

                Eneste jeg havde hørt var at der var en grund til at processen tog så lang tid. Det tolkede jeg som at man i OB ikke var tilfreds med den pris på 4 mill som vi før havde læst i FS.. Så derfor gættede jeg på at prisen var forhandlet op i 5-6 mill plus diverse bonusser
                ah, makes sense.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lasse Vøge melder også om 5 mill. Plus bonusser som nok kun de nærmeste kender.

                  Eneste jeg havde hørt var at der var en grund til at processen tog så lang tid. Det tolkede jeg som at man i OB ikke var tilfreds med den pris på 4 mill som vi før havde læst i FS.. Så derfor gættede jeg på at prisen var forhandlet op i 5-6 mill plus diverse bonusser
                  Så er det vel også en nogenlunde fornuftig pris. Bare ærgerligt, at han ikke rigtig nåede en fuld debut for os.
                  Til gengæld positivt, at der er interesse for vores talenter fra udlandet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                    Så er det vel også en nogenlunde fornuftig pris. Bare ærgerligt, at han ikke rigtig nåede en fuld debut for os.
                    Til gengæld positivt, at der er interesse for vores talenter fra udlandet.
                    Præcis. Og måske det der skal være med til at finansiere gildet i fremtiden. For vores salg fra superligatruppen gør det ihvertfald ikke.

                    Men med 12-13 fuldtidstrænere og et stadig større antal unge på kontrakt skal der altså også sælges for at retfærdiggøre setuppet. Vi bruger vel nemt 5 mill om året efterhånden på akademiet. Hvis det kan gøre det. Det tvivler jeg faktisk på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg


                      Så må vi vel frygte at han sælger Tverskov til Cocio nu...
                      Lad os bare sælge Tverskov og Nielsen også. Hvis de ikke forlænger er det ud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Præcis. Og måske det der skal være med til at finansiere gildet i fremtiden. For vores salg fra superligatruppen gør det ihvertfald ikke.

                        Men med 12-13 fuldtidstrænere og et stadig større antal unge på kontrakt skal der altså også sælges for at retfærdiggøre setuppet. Vi bruger vel nemt 5 mill om året efterhånden på akademiet. Hvis det kan gøre det. Det tvivler jeg faktisk på
                        Det tvivler jeg stærkt på kan gøre det. Alene det at aflønne folk giver vel mere. Derudover er der en masse udgifter forbundet med at rejse rundt i Danmark/Europa.
                        Ligner mere det dobbelte beløb.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Det tvivler jeg stærkt på kan gøre det. Alene det at aflønne folk giver vel mere. Derudover er der en masse udgifter forbundet med at rejse rundt i Danmark/Europa.
                          Ligner mere det dobbelte beløb.
                          Mange af de ting du nævner er sponseret af diverse partnere. Men nogle udgifter er der da

                          Mht løn tænker jeg at mange af dem næppe tjener mere end max 25.000 om måneden plus lidt pension mm man hedder Hermansen eller Engstrøm.
                          Men ja. Det er også tæt på 5 mill alene. Tror ikke at akademiet koster 10 mill i drift årligt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Lad os bare sælge Tverskov og Nielsen også. Hvis de ikke forlænger er det ud.
                            Meget uenig. Alt under 3-4 mill i transfer så skal de bare blive. Specielt Tverskov

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Det tvivler jeg stærkt på kan gøre det. Alene det at aflønne folk giver vel mere. Derudover er der en masse udgifter forbundet med at rejse rundt i Danmark/Europa.
                              Ligner mere det dobbelte beløb.
                              Der skal helt sikkert en hel del mere ind via salg hvis det skal være i nærheden af at løbe rundt og det skal vel også gerne kaste lidt overskud af sig.
                              Spændende bliver det at se i hvor høj grad vi kommer til at se spilletid af betydning til egne unge de næste sæsoner.
                              Last edited by Magge; 21-06-2019, 15:52.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Velkommen til. Det er jeg også ganske overbevist om
                                Har læst den er på 500.000€
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X