Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Andreas Søndergaard er vidst 3. Målmand i klubben og følger den plan klubben har lagt for ham. Der var noget om ham for et par måneder siden.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-ung-dansker/
    Det er altså ret stabilt at ende som 1. målmand på et subtop PL-hold's U23 hold i en alder af 17 år... Lyder spændende!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Det er altså ret stabilt at ende som 1. målmand på et subtop PL-hold's U23 hold i en alder af 17 år... Lyder spændende!
      Han er nok 18 nu. Men ja. Det er imponerende. Og samtidig træls at man kun kan score 3 mill i sådan en handel

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Han er nok 18 nu. Men ja. Det er imponerende. Og samtidig træls at man kun kan score 3 mill i sådan en handel
        Ja det er han nok, men som jeg forstår det, gik han ind og blev førstemålmand med det samme, eftersom han 'ikke har misset nogle kampe før den seneste skade'?

        Fortsætter udviklingen i denne retning for ham, lyder det som om, at Wolves har gjort en meget fornuftig handel!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Ja det er han nok, men som jeg forstår det, gik han ind og blev førstemålmand med det samme, eftersom han 'ikke har misset nogle kampe før den seneste skade'?

          Fortsætter udviklingen i denne retning for ham, lyder det som om, at Wolves har gjort en meget fornuftig handel!
          Ved man om OB har fået indføjet mogle klausuler, eller har man blot “ foræret” ham bort for de 3 mill?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ved man om OB har fået indføjet mogle klausuler, eller har man blot “ foræret” ham bort for de 3 mill?
            Jeg håber såsandelig at man har nogle klausuler med i handlen. Andet giver jo ikke mening, når man sælger en 17-årig. I hvert fald ikke, hvis man får 3m up front som det eneste.

            Comment


              U19 tabte igen. Denne gang 2-1 til VB. Ligner en 7-8 plads

              Comment


                Vores u15 træner til Uganda som leder og træner af akademi. Spændende om det kan åbne op for et samarbejde med OBs akademi.
                https://www.fyens.dk/sport/OBs-Ulrik...tikel/3354326#

                Comment


                  U19 vinder 4-0 over EfB og bliver 7`er.
                  U17 spiller nu og kan med en sejr slutte 6`er

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    U19 vinder 4-0 over EfB og bliver 7`er.
                    U17 spiller nu og kan med en sejr slutte 6`er
                    EFB u19 har tabt 6 i streg og stillede med mange nye i forhold til da de vandt sidst (U19 så helt gode ud, de 30 minutter jeg så, nok fordi efb var meget ringe).
                    EFB U17 så ud til at stille i noget der mindede om stærkeste, jeg så ikke kampen.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      EFB u19 har tabt 6 i streg og stillede med mange nye i forhold til da de vandt sidst (U19 så helt gode ud, de 30 minutter jeg så, nok fordi efb var meget ringe).
                      EFB U17 så ud til at stille i noget der mindede om stærkeste, jeg så ikke kampen.
                      Vildt nok at de så bliver 4`er alligevel

                      vores U17 vinder 5-0. Det må have være en god dag i ådalen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vildt nok at de så bliver 4`er alligevel

                        vores U17 vinder 5-0. Det må have være en god dag i ådalen
                        Jeps, der må være sket et eller andet der for 6 kampe siden ... holdet er ændret på mange pladser siden!
                        Ja, havde set resultatet, derfor jeg skrev at det tydede på et EFB stillede i tæt på stærkeste ... det er alligevel lidt bemærkelsesværdigt.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Jeps, der må være sket et eller andet der for 6 kampe siden ... holdet er ændret på mange pladser siden!
                          Ja, havde set resultatet, derfor jeg skrev at det tydede på et EFB stillede i tæt på stærkeste ... det er alligevel lidt bemærkelsesværdigt.
                          Ja. Deres U17 var forresten ubesejret i 7 kampe.. Flot sejr uden tvivl

                          Comment


                            https://twitter.com/Micloewe/status/...855976960?s=09
                            FCM mester i U-19 fordi Silkeborg godt kunne finde ud af at spille turneringen færdig.

                            Comment


                              Ungdomsholdene på rette vej:
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fremti...s-ungdomshold/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Interessant at gennemgangen af U holdene stopper ved U16

                                Comment

                                Working...
                                X