Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg ved det, jeg måtte ud med det :).

    Har ikke tid nu til et længere svar, men kan sige at jeg da bestemt er tilhænger af teknisk fodbold, men at det ikke er det jeg specifikt taler for ... jeg taler blot for at der er mere fokus på at udvikle spillernes rene fodboldmæssige kvaliteter, teknik, pasninger, driblinger etc. og mindre på resultater, fight og taktik og at en del af årsagen til at det ikke vrimler med spillere der kan det ekstra, er at det ikke fremelskes.

    Jeg elsker ikke FCN, jeg elsker fodbold og nogle typer af det mere end andre ... præcis som alle andre her :).

    Jeps, ved godt at jeg kan bringe folks pis i kog ved ikke at tale positivt om OB her, men forsøger at gøre det relevant og oprigtigt.

    Edit : Jeg er ikke specielt begejstret for DBU lige pt, eller jo nogle dele af det og andre ikke :D.
    Kan du ikke lige uddybe hvad du mener er nødvendigt, for at blive en fodboldspiller der slår igennem på seniorniveau? og i samme ombæring hvor du har din viden fra.

    Comment


      U19 fik igen bank. Denne gang mod AGF. 3-0 blev det

      Bedre var det for vores U17 som vandt 2-1 med en U15 spiller på mål. Grubbe spillede 1 time så kunne godt ligne at man ikke afviser spilletid i morgen hvis Ryan ikke holder til 90 min

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        U19 fik igen bank. Denne gang mod AGF. 3-0 blev det

        Bedre var det for vores U17 som vandt 2-1 med en U15 spiller på mål. Grubbe spillede 1 time så kunne godt ligne at man ikke afviser spilletid i morgen hvis Ryan ikke holder til 90 min
        AGF var faktisk det absolutte bundhold, hos u19, jeg er ikke overrasket over at u19 er gået kolde resultatmæssigt, der mangler meget kvalitet der.
        U17 har hele tiden set bedre ud forholdsmæssigt.
        I næste weekend er det hjemme mod AAB.
        U19 møder topholdet og der vil det faktisk være interessant at se om der er stor forskel på holdene.
        Hos U17 har OB klaret sig lidt bedre end modstanderen, det er en kamp mellem midterhold også interessant at se.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Kan du ikke lige uddybe hvad du mener er nødvendigt, for at blive en fodboldspiller der slår igennem på seniorniveau? og i samme ombæring hvor du har din viden fra.
          åbenbart ikke...

          Comment


            Muligvis ikke den helt rigtige tråd. Men det nye OB stepper op på alle parameter:
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-che...dnu-staerkere/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Muligvis ikke den helt rigtige tråd. Men det nye OB stepper op på alle parameter:
              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-che...dnu-staerkere/
              Spændende må man sige. Der bliver skruet på mange små promilleknapper pt.
              Bare man ikke glemmer den nok største knap af dem alle. Men det må vi jo se over de næste måneder

              Comment


                Intet nyt under solen.
                U19 taber 2-0 til Aab i Ådalen og U17 vinder 4-0 over Aab

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Intet nyt under solen.
                  U19 taber 2-0 til Aab i Ådalen og U17 vinder 4-0 over Aab
                  Godt at u17 igen vinder! dejligt u19 snart er forbi så vi kan få de dygtige u17spillere længere frem!
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Intet nyt under solen.
                    U19 taber 2-0 til Aab i Ådalen og U17 vinder 4-0 over Aab
                    Jeg så ikke u19, men begge hold fra AAB var kraftigt svækket p.g.a. at en hel del fra U19 er blevet udtaget til superligatruppen.
                    AAB u17 var slet ikke på niveau og stillede med 2-3 u15 spillere :D.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg så ikke u19, men begge hold fra AAB var kraftigt svækket p.g.a. at en hel del fra U19 er blevet udtaget til superligatruppen.
                      AAB u17 var slet ikke på niveau og stillede med 2-3 u15 spillere :D.
                      Vi havde også en U15 spiller på mål

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Vi havde også en U15 spiller på mål
                        AAB manglede 5 mand, bemærkede at der var en ny målmand for OB ... han virkede faktisk okay!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          U-19 kampen var på det jævne. AaB gjorde som tophold ikke det store væsen af sig. Deres mål til 1-0 kom efter en fejl hvor forsvaret misser en lang bold frem.
                          OB virker generelt meget tung i bagkæden. Deres placering i nedre halvdel virker fortjent.

                          Comment


                            U15 med flot storsejr i Herning(video)

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flot-u...c-midtjylland/

                            Comment


                              Magnus Saaby fra U17 får 3 årig kontrakt

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/magnus...-paa-kontrakt/

                              Comment


                                Endnu en kontrakt til en ung spiller, nogen der kender dem og kan sætte lidt ord på dem?
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/luca-k...-paa-kontrakt/

                                Comment

                                Working...
                                X